Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Directory of University Correspondence Courses

Translation of "Directory University Correspondence Courses " (English → French) :

TERMINOLOGY
see also In-Context Translations below
Directory of University Correspondence Courses

Annuaire des cours universitaires par correspondance
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Correspondence courses are of course an option, but I'm sure everybody is aware that it is not the best way to get a college or university degree.

Les cours par correspondance sont une possibilité, bien sûr, mais tout le monde sait, j'en suis certaine, que ce n'est pas la solution idéale pour décrocher un diplôme collégial ou universitaire.


25. Draws attention to the particular needs of the Bachelor's degree, its curricula, its access paths to Masters programmes, and its employability; stresses in this respect the need for specific actions, such as the development of theory/practice curricula, and for more effective cooperation between universities, Member States and economic and social actors in order to enhance the prospects for future graduates of finding a stable, well-paid job corresponding to their level of qualification; calls, therefore, on universities to develop their provision of apprenticeships and to improve the integration of traineeships in ...[+++]

25. appelle l'attention sur les besoins particuliers qui sont liés à la licence, à ses programmes, à ses passerelles vers les programmes de master et aux perspectives d'emploi qu'elle offre; souligne à cet égard la nécessité d'actions ciblées, comme l'élaboration de programmes d'études théorico-pratiques, et d'une meilleure coopération entre les universités, les États membres et les acteurs économiques et sociaux afin d'améliorer les perspectives d'insertion professionnelle des futurs diplômés sous forme d'un emploi stable et bien rémunéré correspondant à leur ni ...[+++]


25. Draws attention to the particular needs of the Bachelor’s degree, its curricula, its access paths to Masters programmes, and its employability; stresses in this respect the need for specific actions, such as the development of theory/practice curricula, and for more effective cooperation between universities, Member States and economic and social actors in order to enhance the prospects for future graduates of finding a stable, well-paid job corresponding to their level of qualification; calls, therefore, on universities to develop their provision of apprenticeships and to improve the integration of traineeships in ...[+++]

25. appelle l'attention sur les besoins particuliers qui sont liés à la licence, à ses programmes, à ses passerelles vers les programmes de master et aux perspectives d'emploi qu'elle offre; souligne à cet égard la nécessité d'actions ciblées, comme l'élaboration de programmes d'études théorico-pratiques, et d'une meilleure coopération entre les universités, les États membres et les acteurs économiques et sociaux afin d'améliorer les perspectives d'insertion professionnelle des futurs diplômés sous forme d'un emploi stable et bien rémunéré correspondant à leur ni ...[+++]


First, we must draw up a directory of programs, courses and opportunities offered by universities to enable students who maintain the knowledge of French they have acquired upon leaving high school.

Il faut d'abord établir un répertoire des programmes, des cours et des possibilités offertes par les universités pour que les étudiants puissent conserver la connaissance du français qu'ils ont lorsqu'ils terminent l'école secondaire.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
As a Franco-Albertan, my father, who completed his B.A. and obtained a university degree, had to take correspondence courses for grade 9 through grade 12, because there were no schools where teaching in French was available.

En tant que Franco-Albertain, mon père, qui a complété son B.A. et reçu son diplôme universitaire, a dû prendre ses cours de la 9 année à la 12 année par correspondance parce qu'il n'y avait pas d'école où l'enseignement en français était disponible.


5a. Level E corresponds to a diploma certifying that the holder has successfully completed a post-secondary course of more than four years’ duration, or of an equivalent duration on a part-time basis, at a university or establishment of higher education or another establishment of equivalent level and, where appropriate, that he has successfully completed the professional training required in addition to the post-secondary course.

5 bis. Le niveau E correspond à un diplôme dont il résulte que le titulaire a suivi avec succès un cycle d'études post-secondaires d’une durée supérieure à quatre ans, ou d'une durée équivalente à temps partiel, dans une université ou un établissement d'enseignement supérieur ou dans un autre établissement du même niveau de formation et, le cas échéant, qu'il a suivi avec succès la formation professionnelle requise en plus du cycle d'études post-secondaires.


6. Level 5 corresponds to a diploma certifying successful completion of a post-secondary course of a minimum duration of four years or of equivalent duration on a part-time basis, at a university or establishment of higher education or another establishment of a similar level, as well as the professional training which may be required in addition to that post-secondary course.

6. Le niveau 5 correspond à un diplôme attestant l'achèvement avec succès d'un enseignement post-secondaire d'une durée minimale de quatre ans ou d'une durée équivalente sur la base du temps partiel dans une université, un établissement d'enseignement supérieur ou un autre établissement de niveau similaire et, le cas échéant, de la formation professionnelle exigée en plus de cet enseignement post-secondaire .


5. Level 4 corresponds to a diploma certifying successful completion of a post-secondary course of a duration of at least three years and less than four years or of equivalent duration on a part-time basis, at a university or establishment of higher education or another establishment of a similar level, as well as the professional training which may be required in addition to that post-secondary course.

5. Le niveau 4 correspond à un diplôme attestant l'achèvement avec succès d'un enseignement post-secondaire d'une durée minimale de trois ans et inférieure à quatre ans ou d'une durée équivalente sur la base du temps partiel dans une université, un établissement d'enseignement supérieur ou un autre établissement de niveau similaire et, le cas échéant, de la formation professionnelle exigée en plus de cet enseignement post-secondaire .


------------ (1) COMETT II gives financial support to actions involving the following strands: Strand A developing and strengthening University/Enterprise Training Partnerships (UETPs), for further promoting transnational cooperation (12 % of the budget); Strand B specific aid intended to promote international exchanges by awarding grants (40 % of the budget); Strand C joint in-service training in technology and multimedia correspondence courses (40 % of the budget); Strand D complementary ...[+++]

----------- (1) COMETT II accorde un soutien financier à des actions relevant des volets suivants : Volet A : le développement et le renforcement des associations universités-entreprise pour la formation (AUEF), pour promouvoir davantage la coopération transnationale (12 % du budget) Volet B : aides spécifiques en vue de promouvoir, des échanges transnationaux par l'octroi de bourses (40 % du budget) Volet C : projets conjoints de formation continue aux technologies et à la formation à distance multimédia (40 % du budget) volet D : de ...[+++]


In the framework of the Jean Monnet Project 1995, the European Commission has granted its support to 227 new university initiatives aimed at creating teaching activities in European integration from the start of the academic year 1995/1996, which will lead to the setting up of : - 56 new "Jean Monnet Chairs", corresponding to full time teaching posts entirely devoted to the teaching of European integration; - 64 new permanent courses, compulsory within ...[+++]

Au titre de cette Action Jean Monnet 1995, la Commission européenne a accordé son appui à 227 nouvelles initiatives universitaires visant à créer des enseignements sur l'intégration européenne dès la rentrée universitaire 1995-1996, qui conduisent à la mise en place de: - 56 nouvelles "Chaires Jean Monnet", correspondant à autant de postes d'enseignants consacrés à temps plein à l'intégration européenne - 64 nouveaux cours permanents et oblig ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.ca (v4.0.br)

'Directory University Correspondence Courses' ->

Date index: 2023-09-04
w