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Audit completed contracts
CT
Carry out training in environmental matters
Check completed contracts
Complete train
Complete train-load
Complete training in environmental matters
Complete trains coupled-in-motion
Completed training
Distance training
E-training
Implement the daily train operations plan
Make training in environmental matters
Manpower training
Non-completion of training
Operate train in accordance with daily train plan
Oversee the daily train operations plan
Oversee training in environmental matters
Pre-vocational training
Review completed contracts
Reviewing a completed contract
Sandwich training
Vocational training

Traduction de «Non-completion training » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
make training in environmental matters | oversee training in environmental matters | carry out training in environmental matters | complete training in environmental matters

mener des formations sur des questions environnementales




complete train(load) | CT [Abbr.]

train complet | TC [Abbr.]






complete trains coupled-in-motion

trains entiers accouplés en mouvement


check completed contracts | reviewing a completed contract | audit completed contracts | review completed contracts

examiner des contrats menés à terme


vocational training [ distance training | e-training | manpower training | pre-vocational training | sandwich training ]

formation professionnelle [ e-formation | formation à distance | formation de la main-d'œuvre | formation en alternance | formation préprofessionnelle ]




implement the daily train operations plan | operate train in accordance with daily train plan | operate train in accordance with daily train operations plan | oversee the daily train operations plan

surveiller le plan quotidien d’exploitation des trains
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
In order to improve the apprenticeship system, budget 2014 announced plans to introduce the flexibility and innovation in apprenticeship technical training pilot project aimed at reducing non-financial barriers and allowing apprentices to complete training and obtain certification.

Afin d'améliorer le système d'apprentissage, le budget de 2014 a aussi annoncé qu'on prévoyait présenter le projet pilote Souplesse et innovation dans la formation technique des apprentis, projet qui vise la réduction des obstacles non financiers pour amener les apprentis à terminer leur formation et à obtenir une reconnaissance professionnelle.


, and the admission requirement for such training was 10 years of general education or an equivalent level for route I, or completed training as a nurse responsible for general care as attested by evidence of formal qualification referred to in point 5.2.2 of Annex V before starting a midwifery training falling under route II".

, et dont les conditions d'admission à la formation consistaient soit en dix années de formation générale ou un niveau équivalent pour la voie I, soit en l'accomplissement d'une formation d'infirmier en soins généraux attestée par la possession d'un titre de formation d'infirmier responsable de soins généraux visé à l'annexe V, point 5.2.2, avant de commencer une formation de sage-femme relevant de la voie II".


a diploma certifying that the holder has successfully completed training at post-secondary level of at least three and not more than four years” duration, or of an equivalent duration on a part-time basis, which may in addition be expressed with an equivalent number of ECTS credits, at a university or establishment of higher education or another establishment of equivalent level and, where appropriate, that he has successfully completed the professional training required in addition to the post-secondary course;

diplôme attestant que le titulaire a suivi avec succès une formation du niveau de l'enseignement postsecondaire d'une durée minimale de trois ans ne dépassant pas quatre ans ou d'une durée équivalente à temps partiel, qui peut, en outre, être exprimée en nombre équivalent de crédits ECTS, dispensée dans une université ou un établissement d'enseignement supérieur ou dans un autre établissement de niveau équivalent, et, le cas échéant, sanctionnant la formation professionnelle requise en plus du cycle d'études postsecondaires;


20. Stresses the need for Member States to improve their training, learning and qualification systems, enabling students in cultural and arts disciplines to acquire a complete training which takes account of today’s professional needs in order to bring business and teaching closer together, and to ensure effective implementation in all the Member States; considers that in IT courses sufficient attention should be devoted to opportunities in the online content sector (e.g. gaming);

20. souligne la nécessité pour les États membres d'améliorer les systèmes de formation, d'apprentissage et de qualification, en permettant aux étudiants dans les disciplines culturelles et artistiques d'acquérir une formation complète qui tienne compte des besoins du monde professionnel actuel, afin de rapprocher le monde de l'entreprise et celui de l'enseignement et de veiller à une mise en œuvre effective dans tous les États membres; estime que, lors des formations à l'informatique, il conviendrait d'accorder une attention suffisante aux possibilités qu'offre le secteur du contenu en ligne (par exemple les jeux de hasard en ligne);


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20. Stresses the need for Member States to improve their training, learning and qualification systems, enabling students in cultural and arts disciplines to acquire a complete training which takes account of today’s professional needs in order to bring business and teaching closer together, and to ensure effective implementation in all the Member States; considers that in IT courses sufficient attention should be devoted to opportunities in the online content sector (e.g. gaming);

20. souligne la nécessité pour les États membres d'améliorer les systèmes de formation, d'apprentissage et de qualification, en permettant aux étudiants dans les disciplines culturelles et artistiques d'acquérir une formation complète qui tienne compte des besoins du monde professionnel actuel, afin de rapprocher le monde de l'entreprise et celui de l'enseignement et de veiller à une mise en œuvre effective dans tous les États membres; estime que, lors des formations à l'informatique, il conviendrait d'accorder une attention suffisante aux possibilités qu'offre le secteur du contenu en ligne (par exemple les jeux de hasard en ligne);


(Return tabled) Question No. 864 Ms. Kirsty Duncan: With respect to mental health and suicide in the Canadian Forces (CF), including regular forces, reservists and veterans, as well as among Royal Canadian Mounted Police (RCMP) veterans: (a) what does history and research show from the First World War (WWI) and the Second World War (WWII), regarding the percentage of Canadian veterans who suffered some degree of Post Traumatic Stress Disorder (PTSD) and how it might have impacted their ability to (i) hold down jobs, (ii) maintain relationships, (iii) overcome substance abuse, (iv) maintain their will to live; (b) how are suicides tracked for CF regular forces, reservists and veterans, including RCMP veterans, (i) has the ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 864 Mme Kirsty Duncan: En ce qui concerne la santé mentale et le suicide dans les Forces canadiennes (FC), tant dans la Force régulière, la Réserve que chez les anciens combattants, y compris les anciens membres de la Gendarmerie royale du Canada (GRC): a) que nous apprennent l’histoire et la recherche faite après les Première et Deuxième Guerres mondiales d'une part sur le pourcentage de nos anciens combattants qui ont souffert à un degré ou à un autre du syndrome de stress post-traumatique (SSPT) et d'autre part sur l’influence que le syndrome a pu avoir sur leur aptitude (i) à garder un emploi, (ii) à entretenir des relations humaines, (iii) à se libérer de la dépendance aux toxicomanies, (iv) à garder ...[+++]


9a. Article 30 shall be replaced by the following: "Article 30 Each Member State which dispenses the complete training referred to in Article 23 within its territory shall institute specific training in general medical practice meeting requirements at least as stringent as those laid down in Articles 31 and 32, in such a manner that the first diplomas, certificates or other evidence of formal qualifications awarded on completion of the course are issued not later than three years after the entry into force of this Directive”.

9 bis) L'article 30 est remplacé par le texte suivant: "Article 30 Tout État membre sur le territoire duquel est proposé un cycle complet d'études au sens de l'article 23 introduit dans le domaine de la médecine générale une formation spécifique conforme à tout le moins aux conditions prévues aux articles 31 et 32, de façon que les premiers diplômes, certificats ou autres titres sanctionnant cette formation spécifique soient décernés au plus tard 3 ans après l'entrée en vigueur de la présente directive”.


- Promotion of combined transport from start to finish. - Assembly of complete trains.

- Harmonisation des matériels spécialisés pour le transport combiné pour les rendre compatibles avec les gabarits.


At both grades, applicants will need to have an undergraduate degree and have either completed training in conference interpreting or worked as a conference interpreter for one year.

Pour ces deux grades, les candidats devront être titulaires d'une licence et avoir accompli une formation d'interprète de conférences ou travaillé comme interprète de conférences pendant une année.


Since then, over 10 000 young graduates in all disciplines have completed training courses with the Commission : 8 720 from the twelve Member States and 1 300 from non-member countries.

Depuis 1960, plus de 10.000 jeunes universitaires, appartenant a toutes les disciplines, ont accompli un stage a la CEE, dont 8.720 provenant des Douze Etats membres et 1.300 des pays tiers.


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