Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Aggregate life table
Canadian Life Tables
Cohort life table
Culture shock Grief reaction Hospitalism in children
Death rate
Education-working life relations
General life table
Generation life table
Life tables
Mortality
Mortality figures
Mortality rate
Provincial and Regional Lifetables
School life
School-working life relations
Table of life-saving signals
Table of school life
University-working life relations

Traduction de «Table school life » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


aggregate life table | general life table

table de mortalité démographique


cohort life table | generation life table

table de mortalité de génération


cohort life table | generation life table

table de mortalité de génération | table de mortalité d'une génération


table of school life

table de sortie du système d'enseignement


Table of life-saving signals

Tableau des signaux de sauvetage


school-working life relations [ education-working life relations | university-working life relations ]

relation école-vie professionnelle [ relation enseignement-vie professionnelle | relation université-vie professionnelle ]


Life Tables, Canada, Provinces and Territories [ Health Reports, Supplement, Life Tables, Canada and Provinces | Life Tables, Canada and Provinces | Canadian Life Tables | Provincial and Regional Lifetables ]

Tables de mortalité, Canada, Provinces et Territoires [ Rapports sur la santé, Supplément, Tables de mortalité Canada et provinces | Tables de mortalité, Canada et provinces | Tables de mortalité de portée provinciale et régionale ]


Definition: States of subjective distress and emotional disturbance, usually interfering with social functioning and performance, arising in the period of adaptation to a significant life change or a stressful life event. The stressor may have affected the integrity of an individual's social network (bereavement, separation experiences) or the wider system of social supports and values (migration, refugee status), or represented a major developmental transition or crisis (going to school, becoming a parent, failure to attain a cherish ...[+++]

Définition: Etat de détresse et de perturbation émotionnelle, entravant habituellement le fonctionnement et les performances sociales, survenant au cours d'une période d'adaptation à un changement existentiel important ou un événement stressant. Le facteur de stress peut entraver l'intégrité de l'environnement social du sujet (deuil, expériences de séparation) ou son système global de support social et de valeurs sociales (immigration, statut de réfugié); ailleurs, le facteur de stress est en rapport avec une période de transition ou de crise au cours du développement (scolarisation, naissance d'un enfant, échec dans la poursuite d'un but important, mise à la retr ...[+++]


mortality [ death rate | mortality figures | mortality rate | Life tables(ECLAS) | death rate(UNBIS) ]

mortalité [ statistique de mortalité | taux de mortalité ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
I have given you a table from an Australian document that lists a range of possible protective factors and the settings in which these factors can be addressed, including individual factors, family factors, school context, life events, community and cultural factors.

Je vous ai donné un tableau tiré d'un document australien qui énumère des facteurs de protection potentielle et les contextes dans lesquels interviennent ces facteurs, y compris les facteurs individuels, les facteurs familiaux, le milieu scolaire, les événements et situations de la vie, et les facteurs communautaires et culturels.


(Return tabled) Question No. 422 Ms. Kirsty Duncan: With respect to nutrition in child and adolescent populations in Canada: (a) does government policy include recognition and acceptance of the principle that Canada’s children and adolescents are entitled to nutritious food (i) regardless of where they live, (ii) regardless of their family income, (iii) particularly when economic forces undermine efforts by parents and caregivers to ensure healthy eating; (b) given that the 1992 World Declaration on Nutrition, to which Canada was a signatory, states that ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 422 Mme Kirsty Duncan: En ce qui concerne la nutrition chez les enfants et les adolescents au Canada: a) la politique du gouvernement prévoit-elle la reconnaissance et l’acceptation du principe voulant que les enfants et les adolescents canadiens ont droit à des aliments nutritifs (i) peu importe l’endroit où ils vivent, (ii) peu importe leur revenu familial, (iii) particulièrement lorsque des forces économiques entravent les efforts des parents pour assurer de saines habitudes alimentaires; b) compte tenu du fait que la Déclaration mondiale sur la nutrition de 1992, dont le Canada est signataire, stipule que l’accès à de ...[+++]


Prospective high school graduates could be brought into urban locations, just on a temporary basis for a couple of weeks, to get a sense of what life is like there, because, as I'm sure everyone around the table has heard, there are a lot of cases where people just can't cope with urban life.

On pourrait amener les finissants du secondaire éventuels dans des centres urbains, où ils resteraient temporairement pendant deux ou trois semaines, afin qu'ils puissent se faire une idée, car comme vous le savez probablement tous, dans bien des cas, les gens ne peuvent pas s'adapter à la vie urbaine.


Above all, I would like to thank the witnesses from Manitoba who appeared before our committee, from the overview of life in French in Manitoba provided by the Société franco-manitobaine to the incredible round table in which four provincial ministers took part, and to representatives of the Franco-Manitoban school division and the Collège universitaire de Saint-Boniface.

Par-dessus tout, je remercie les témoins du Manitoba que notre comité a reçus, du survol de la vie en français au Manitoba que nous a offert la Société franco-manitobaine à l'incroyable table ronde de quatre ministres du gouvernement provincial, en passant par les témoignages de la division scolaire franco-manitobaine et le Collège universitaire de Saint-Boniface.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Pedagogic approach : Needs adressed on two basic axes:(1) personal and social development,(2) development of capabilities required to handle working life combination of individual approach and insertion into a group as socializing and motivating environment co-operation with various institutions to look at personal, family, social and health problems that may lie behind the 'school' problem active not passive consumption; and self-assessment based evaluation of progress made, 'constructive learning' flexible curriculum and time-table ...[+++]

Approche pédagogique : Les besoins des jeunes seront considérés selon deux axes :(1) le développement personnel et social, (2) le développement des aptitudes requises sur le marché de l'emploi. Combinaison d'une approche individualisée et de l'insertion dans un groupe offrant un environnement socialisant et motivant. Coopération avec diverses institutions pour prendre en compte les problèmes personnels, familiaux, de santé qui peuvent être présents derrière les difficultés scolaires. Participation active et non passive, auto-évaluation des progrès accomplis, apprentissage constructif. Emploi du temps et programme flexible, formateurs com ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.ca (v4.0.br)

'Table school life' ->

Date index: 2021-08-22
w