Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
APEID
Chafea
Co-ordinating Unit for NEIDA
EACEA
EACI
EAHC
EASME
ERCEA
Educational experiment
Educational innovation
Educational research
European Research Council Executive Agency
Executive Agency for Competitiveness and Innovation
Executive Agency for Health and Consumers
Executive agency
Experimental school
HEIF
Higher Education Innovation Fund
INEA
Industrial innovation
Innovation
Innovation and Networks Executive Agency
Liaison committee for educational innovation
New educational methods
Open-access school
Parallel school
Pilot school
REA
Research Executive Agency
Section for Educational Research and Innovation
TEN-T EA
Technological innovation
Trans-European Transport Network Executive Agency

Traduction de «educational innovation » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
educational innovation

innovation en éducation | innovation éducative


new educational methods [ educational experiment | educational innovation | educational research | experimental school | open-access school | parallel school | pilot school ]

pédagogie nouvelle [ école expérimentale | école ouverte | école parallèle | école pilote | expérience pédagogique | innovation pédagogique | recherche pédagogique ]


Section for Educational Research and Innovation [ ED/HEP/RI | Educational Innovation, Technology and Research Section ]

Section de la recherche et de l'innovation éducatives [ ED/HEP/RI | Section innovation, technologie et recherche éducatives ]


Higher Education Innovation Fund | HEIF [Abbr.]

Fonds d'innovation de l'enseignement supérieur


Asian Programme of Educational Innovation for Development | APEID [Abbr.]

Programme asiatique d'innovations éducatives en vue du développement


liaison committee for educational innovation

Organe de liaison pour la rénovation de l'enseignement


Co-ordinating Unit for the Network of Educational Innovation for Development in Africa [ Co-ordinating Unit for NEIDA ]

Unité de coordination du Réseau d'innovation éducative pour le développement en Afrique [ Unité de coordination du NEIDA ]


Asia and Pacific Programme of Educational Innovation for Development

Programme d'innovation éducative en vue du développement en Asie et dans le Pacifique


executive agency [ Chafea | Consumers, Health, Agriculture and Food Executive Agency | EACEA | EACI | EAHC | EASME | Education, Audiovisual and Culture Executive Agency | ERCEA | European Research Council Executive Agency | Executive Agency for Competitiveness and Innovation | Executive Agency for Health and Consumers | Executive Agency for Small and Medium-sized Enterprises | INEA | Innovation and Networks Executive Agency | REA | Research Executive Agency | TEN-T EA | Trans-European Transport Network Executive Agency ]

agence exécutive [ Agence exécutive «Éducation, audiovisuel et culture» | Agence exécutive du Conseil européen de la recherche | Agence exécutive du réseau transeuropéen de transport | Agence exécutive pour la compétitivité et l’innovation | Agence exécutive pour la recherche | Agence exécutive pour la santé et les consommateurs | Agence exécutive pour les consommateurs, la santé, l’agriculture et l’alimentation | Agence exécutive pour les petites et moyennes entreprises | Agence exécutive pour l’innovation et les réseaux | Chafea | EACEA | EACI | EAHC | EASME | ERCEA | INEA | REA | TEN-T EA ]


innovation [ industrial innovation | technological innovation ]

innovation [ innovation industrielle | innovation technologique ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The Commission communication of 25 September 2013 on ‘Opening Up Education: Innovative teaching and learning for all through new technologies and open educational resources’ (2).

Communication de la Commission du 25 septembre 2013 intitulée «Ouvrir l’éducation - les nouvelles technologies et les ressources éducatives libres comme sources innovantes d’enseignement et d’apprentissage pour tous» (2).


– having regard to the Commission Communication of 25 September 2013 entitled ‘Opening up Education: Innovative teaching and learning for all through new Technologies and Open Educational Resources’ (COM(2013)0654) and the accompanying staff working document on analysis and mapping of innovative teaching and learning for all through new Technologies and Open Educational Resources in Europe (SWD(2013)0341),

– vu la communication de la Commission du 25 septembre 2013 intitulée «Ouvrir l'éducation: les nouvelles technologies et les ressources éducatives libres comme sources innovantes d'enseignement et d'apprentissage pour tous» (COM(2013)0654) et le document de travail des services de la Commission qui l'accompagne, intitulé «Analysis and mapping of innovative teaching and learning for all through new Technologies and Open Educational Resources in Europe» (SWD(2013)0341),


– having regard to the Commission Communication of 25 September 2013 entitled ‘Opening up Education: Innovative teaching and learning for all through new Technologies and Open Educational Resources’ (COM(2013)0654) and the accompanying staff working document on analysis and mapping of innovative teaching and learning for all through new Technologies and Open Educational Resources in Europe (SWD(2013)0341),

– vu la communication de la Commission du 25 septembre 2013 intitulée "Ouvrir l'éducation: les nouvelles technologies et les ressources éducatives libres comme sources innovantes d'enseignement et d'apprentissage pour tous" (COM(2013)0654) et le document de travail des services de la Commission qui l'accompagne, intitulé "Analysis and mapping of innovative teaching and learning for all through new Technologies and Open Educational Resources in Europe" (SWD(2013)0341),


Main drivers of learning at EIT level may be: innovation-driven research for the creation of new businesses and new business models, including the possibility for SMEs and public institutions to participate more actively in innovation, entrepreneurship and new integrated forms of multi-disciplinary education; innovative governance and financial models based on the concept of open innovation or involving public authorities, particularly for targeting research at the priority needs of society.

Les principaux moteurs de l'apprentissage au niveau de l'EIT peuvent être la recherche axée sur l'innovation visant la création de nouvelles entreprises et de nouveaux modèles d'entreprise, y compris la possibilité pour les PME et les institutions publiques de participer plus activement à l'innovation, l'entrepreneuriat et de nouvelles formes intégrées d'enseignement pluridisciplinaire, ainsi que des modèles de gestion et des modèles financiers innovants fondés sur le concept d'innovation ouverte ou faisant intervenir les autorités publiques, notamment pour orienter la recherche vers les besoins prioritaires de la société.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Main drivers of learning at EIT level may be: innovation-driven excellent research for the creation of new businesses and new business models, including the possibility for SMEs and public institutions to participate more actively in innovation, management of IP portfolios and new approaches to IP sharing, entrepreneurship and new integrated forms of multi-disciplinary education; innovative governance and financial models based on the concept of open innovation or involving public authorities.

Les principaux moteurs de l'apprentissage au niveau de l'EIT peuvent être: la recherche d'excellence axée sur l'innovation visant la création de nouvelles entreprises et de nouveaux modèles d'entreprise, y compris la possibilité pour les PME et les établissements publics de participer plus activement à l'innovation , la gestion de portefeuilles de droits de propriété intellectuelle et de nouvelles méthodes de partage de tels droits, l'entrepreneuriat et de nouvelles formes intégrées d'enseignement pluridisciplinaire, ainsi que des modèles de gouvernance et des modèles financiers innovants fondés sur le concept d'innovation ouverte ou fai ...[+++]


Main drivers of learning at EIT level may be: innovation-driven research for the creation of new businesses and new business models, management of IP portfolios and new approaches to IP sharing, entrepreneurship and new integrated forms of multi-disciplinary education; innovative governance and financial models based in the concept of open innovation or involving public authorities.

Les principaux moteurs de l'apprentissage au niveau de l'EIT peuvent être la recherche axée sur l'innovation visant la création de nouvelles entreprises et de nouveaux modèles d'entreprise, la gestion de portefeuilles de droits de propriété intellectuelle et de nouvelles méthodes de partage de tels droits, l'entrepreneuriat et de nouvelles formes intégrées d'enseignement pluridisciplinaire, ainsi que des modèles de gestion et des modèles financiers innovants fondés sur le concept d'innovation ouverte ou faisant intervenir les autorités publiques.


Main drivers of learning at EIT level may be: innovation-driven excellent research for the creation of new businesses and new business models, including the possibility for SMEs and public institutions to participate more actively in innovation, management of IP portfolios and new approaches to IP sharing, entrepreneurship and new integrated forms of multi-disciplinary education; innovative governance and financial models based on the concept of open innovation or involving public authorities.

Les principaux moteurs de l'apprentissage au niveau de l'EIT peuvent être: la recherche d'excellence axée sur l'innovation visant la création de nouvelles entreprises et de nouveaux modèles d'entreprise, y compris la possibilité pour les PME et les établissements publics de participer plus activement à l'innovation, la gestion de portefeuilles de droits de propriété intellectuelle et de nouvelles méthodes de partage de tels droits, l'entrepreneuriat et de nouvelles formes intégrées d'enseignement pluridisciplinaire, ainsi que des modèles de gouvernance et des modèles financiers innovants fondés sur le concept d'innovation ouverte ou fais ...[+++]


The EIT should produce an annual report, outlining the activities conducted in the preceding calendar year and a rolling triennial work programme outlining its planned initiatives and allowing the EIT to respond to internal and external developments in the fields of science, technology, higher education, innovation and other relevant areas.

Il convient que l’EIT élabore un rapport annuel présentant les activités menées pendant l’année civile précédente ainsi qu’un programme de travail triennal glissant exposant les initiatives qu’il prévoit de lancer et lui permettant de réagir aux évolutions internes et externes dans les domaines des sciences, des technologies, de l’enseignement supérieur, de l’innovation et dans d’autres domaines connexes.


This action contributes to improving the quality and transparency of education systems and furthering the process of educational innovation in Europe through the exchange of information and experience, the identification of good practice, the comparative analysis of systems and policies in this field, and the discussion and analysis of matters of common educational policy interest to be determined by the Council.

La présente action contribue à améliorer la qualité et la transparence des systèmes d'éducation et à favoriser la production d'innovations pédagogiques en Europe par l'échange d'informations et d'expériences, l'identification des bonnes pratiques, l'analyse comparative des systèmes et des politiques dans ce domaine, ainsi que l'examen et l'analyse de questions d'intérêt commun relevant de la politique de l'éducation à déterminer par le Conseil.


Expenditure on business support services, higher education, innovation and RD is even lower.

Elles sont encore inférieures dans les domaines du soutien aux entreprises, de l'éducation supérieure, de l'innovation et de la RDT.


w