Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
ASEH
Association of Cooking Schools
Conference of Internationally Minded Schools
IACP
IDA
ISA
ISPA
International Association of Cooking Professionals
International Association of Cooking Schools
International Association of Culinary Professionals
International Development Association
International School Psychology Association
International School Psychology Committee
International Schools Association
International administration
International association
International body
International institution
International organisation
International organization
International school
Swiss Hotel Schools Association

Translation of "International Schools Association " (English → French) :

TERMINOLOGY
see also In-Context Translations below
International Schools Association [ ISA | Conference of Internationally Minded Schools ]

Association des écoles internationales [ AÉI | Conférence des écoles à esprit international ]


International Schools Association

Association des écoles internationales


International Schools Association | ISA [Abbr.]

Association des écoles internationales | AEI [Abbr.]


International Schools Association | ISA [Abbr.]

Association des écoles internationales | ISA [Abbr.]


International Association of Culinary Professionals [ IACP | International Association of Cooking Professionals | International Association of Cooking Schools | Association of Cooking Schools ]

International Association of Culinary Professionals [ IACP | International Association of Cooking Professionals | International Association of Cooking Schools | Association of Cooking Schools ]


International School Psychology Association [ ISPA | International School Psychology Committee ]

Association internationale de psychologie scolaire [ ISPA | Comité international de psychologie scolaire ]




International Development Association [ IDA ]

Association internationale de développement [ AID ]


Swiss Hotel Schools Association [ ASEH ]

Association Suisse des Ecoles Hôtelières [ ASEH ]


international organisation [ international administration | international association | international body | international institution | international organization ]

organisation internationale [ administration internationale | administration publique internationale | association internationale | institution internationale | organisme international ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Education || Strategic framework for European cooperation in education and training Education and training in the implementation of the Europe 2020 strategy. European cooperation on schools for the 21st century || Promote quality education for all through the Commission's geographic and thematic programmes Implementation of the Commission's international co-operation programmes in higher education and training Support global initiatives, such as Global Partnership for Education and policy dialogues such as ...[+++]

Éducation || Cadre stratégique pour la coopération européenne dans le domaine de l’éducation et de la formation Prise en compte de l’éducation et de la formation dans la mise en œuvre de la stratégie Europe 2020 Coopération européenne en matière scolaire pour le XXIème siècle || Action en faveur d’un enseignement de qualité pour tous par l’intermédiaire des programmes géographiques et thématiques de la Commission Mise en oeuvre des programmes de coopération internationale de la Commission dans les domaines de l’enseignement supérieur et de la formation Soutien à des initiatives internationales, telles que le partenariat mondial pour l’éd ...[+++]


There is a Canadian chamber of commerce, a Canada-Singapore business association, even a Canadian international school in Singapore.

La ville a une chambre de commerce canadienne, une association commerciale Canada-Singapour et même une école canadienne internationale.


61. Expresses its grave concern at the continued indiscriminate attacks in civilian areas, targeted attacks on schools and use of schools for military purposes by both parties; condemns continued human rights violations in the conflict and fully supports the UN Human Rights Monitoring Mission and the OSCE Special Monitoring Mission to Ukraine; calls for the Government of Ukraine to take steps to allow delivery of certain types of medicines, including opioid substitution therapy (OST) medicines, to improve registration procedures and means of accessing employment and state benefits for those displaced by the conflict, to repeal legislat ...[+++]

61. exprime ses graves préoccupations face à la poursuite des attentats aveugles dans des zones civiles, des attaques ciblées contre des écoles et de l'utilisation d'écoles à des fins militaires par les deux parties; condamne la poursuite des violations des droits de l'homme commises dans le conflit et apporte son soutien sans réserve à la mission d'observation des droits de l'homme des Nations unies et à la mission spéciale d'observation de l'OSCE en Ukraine; demande au gouvernement d'Ukraine de prendre des mesures pour permettre la délivrance de certains types de médicaments, y compris des médicaments utilisés dans le cadre de traitements de substitution aux opiacés, d'améliorer les procédures d'enregistrement et les modalités d'accès à ...[+++]


39. Expresses its grave concern at the continued indiscriminate attacks in civilian areas, targeted attacks on schools and use of schools for military purposes by both parties; condemns continued human rights violations in the conflict and fully supports the UN Human Rights Monitoring Mission and the OSCE Special Monitoring Mission to Ukraine; calls for the Government of Ukraine to take steps to allow delivery of certain types of medicines, including opioid substitution therapy (OST) medicines, to improve the registration procedure and means of accessing employment and state benefits for those displaced by the conflict, to repeal legis ...[+++]

39. exprime ses graves préoccupations face à la poursuite des attentats aveugles dans des zones civiles, des attaques ciblées contre des écoles et de l'utilisation d'écoles à des fins militaires par les deux parties; condamne la poursuite des violations des droits de l'homme commises dans le conflit et apporte son soutien sans réserve à la mission d'observation des droits de l'homme des Nations unies et à la mission spéciale d'observation de l'OSCE en Ukraine; demande au gouvernement d'Ukraine de prendre des mesures pour permettre la délivrance de certains types de médicaments, y compris des médicaments utilisés dans le cadre de traitements de substitution aux opiacés, d'améliorer la procédure d'enregistrement et les modalités d'accès à l ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Dissemination of the educational materials produced by national, regional and international associations and use in schools and universities of the educational materials

Diffusion de matériels éducatifs produits par les associations nationales, régionales et internationales et utilisation de ces matériels dans les écoles et les universités.


Dissemination of the educational materials produced by national, regional and international associations and use in schools and universities of the educational materials

Diffusion de matériels éducatifs produits par les associations nationales, régionales et internationales et utilisation de ces matériels dans les écoles et les universités.


20. Stresses that the shortage of skilled labour should also be tackled by targeted education and vocational and lifelong training in the Member States, also within businesses; proposes, to that end, expanding the international dimension of the EU’s lifelong learning mobility programme; stresses, furthermore, that underachievement and high school drop-out rates affecting children of migrant workers should be tackled by guaranteeing minors’ rights to education, by measures including funding, study grants, further learning pathways an ...[+++]

20. souligne que la pénurie de main-d'œuvre qualifiée devrait également être combattue au moyen d'une éducation, d'une formation professionnelle et d'une formation tout au long de la vie ciblées dans les États membres ainsi que dans les entreprises; propose, à cette fin, d'élargir la dimension internationale des programmes de mobilité pour l'apprentissage et la formation tout au long de la vie de l'Union; souligne, en outre, que les mauvais résultats scolaires et les taux élevés de décrochage scolaire qui touchent les enfants des tr ...[+++]


20. Stresses that the shortage of skilled labour should also be tackled by targeted education and vocational and lifelong training in the Member States, also within businesses; proposes, to that end, expanding the international dimension of the EU’s lifelong learning mobility programme; stresses, furthermore, that underachievement and high school drop-out rates affecting children of migrant workers should be tackled by guaranteeing minors’ rights to education, by measures including funding, study grants, further learning pathways an ...[+++]

20. souligne que la pénurie de main-d'œuvre qualifiée devrait également être combattue au moyen d'une éducation, d'une formation professionnelle et d'une formation tout au long de la vie ciblées dans les États membres ainsi que dans les entreprises; propose, à cette fin, d'élargir la dimension internationale des programmes de mobilité pour l'apprentissage et la formation tout au long de la vie de l'Union; souligne, en outre, que les mauvais résultats scolaires et les taux élevés de décrochage scolaire qui touchent les enfants des tr ...[+++]


N. whereas the separation wall built by Israel, which does not follow the Green Line, cuts off a considerable part of Palestinian territory both in the West Bank and in East Jerusalem and separates communities and families, children from their schools, adults from their economic activity; whereas the advisory opinion of the International Court of Justice on ‘Legal Consequences of the Construction of a Wall in the Occupied Palestinian Territory’ of 2004 declared that ‘The construction of the wall being built by Israel, the occupying P ...[+++]

N. considérant que le mur de séparation construit par Israël, qui ne suit pas la ligne verte, ampute une part considérable du territoire palestinien, tant en Cisjordanie qu'à Jérusalem-Est, et qu'il sépare les communautés et les familles, les enfants de leurs écoles et les adultes de leur activité économique; considérant qu'en 2004, dans l'avis consultatif sur les conséquences juridiques de 1'édification d'un mur dans le territoire palestinien occupé, la Cour internationale de justice déclarait que "l'édification du mur qu'Israël, puissance occupante, est en train de construire dans le territoire palestinien occupé, y compris à l'intéri ...[+++]


This issue was also discussed at the structured dialogue between EU Sports Ministers from the extended Troika , the Commission and sports movement representatives from the International Sport and Culture Association (ISCA), the European Health and Fitness Association (EHFA), UEFA, the EU Sports Platform, the European Physical Education Association (EUPEA), the Association For International Sport for All (TAFISA), the International School Sport Federation (I ...[+++]

Cette question a également été examinée dans le cadre du dialogue structuré entre les ministres des sports de l'UE de la troïka étendue, la Commission et des représentants des mouvements sportifs issus de l'Association internationale pour le sport et la culture (ISCA), de l'Association européenne pour la santé et le fitness (EHFA), de l'UEFA, de la Plate-forme européenne pour le sport, de l'Association européenne de l'éducation physique (EUPEA), de l'Association pour le Sport pour Tous international (TAFISA), de la Fédération internat ...[+++]


w