Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Effectuer l'entretien courant de moteurs de navires
Effectuer l'entretien courant de moteurs de trains
Effectuer l'entretien courant des machines d'un navire

Translation of "Effectuer l'entretien courant de moteurs de trains " (French → English) :

TERMINOLOGY
see also In-Context Translations below
effectuer l'entretien courant de moteurs de trains

conduct routine maintenance on rail engines | perform routine maintenance of railway engines | perform routine maintenance on railway engines | perform routine rail engine maintenance activities


effectuer l'entretien courant de moteurs de navires

conduct ship engine maintenance tasks | maintain ship engines | conduct maintenance tasks for ship engines | perform routine maintenance of ship engines


effectuer l'entretien courant des machines d'un navire

ensure daily maintenance of machinery on ships | execute daily maintenance on ship machinery | ensure daily maintenance of machinery on vessels | perform daily maintenance on ship machinery
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
(3) À bord de tout navire canadien de 150 tonneaux ou plus qui effectue un voyage international et de tout navire canadien de 500 tonneaux ou plus, un registre d’entretien de l’équipement doit être conservé, dans lequel figurent les activités périodiques de mise à l’essai et d’entretien courant, les défectuosités, les réparation ...[+++]

(3) Every Canadian ship of 150 tons or more engaged on an international voyage and every Canadian ship of 500 tons or more shall retain on board a maintenance record for the equipment that shows all periodic testing and servicing, all defects, repairs and parts replacements and the relevant dates, locations and personnel.


Selon une analyse plus récente, menée par Stewart Clatworthy à la demande d'AADNC, au cours de la période s'étendant de 2010 à 2035, plus de 130 000 unités d'habitation seront requises, comme je l'ai mentionné plus tôt, et de nombreuses autres devront être rénovées et remises en état en raison des répercussions extrêmes des changements climatiques, de la piètre qualité des constructions, du surpeuplement, des coûts d'entretien élevés et du fait que les gens n'ont pas le revenu ni les compétences nécessaires pour ...[+++]

A more recent analysis was carried out by Stewart Clatworthy in a study commissioned by AANDC. This analysis reported that over the 25 years between 2010 and 2035, as I said earlier, more than 130,000 housing units will be required, not to mention the many units that need renovations and repair due to changes in climate at the extremes, poor construction, crowding, high cost, and lack of sufficient income and skill to do the ongoing maintenance and upkeep.


Il y a des coûts d'immobilisations et des coûts de mise en œuvre, ce qui comprend l'entretien courant, la gestion du cycle de vie et probablement des travaux de modernisation aux vingt ans peut-être, que nous nous engageons à effectuer.

There is a capital cost and then there is a cost of implementing, which includes on-going maintenance, life-cycle management and probably an upgrade throughout maybe a 20-year period to which we are committed.


les problèmes techniques inhérents à l'exploitation normale de l'aéronef, tels qu'un problème mis en évidence au cours de l'entretien courant ou pendant la vérification de l'aéronef préalable au vol ou un problème survenant du fait que cet entretien ou cette vérification préalable au vol n'ont pas été effectués correctement; et

i. technical problems inherent in the normal operation of the aircraft, such as a problem identified during the routine maintenance or during the pre-flight check of the aircraft or which arises due to failure to correctly carry out such maintenance or pre-flight check; and


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
i. les problèmes techniques inhérents à l'exploitation normale de l'aéronef, tels qu'un problème mis en évidence au cours de l'entretien courant ou pendant la vérification de l'aéronef préalable au vol ou un problème survenant du fait que cet entretien ou cette vérification préalable au vol n'ont pas été effectués correctement; et

i. technical problems inherent in the normal operation of the aircraft, such as a problem identified during the routine maintenance or during the pre-flight check of the aircraft or which arises due to failure to correctly carry out such maintenance or pre-flight check; and


les problèmes techniques inhérents à l'exploitation normale de l'aéronef, tels qu'un problème mis en évidence au cours de l'entretien courant ou pendant la vérification de l'aéronef préalable au vol ou un problème survenant du fait que cet entretien ou cette vérification préalable au vol n'ont pas été effectués correctement; et

technical problems inherent in the normal operation of the aircraft, such as a problem identified during the routine maintenance or during the pre-flight check of the aircraft or which arises due to failure to correctly carry out such maintenance or pre-flight check; and


.S'entend notamment du fait de restaurer ou de rénover, mais non d'effectuer l'entretien courant et les réparations.

.to restore or renovate, but does not include to perform routine maintenance and repairs.


.le fait de restaurer ou de rénover, mais non d'effectuer l'entretien courant et les réparations.

.to restore or renovate, but does not include to perform routine maintenance and repairs.


Cela étant dit, je ne voterai pas en faveur des amendements 71, 75, 82 et 89 relatifs aux moteurs de remplacement, à la classification des moteurs auxiliaires et aux moteurs utilisés pour effectuer des travaux d’entretien ou de construction.

Having said that, I will not support Amendments Nos 71, 75, 82 and 89, concerning replacement engines, the classification of auxiliary engines and engines used to perform maintenance or construction work.


4.4.2. Si l'essai du moteur est effectué à l'aide d'un dynamomètre à courant de Foucault, le nombre de points où la différence est inférieure à - 5 % du couple maximal ne devrait pas être supérieur à 30 (où Tsp est le couple requis, est la dérivée du régime du moteur et ΘD est l'inertie de rotation du dynamomètre).

4.4.2. If the engine is tested with an eddy-current dynamometer, it is recommended that the number of points, where the difference is smaller than - 5% of the peak torque, does not exceed 30 (where Tsp is the demanded torque, is the derivative of the engine speed and· ΘD is the rotational inertia of the eddy-current dynamometer).




datacenter (12): www.wordscope.ca (v4.0.br)

Effectuer l'entretien courant de moteurs de trains ->

Date index: 2022-03-22
w