Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Appliquer des techniques d’auto-défense
Apprentissage autonome
Apprentissage spontané
Auto-apprentissage
Auto-apprentissage en ligne
Auto-apprentissage virtuel
Auto-apprentissage électronique
Auto-didacticiel
Auto-éducation
Autoapprentissage en ligne
Autodidactie
Autodidaxie
Didacticiel d'auto-apprentissage
Logiciel d'auto-apprentissage
Méthode d'apprentissage
Pédagogie de l'auto-apprentissage
Technique d'apprentissage
Technique d'auto-apprentissage

Translation of "Technique d'auto-apprentissage " (French → English) :

TERMINOLOGY
see also In-Context Translations below


autoapprentissage en ligne [ auto-apprentissage en ligne | auto-apprentissage virtuel | auto-apprentissage électronique | auto-apprentissage en ligne ]

online self-learning [ online self-directed learning | virtual self-directed learning | electronic self-directed learning ]


logiciel d'auto-apprentissage [ didacticiel d'auto-apprentissage | auto-didacticiel ]

self-learning software [ self-teaching software | self-teaching courseware ]


auto-éducation [ apprentissage autonome | autodidaxie | autodidactie | auto-apprentissage ]

independent learning [ independent study | self-directed learning | self-teaching | self-education | self education | self instruction | self-instruction ]


apprentissage spontané | auto-apprentissage

spontaneous learning


méthode d'apprentissage [ technique d'apprentissage ]

learning technique


pédagogie de l'auto-apprentissage

self-instructional approach




appliquer des techniques d’auto-défense

applying self-defence | use self-defence tactics | apply self-defence | employ self-defence techniques
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
39. attire l'attention sur la nécessité de disposer d'un personnel technique et qualifié suffisant; estime par conséquent que davantage d'investissements sont nécessaires dans le domaine de l'éducation, et que les liens entre les établissements d'enseignement et les PME devraient être renforcés afin d'inclure la promotion de l'auto-emploi, de la culture d'entrepreneuriat et de la sensibilisation à l'entreprise dans les cursus nationaux d'enseignement; encourage l'extension des programmes de mobilité individuelle, tels que "Erasmus pour les jeunes entrepreneurs" et "Erasmus pour les apprentis", en insistant sur la participation des femm ...[+++]

39. Draws attention to the need for sufficient technical and skilled personnel; therefore, believes that more investment is needed in education and that the links between educational institutions and SMEs should be strengthened, so that the promotion of self-employment, entrepreneurship culture and business awareness is included in the national education curricula; encourages the further extension of individual mobility schemes such as "Erasmus for young entrepreneurs" and "Erasmus for apprentices", in particular in relation to female participation; supports the envisaged extension of the scope of the Leonardo da Vinci programme and t ...[+++]


39. attire l'attention sur la nécessité de disposer d'un personnel technique et qualifié suffisant; estime par conséquent que davantage d'investissements sont nécessaires dans le domaine de l'éducation, et que les liens entre les établissements d'enseignement et les PME devraient être renforcés afin d'inclure la promotion de l'auto-emploi, de la culture d'entrepreneuriat et de la sensibilisation à l'entreprise dans les cursus nationaux d'enseignement; encourage l'extension des programmes de mobilité individuelle en vue de mettre notamment en place un "Erasmus pour les jeunes entrepreneurs" et un "Erasmus pour les apprentis", en insista ...[+++]

39. Draws attention to the need for sufficient technical and skilled personnel; therefore, believes that more investment is needed in education and that the links between educational institutions and SMEs should be strengthened, so that the promotion of self-employment, entrepreneurship culture and business awareness is included in the national education curricula; encourages the further extension of individual mobility schemes such as „Erasmus for young entrepreneurs" and „Erasmus for apprentices", in particular in relation to female participation; supports the envisaged extension of the scope of the Leonardo da Vinci programme and t ...[+++]


w