Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Centrage
Centre d'usinage
Centre d'usinage combiné
Centre d'usinage flexible
Centre d'usinage laser
Centre d'usinage pour travaux entre pointes
Centre d'usinage à commande numérique
Centre pour travaux entre pointes
Opérateur de centre d'usinage vertical
Opérateur de combiné d'usinage vertical
Opératrice de centre d'usinage vertical
Opératrice de combiné d'usinage vertical
Trou de centrage
Trou de centre

Translation of "centre d usinage combiné " (French → English) :

TERMINOLOGY
see also In-Context Translations below
opérateur de centre d'usinage vertical [ opératrice de centre d'usinage vertical | opérateur de combiné d'usinage vertical | opératrice de combiné d'usinage vertical ]

vertical machining centre operator




opérateur de centre d'usinage à commande numérique par ordinateur [ opératrice de centre d'usinage à commande numérique par ordinateur ]

CNC machining centre operator [ computer numerically controlled machining centre operator ]


centre d'usinage | centre d'usinage à commande numérique

machining centre | machining center | machine centre | numerically controlled machining center




centrage | centre d'usinage | centre d'usinage pour travaux entre pointes | centre pour travaux entre pointes | trou de centrage | trou de centre

center | center hole | centre | centre hole


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Machines (y compris les unités d'usinage à glissières) à percer, aléser, fraiser, fileter ou tarauder les métaux par enlèvement de matière, autres que les tours (y compris les centres de tournage) du no

Machine tools (including way-type unit head machines) for drilling, boring, milling, threading or tapping by removing metal, other than lathes (including turning centres) of heading 8458


Centres d'usinage, machines à poste fixe et machines à stations multiples, pour le travail des métaux

Machining centres, unit construction machines (single station) and multi- station transfer machines, for working metal


Machines-outils — Sécurité — Centres d’usinage

Machine tools — Safety — Machining centres


Centres d'usinage, machines à poste fixe et machines à stations multiples, pour le travail des métaux

Machining centres, unit construction machines (single station) and multi- station transfer machines, for working metal


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Machines (y compris les unités d'usinage à glissières) à percer, aléser, fraiser, fileter ou tarauder les métaux par enlèvement de matière, autres que les tours (y compris les centres de tournage) du no

Machine tools (including way-type unit head machines) for drilling, boring, milling, threading or tapping by removing metal, other than lathes (including turning centres) of heading 8458


15. souligne l'importance des systèmes de formation en alternance, centrés en particulier sur les STEM et combinant une formation axée sur la pratique dans une école professionnelle à un apprentissage en entreprise, dans la mesure où ces systèmes s'avèrent le moyen le plus efficace de faciliter la transition de l'école au marché du travail;

15. Underscores the importance of dual education and training systems, focusing particularly on STEM subjects and combining practice-based education in vocational schools with learning in the workplace, since this has proved the most effective means of smoothing the transition from school to labour market;


60. souligne qu'il importe que les élèves effectuent des parcours éducatifs variés, combinant formation générale et formation professionnelle, et insiste sur le fait que c'est la juste combinaison des deux, en fonction de l'âge et des points forts des élèves, qui donne à ces derniers les plus grandes chances d'accéder à un emploi de qualité; rappelle à cet égard l'importance de favoriser les passerelles entre le système éducatif et le monde professionnel ainsi qu'entre les systèmes de formation; souligne en outre l'importance que revêtent les possibilités d'apprendre une deuxième langue européenne, de manière à favoriser le mouvement d ...[+++]

60. Stresses the importance of varied educational pathways for schoolchildren, combining general and vocational training, and is convinced that it is a judicious blend of the two, based on a pupil's age and strengths, that offers them the best chance of a securing a high-quality job; points out, in this respect, that it is important to promote bridges between the education system and the world of work, as well as between training systems; stresses, further, the importance of opportunities to learn a second European language, in order to facilitate youth on the move and to motivate young people to develop interests and perspectives outs ...[+++]


83. demande que la lutte contre la pauvreté des enfants se concentre sur la prévention, en assurant l'égalité d'accès aux services d'éducation et d'accueil de la petite enfance de haute qualité, afin d'éviter qu'ils n'entament leur vie scolaire avec des désavantages multiples, et aux autres dispositifs destinés aux enfants (centres d'activités en période scolaire et de vacances, etc., activités périscolaires, culturelles, sportives, etc. services de jour), par un maillage correct des territoires par ces services et centres, et appelle ...[+++]

83. Calls for the fight against child poverty to focus on prevention through the provision of equal access to high-quality early childhood education and childcare services, in order to prevent children from starting school life with multiple disadvantages, and to other facilities for children (such as activity centres available during term-time and holiday periods, and extracurricular cultural and sports activities), ensuring that the network of such services and centres covers all areas adequately; calls for financial support for services having proven their worth and for the systematic integration of policies designed to support poor ...[+++]


83. demande que la lutte contre la pauvreté des enfants se concentre sur la prévention, en assurant l'égalité d'accès aux services d'éducation et d'accueil de la petite enfance de haute qualité, afin d'éviter qu'ils n'entament leur vie scolaire avec des désavantages multiples, et aux autres dispositifs destinés aux enfants (centres d'activités en période scolaire et de vacances, etc., activités périscolaires, culturelles, sportives, etc. services de jour), par un maillage correct des territoires par ces services et centres, et appelle ...[+++]

83. Calls for the fight against child poverty to focus on prevention through the provision of equal access to high-quality early childhood education and childcare services, in order to prevent children from starting school life with multiple disadvantages, and to other facilities for children (such as activity centres available during term-time and holiday periods, and extracurricular cultural and sports activities), ensuring that the network of such services and centres covers all areas adequately; calls for financial support for services having proven their worth and for the systematic integration of policies designed to support poor ...[+++]


83. demande que la lutte contre la pauvreté des enfants se concentre sur la prévention, en assurant l’égalité d’accès aux services d’éducation et d’accueil de la petite enfance de haute qualité, afin d’éviter qu’ils n’entament leur vie scolaire avec des désavantages multiples, et aux autres dispositifs destinés aux enfants (centres d’activités en période scolaire et de vacances, etc., activités périscolaires, culturelles, sportives, etc. services de jour), par un maillage correct des territoires par ces services et centres, et appelle ...[+++]

83. Calls for the fight against child poverty to focus on prevention through the provision of equal access to high-quality early childhood education and childcare services, in order to prevent children from starting school life with multiple disadvantages, and to other facilities for children (such as activity centres available during term-time and holiday periods, and extracurricular cultural and sports activities), ensuring that the network of such services and centres covers all areas adequately; calls for financial support for services having proven their worth and for the systematic integration of policies designed to support poor ...[+++]


w