Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Carry out consignment checks
Check shipments
Control arrival of trains
Control inbound trains
Control train arrivals
Examine inbound and outbound shipments
Hash mark
Inbound
Inbound Marker
Inbound Zoner
Inbound flights
Inbound line
Inbound market
Inbound marketing
Inbound train
Inbounds lines
Inbounds markers
Inward Zoner
Marketing department process
Marketing department processes
Marketing processes
Prepare train arrivals

Traduction de «inbound marketing » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
inbound marketing

marketing d'attraction | marketing entrant


inbound market

marché étranger des voyages à destination du Canada


inbound line [ hash mark | inbounds lines | inbounds markers ]

trait de mise au jeu [ trait de remise en jeu | trait de mise en jeu | marque de mise en jeu ]


carry out consignment checks | examine inbound and outbound shipments | carry out inspections on inbound and outbound shipments | check shipments

vérifier des expéditions


Inbound Zoner [ Inbound Marker | Inward Zoner ]

marqueur des marchandises entrantes [ marqueuse des marchandises entrantes ]


control arrival of trains | control inbound trains | control train arrivals | prepare train arrivals

contrôler l'arrivée des trains








marketing department procedures, marketing department methods | marketing processes | marketing department process | marketing department processes

procédures des services commerciaux | procédures des services de marketing
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
29. Encourages international cooperation in the creation of transnational thematic itineraries (at the level of a larger number of European countries) in order to amplify experiential elements that motivate visits to certain destinations (defined at the state level), increase the mobility of holidaymakers, achieve higher average spending and broaden the promotional platform (in particular as regards visitors from ‘long-haul’ inbound markets);

29. encourage les États à coopérer en vue de créer des itinéraires thématiques transnationaux (couvrant le plus grand nombre possible de pays européens) dans le but de mettre en valeur les atouts touristiques de certaines destinations (définis au niveau des États), d'accroître la mobilité des vacanciers, de favoriser une augmentation des dépenses moyennes de consommation et de développer des plateformes de promotion (en particulier à l'intention des visiteurs provenant de marchés lointains);


29. Encourages international cooperation in the creation of transnational thematic itineraries (at the level of a larger number of European countries) in order to amplify experiential elements that motivate visits to certain destinations (defined at the state level), increase the mobility of holidaymakers, achieve higher average spending and broaden the promotional platform (in particular as regards visitors from ‘long-haul’ inbound markets);

29. encourage les États à coopérer en vue de créer des itinéraires thématiques transnationaux (couvrant le plus grand nombre possible de pays européens) dans le but de mettre en valeur les atouts touristiques de certaines destinations (définis au niveau des États), d'accroître la mobilité des vacanciers, de favoriser une augmentation des dépenses moyennes de consommation et de développer des plateformes de promotion (en particulier à l'intention des visiteurs provenant de marchés lointains);


29. Encourages international cooperation in the creation of transnational thematic itineraries (at the level of a larger number of European countries) in order to amplify experiential elements that motivate visits to certain destinations (defined at the state level), increase the mobility of holidaymakers, achieve higher average spending and broaden the promotional platform (in particular as regards visitors from ‘long-haul’ inbound markets);

29. encourage les États à coopérer en vue de créer des itinéraires thématiques transnationaux (couvrant le plus grand nombre possible de pays européens) dans le but de mettre en valeur les atouts touristiques de certaines destinations (définis au niveau des États), d'accroître la mobilité des vacanciers, de favoriser une augmentation des dépenses moyennes de consommation et de développer des plateformes de promotion (en particulier à l'intention des visiteurs provenant de marchés lointains);


26. Stresses the need to increase political awareness of the fact that promoting Europe in third countries serves as a marketing tool with the objective of increasing the number of inbound tourists, and thereby helps to bring economic benefit not only to less-known destinations and countries experiencing economic difficulties, but also to the EU as a whole; considers that a strict visa policy is a barrier to inbound tourism from third countries; welcomes the measures put forward by the Commission in 2014 with a view to issuing new t ...[+++]

26. souligne qu'il faut que les dirigeants politiques soient davantage conscients du fait que la promotion de l'Europe dans les pays tiers est un outil dont l'objectif est d'accroître le nombre de touristes étrangers et qu'elle contribue donc à favoriser l'économie des destinations moins connues et des pays en proie aux difficultés économiques, mais aussi de l'Union dans son ensemble; estime qu'une politique stricte en matière de visas entrave l'afflux de touristes en provenance de pays tiers; se félicite des mesures présentées par la Commission en 2014 pour délivrer de nouveaux visas touristiques et faciliter les déplacements de touri ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
26. Stresses the need to increase political awareness of the fact that promoting Europe in third countries serves as a marketing tool with the objective of increasing the number of inbound tourists, and thereby helps to bring economic benefit not only to less-known destinations and countries experiencing economic difficulties, but also to the EU as a whole; considers that a strict visa policy is a barrier to inbound tourism from third countries; welcomes the measures put forward by the Commission in 2014 with a view to issuing new t ...[+++]

26. souligne qu'il faut que les dirigeants politiques soient davantage conscients du fait que la promotion de l'Europe dans les pays tiers est un outil dont l'objectif est d'accroître le nombre de touristes étrangers et qu'elle contribue donc à favoriser l'économie des destinations moins connues et des pays en proie aux difficultés économiques, mais aussi de l'Union dans son ensemble; estime qu'une politique stricte en matière de visas entrave l'afflux de touristes en provenance de pays tiers; se félicite des mesures présentées par la Commission en 2014 pour délivrer de nouveaux visas touristiques et faciliter les déplacements de touri ...[+++]


Under the policy, special efforts have been expanded to promote access from all key, priority inbound markets identified by the Canadian Tourism Commission.

On a fait des efforts particuliers pour promouvoir le pays auprès de tous les principaux marchés étrangers des voyages à destination du Canada qui ont été déterminés par la Commission canadienne du tourisme.


In fact, China alone has become the fourth largest inbound source market for Canada, with inbound visitation growing on average over 20% per year, reaching 288,000 visitors in 2012.

En fait, la Chine à elle seule est devenue le quatrième plus important marché récepteur source pour le Canada, avec un taux de croissance moyen du séjour au pays de plus de 20 % par année, pour atteindre 288 000 visiteurs en 2012.


That the Standing Senate Committee on Transport and Communications be authorized to examine and report on current and potential future containerized freight traffic handled at, and major inbound and outbound markets served by, Canada's

Que le Comité sénatorial permanent des transports et des communications soit autorisé à mener une étude et à faire rapport sur le trafic du fret conteneurisé actuel et éventuel manutentionné par


That the Standing Senate Committee on Transport and Communications be authorized to examine and report on current and potential future containerized freight traffic handled at, and major inbound and outbound markets served by, Canada's

Que le Comité sénatorial permanent des transports et des communications soit autorisé à mener une étude et à faire rapport sur le trafic du fret conteneurisé actuel et éventuel manutentionné par


That the Standing Senate Committee on Transport and Communications be authorized to examine and report on current and potential future containerized freight traffic handled at, and major inbound and outbound markets served by, Canada's

Que le Comité sénatorial permanent des transports et des communications soit autorisé à mener une étude et à faire rapport sur le trafic du fret conteneurisé actuel et éventuel manutentionné par




datacenter (1): www.wordscope.ca (v4.0.br)

'inbound marketing' ->

Date index: 2021-12-19
w