Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Assistant Chief Treasury Officer
Assistant Treasury Officer
Assistant accountant
Assistant accounting officer
Assistant engineer officer
Chief Treasury Officer
Corporate treasurer
Corporate treasury officer
Foreign currency treasurer
M.A.
Mechanics assistant
Public finance accountant
TOA
Treasury Office
Treasury Officer of Accounts
Treasury accountant
Treasury analyst
Treasury manager
Treasury office
Treasury officer

Traduction de «Assistant Treasury Officer » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Assistant Treasury Officer

Administrateur adjoint, trésorerie


treasury manager | treasury officer | public finance accountant | treasury accountant

agent comptable | comptable public | agent comptable/agente comptable | agent de gestion comptable


rental service assistant in office machinery and equipment | rental service supervisor in office machinery and equipment | rental sales assistant in office machinery and equipment | rental service representative in office machinery and equipment

agente de comptoir en location de matériel de bureau | agent de comptoir en location de matériel de bureau | responsable de comptoir en location de matériel de bureau


foreign currency treasurer | treasury analyst | corporate treasurer | corporate treasury officer

trésorier d'entreprise | trésorier d'entreprise/trésorière d'entreprise | trésorière d'entreprise


Assistant Chief Treasury Officer

Contrôleur adjoint des dépenses


Treasury office [ Treasury Office ]

bureau du Trésor [ Bureau de l'agent du trésor ]




Treasury Officer of Accounts | TOA [Abbr.]

administrateur des comptes auprès du Trésor


assistant accountant | assistant accounting officer

comptable subordonné


mechanics assistant | M.A. | assistant engineer officer

officier mécanicien adjoint
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Witness(es):From the Office of the Auditor General of Canada: L. Denis Desautels, Auditor General of Canada; Douglas Timmins, Assistant Auditor General; Nancy Cheng, Principal, Audit Operations Branch; From the Treasury Board of Canada - Secretariat: Linda Lizotte-MacPherson, Chief Information Officer; Guy McKenzie, Assistant Secretary; Jim Bimson, Director General, Departmental Readiness; Richard B. Fadden, Assistant Secreta ...[+++]

Témoins : Du Bureau du vérificateur général du Canada : L. Denis Desautels, vérificateur général du Canada; Douglas Timmins, vérificateur général adjoint; Nancy Cheng, directrice principale, Opérations de vérification. Du Secrétariat du Conseil du Trésor du Canada : Linda Lizotte-MacPherson, dirigeante principale de l'information; Guy McKenzie, secrétaire adjoint; Jim Bimson, directeur général, État de préparation des ministères; Richard B. Fadden, secrétaire adjoint.


Representing the Treasury Board of Canada we have Linda Lizotte-MacPherson, the chief information officer; Mr. Guy McKenzie, assistant secretary, year 2000 project office; Mr. Jim Bimson, director general, departmental readiness, year 2000 project office; and Mr. Richard B. Fadden, assistant secretary, government operations sector.

Pour représenter le Conseil du Trésor du Canada, nous accueillons Mme Linda Lizott-MacPherson, dirigeante principale de l'information; M. Guy McKenzie, secrétaire adjoint, Bureau du projet de l'an 2000; M. Jim Bimson, directeur général, état de préparation des ministères, Bureau du projet de l'an 2000; et M. Richard B. Fadden, secrétaire adjoint, secteur des opérations gouvernementales.


Pursuant to Standing Order 108(3)(g) and the motion adopted by the committee on Thursday, April 22, 2010, chapter 2, “Modernizing Human Resource Management”, of the spring 2010 report of the Auditor General of Canada, we have with us this morning, from the Office of the Auditor General, of course, Madam Sheila Fraser, the Auditor General of Canada; Mr. Ronnie Campbell, Assistant Auditor General, and Madame Marie Bergeron, principal; and from the Treasury Board Secretariat, Michelle d'Auray, Secretary of the Treasury Board of Canada ...[+++]

Conformément à l'alinéa 108(3)g) du Règlement et à la motion adoptée par le comité le jeudi 22 avril 2010, nous étudions aujourd'hui le chapitre 2 intitulé La modernisation de la gestion des ressources humaines du rapport de la vérificatrice générale du Canada paru au printemps 2010. Nous accueillons aujourd'hui, du Bureau du vérificateur général, Mme Sheila Fraser, vérificatrice générale du Canada, M. Ronnie Campbell, vérificateur général adjoint et Mme Marie Bergeron, directrice principale, de même que Mme Michelle d'Auray, secrétaire du Conseil du Trésor du Canada, Mme Susan Cartwright, conseillère principale, Examen de la législation ...[+++]


With me today are Michelle d'Auray, the secretary of the Treasury Board, and Christine Walker, assistant secretary, corporate service sector and chief financial officer. Also with me is Alister Smith, assistant secretary, expenditure management sector, and Hélène Laurendeau, the assistant deputy minister, compensation and labour relations, of the office of the chief human resources officer.

Les personnes qui m'accompagnent aujourd'hui sont: Michelle d'Auray, secrétaire du Conseil du Trésor du Canada, Christine Walker, secrétaire adjointe, Secteur des services ministériels et dirigeante principale des finances, Alister Smith, secrétaire adjoint, Secteur de la gestion des dépenses, et Hélène Laurendeau, sous-ministre adjointe, Secteur de la rémunération et des relations de travail du Bureau du dirigeant principal des ressources humaines.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Head of the Treasury's European Union Group 1990-1994; Assistant Director then Director of the European Investment Bank, 1990-1994; United Kingdom Deputy Permanent Representative to the European Union, 1995 -1998; Head of the European Secretariat in the Cabinet Office, 1999-2000; Visiting Fellow at the Centre for International Studies at the London School of Economics 2000-2001; Practitioner Fellow at the University of Sussex ...[+++]

Chef du groupe "Union européenne" du Trésor (1990-1994); administrateur adjoint, puis administrateur au sein du conseil d'administration de la Banque européenne d'investissement à Luxembourg (1990-1994); représentant permanent adjoint du Royaume-Uni auprès de l'Union européenne (1995 -1998); responsable de la section "Affaires européennes" du secrétariat du Cabinet Office (1999-2000); chargé de cours (Visiting Fellow) au Centre d'études internationales de la London School of Economics (2000-2001); expert invité (Practitioner Fellow) à l'Institut européen de l'Université du Sussex.


The national fund shall act as a central treasury and be in charge of tasks of financial management of assistance under the IPA Regulation, under the responsibility of the national authorising officer.

Le fonds national fait office de trésor central et est chargé de la gestion financière de l'aide au titre du règlement IAP, sous la tutelle de l'ordonnateur national.


The national fund shall act as a central treasury and be in charge of tasks of financial management of assistance under the IPA Regulation, under the responsibility of the national authorising officer.

Le fonds national fait office de trésor central et est chargé de la gestion financière de l'aide au titre du règlement IAP, sous la tutelle de l'ordonnateur national.


4. That the proposed work plan of the Committee be compressed, that the Minister of Human Resources Development be invited to appear before the Committee by November 7, 1997, and that the revised work plan take into account a panel on student assistance, the Office of the Auditor General and the Minister of Labour; That the following individuals be invited to appear before the Committee to present briefings as part of the work plan: From Treasury Board Secretariat: David Miller Assistant Secretary ...[+++]

4. Que le plan de travail projeté du Comité soit comprimé, que le ministre du Développement des ressources humaines soit invité à comparaître devant le Comité d’ici le 7 novembre 1997, et que le plan de travail révisé tienne compte d’une table ronde sur l’aide aux étudiants, le Bureau du vérificateur général et le ministre du Travail; Que les personnes dont les noms suivent soient invitées à comparaître devant le Comité pour présenter de l’information dans le cadre du plan de travail : Du Secrétariat du Conseil du Trésor : David Miller Secrétaire adjoint; Du Développement des ressources humaines : Mel Cappe/Ian Green Sous-ministre/sous-ministre associé Norine Smith Directrice exécutive Assurance-emploi Nicole Senécal Sous-ministre adjoint ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.ca (v4.0.br)

'Assistant Treasury Officer' ->

Date index: 2021-03-20
w