Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Adult centre
Adult education centre
Adult school
Banff Centre
Banff Centre for Continuing Education
Centre for Continuing Education
Continuing education centre
Residential adult centre
Residential adult college

Traduction de «Banff Centre for Continuing Education » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Banff Centre for Continuing Education

Banff Centre for Continuing Education


Banff Centre [ Banff Centre for Continuing Education ]

Banff Centre


adult centre | adult education centre | adult school | continuing education centre | residential adult centre | residential adult college

centre de formation continue | centre de formation des adultes | centre de formation permanente | centre d'éducation des adultes | centre résidentiel pour les adultes | école d'adultes


Centre for Continuing Education

Centre de l'éducation permanente
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
– The financial support from the Community continued to be shared fairly equally between research centres, institutes of higher education and industry: the same balance can be seen in the number of contracts signed with these three categories of participants in the Framework Programme.

– Le soutien financier communautaire continue à être réparti de manière sensiblement égale entre les organismes de recherche, les institutions d’éducation supérieure et l’industrie: cette répartition équilibrée se vérifie également en terme de nombre de contrats signés avec ces trois catégories de participants au programme-cadre.


Finally, the RAN Centre of Excellence continues to provide a platform for the exchange of expertise and best practices on how to tackle radicalisation in the educational setting in particular through its working group on education.

Enfin, le centre d’excellence du RSR continue de fournir une plateforme pour l’échange de connaissances et de bonnes pratiques sur la manière de lutter contre la radicalisation en milieu éducatif, en particulier par l'intermédiaire de son groupe de travail sur l’éducation.


8. Calls for a commitment on the part of universities to new teaching and new professional and lifelong training strategies – making optimum use of new technologies and recognising the importance of complementary forms of learning such as non-formal education – that are focused on the pillars of a learning-centred, student-centred and research-centred university system able to provide critical thinking, creative skills, continuous professional development as well as theore ...[+++]

8. demande que les universités marquent leur volonté d'adopter de nouvelles stratégies d'enseignement, de formation professionnelle et de formation tout au long de la vie, grâce à l'utilisation optimale des nouvelles technologies et à la pleine prise en compte de l'importance de formes d'apprentissage complémentaires, comme les systèmes d'éducation non formelle, et que ces stratégies s'articulent autour des piliers d'un système universitaire centré sur l'acq ...[+++]


8. Calls for a commitment on the part of universities to new teaching and new professional and lifelong training strategies – making optimum use of new technologies and recognising the importance of complementary forms of learning such as non-formal education – that are focused on the pillars of a learning-centred, student-centred and research-centred university system able to provide critical thinking, creative skills, continuous professional development as well as theore ...[+++]

8. demande que les universités marquent leur volonté d'adopter de nouvelles stratégies d'enseignement, de formation professionnelle et de formation tout au long de la vie, grâce à l’utilisation optimale des nouvelles technologies et à la pleine prise en compte de l’importance de formes d’apprentissage complémentaires, comme les systèmes d’éducation non formelle, et que ces stratégies s'articulent autour des piliers d'un système universitaire centré sur l'acq ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
For the continuing education of the workforce, cooperation between undertakings, NGOs, vocational institutes, universities and governments in creating IT education centres is essential.

En ce qui concerne la formation continue, la coopération est indispensable entre les entreprises, les ONG, les écoles professionnelles, les universités et les gouvernements pour la création de centres d'enseignement informatique.


- the European Inter-University Centre for Human Rights and Democratisation for the continuation of the European Masters Degree in Human Rights and Democratisation, the Advanced Internship Programme and other education, training and research activities in promotion of human rights and democratisation,

- le Centre interuniversitaire européen pour les droits de l'homme et la démocratisation: poursuite de la maîtrise européenne en droits de l'homme et démocratisation, du programme avancé de stages et d'autres activités d'éducation, de formation et de recherche visant à la promotion des droits de l'homme et de la démocratisation,


- the European Inter-University Centre for Human Rights and Democratisation for the continuation of the European Masters Degree in Human Rights and Democratisation, the Advanced Internship Programme and other education, training and research activities in promotion of human rights and democratisation,

- le Centre interuniversitaire européen pour les droits de l'homme et la démocratisation: poursuite de la maîtrise européenne en droits de l'homme et démocratisation, du programme avancé de stages et d'autres activités d'éducation, de formation et de recherche visant à la promotion des droits de l'homme et de la démocratisation,


– The financial support from the Community continued to be shared fairly equally between research centres, institutes of higher education and industry: the same balance can be seen in the number of contracts signed with these three categories of participants in the Framework Programme.

– Le soutien financier communautaire continue à être réparti de manière sensiblement égale entre les organismes de recherche, les institutions d’éducation supérieure et l’industrie: cette répartition équilibrée se vérifie également en terme de nombre de contrats signés avec ces trois catégories de participants au programme-cadre.


23. Considers that private universities or higher education centres form part of the European education system and contribute to its development; takes the view, however, that these centres must continue to be managed transparently and the quality of their courses and performance must be assessed;

23. considère que les universités et les centres d'études supérieures privés font partie du système éducatif européen et contribuent à son développement; estime toutefois que ces centres doivent pratiquer une gestion transparente et se soumettre aux processus d'évaluation en matière de qualité des contenus pédagogiques et des résultats;


23. Considers that private universities or higher education centres form part of the European education system and contribute to its development; takes the view, however, that these centres must continue to be managed transparently and the quality of their courses and performance must be assessed;

23. considère que les universités et les centres d'études supérieures privés font partie du système éducatif européen et contribuent à son développement; estime toutefois que ces centres doivent pratiquer une gestion transparente et se soumettre aux processus d'évaluation en matière de qualité des contenus pédagogiques et des résultats;




datacenter (1): www.wordscope.ca (v4.0.br)

'Banff Centre for Continuing Education' ->

Date index: 2022-03-02
w