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Artist call-out
Bear call spread
Bearish call spread
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Call bear spread
Call detail tracking system
Call for artist proposals
Call for artist submissions
Call for artists
Call for entries
Call for submissions
Call rates
Call tracking
Call tracking card
Call tracking system
Communications tariff
Communications tariff system
Cost of calls
Cost of phone calls
Cost of telephone calls
Country road
Double-track tape recorder
Dual track recorder
Dual-track recorder
Dual-track tape recorder
Farm road
Farm track
Forest road
Half track tape
Half-track recorder
Half-track tape recorder
Local road
Mule track
Open call for submissions
Phone call rates
Price of calls
Price of phone calls
Price of telephone calls
Rail network
Railway line
Railway track
Rural road
Rural road system
Telecommunications tariffs
Telephone call rates
Telephone charges
Transmissions tariff
Twin-track recorder
Vertical bear call spread

Translation of "Call tracking " (English → French) :

TERMINOLOGY
see also In-Context Translations below


call tracking card

fiche d'observations | déclaration des effets nocifs des médicaments




telephone charges [ call rates | communications tariff | communications tariff system | cost of calls | cost of phone calls | cost of telephone calls | phone call rates | price of calls | price of phone calls | price of telephone calls | telephone call rates | transmissions tariff | Telecommunications tariffs(ECLAS) ]

tarif des communications [ prix de la communication téléphonique | prix des appels téléphoniques | prix des communications | tarif des transmissions | tarification des communications ]


call detail tracking system

système de collecte des données d'appels


artist call-out | call for artists | call for artist submissions | call for artist proposals | call for entries | call for submissions | open call for submissions

appel de dossiers | appel de dossier


bear call spread | bearish call spread | bearish vertical call spread | call bear spread | vertical bear call spread

bear call spread | écart baissier à base de calls | écart sur calls à la baisse | opération mixte à la baisse avec des options call | opération mixte baissière avec des options call | spread baissier avec des options call | vertical bear call spread


twin-track recorder [ dual-track recorder | half-track tape recorder | double-track tape recorder | dual-track tape recorder | half-track recorder | dual track recorder | half track tape ]

magnétophone bi-piste [ magnétophone bipiste | magnétophone deux pistes | magnétophone 2 pistes | magnétophone à deux pistes | magnétophone demi-piste | magnétophone à double piste ]


country road [ farm road | farm track | forest road | local road | mule track | rural road | rural road system ]

voie rurale [ chemin agricole | chemin forestier | chemin rural | chemin vicinal | sentier muletier | voirie rurale ]


rail network [ railway line | railway track ]

réseau ferroviaire [ ligne ferroviaire | voie ferrée ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Such ERUs transferred to the Union Registry after 1st May 2013 are expected to be issued pursuant to the verification procedure under the Joint Implementation Supervisory Committee set out in Decision 9/CMP.1 of the Conference of the Parties to the UNFCCC serving as the Meeting of the Parties to the Kyoto Protocol (Decision 9/CMP.1) (pursuant to the so-called ‘track 2 procedure’).

Il convient que les URE ainsi transférées sur le registre de l'Union après le 1er mai 2013 soient délivrées conformément à la procédure de vérification du comité de supervision de l'application conjointe établie dans la décision 9/CMP.1 de la conférence des parties à la CCNUCC agissant comme réunion des parties au protocole de Kyoto (la «décision 9/CMP. 1») (ci-après la procédure dite de la «seconde filière» - «track 2 procedure» en anglais).


2. The central administrator shall ensure that ERUs issued after 31 December 2012 in respect of emission reductions taking place until 31 December 2012 and relating to projects in third countries which do not have legally binding quantified emission targets from 2013 to 2020 as set out within an amendment to the Kyoto Protocol pursuant to its Article 3, paragraph 9, or that have not deposited an instrument of ratification relating to such an amendment to the Kyoto Protocol are only held in ETS accounts in the Union Registry where they ...[+++]

2. L'administrateur central veille à ce que les URE délivrées après le 31 décembre 2012 pour des réductions d'émission réalisées jusqu'au 31 décembre 2012 et relatives à des projets dans des pays tiers qui n'ont pas d'objectifs d'émission quantifiés juridiquement contraignants pour la période allant de 2013 à 2020 établis dans le cadre d'une modification du protocole de Kyoto au titre de son article 3, paragraphe 9, ou qui n'ont pas déposé d'instrument de ratification relatif à une telle modification du protocole de Kyoto ne soient détenues sur les comptes SEQE du registre de l'Union que si ces URE se rapportent à des réductions d'émissi ...[+++]


Some Member States are not on track with implementing the necessary infrastructure for their emergency rescue services for handling the location information in E112 calls, or the in-vehicle emergency call, eCalls.

Dans certains États membres, la mise en place des infrastructures nécessaires au fonctionnement des services d'intervention d'urgence pour traitement des informations de localisation des appels au E112 ou services d'appel d'urgence embarqué - eCalls n'est pas en bonne voie.


Location information, together with mobile communications, enables a large number of telematics services like location-enhanced emergency call (e-Call), in-vehicle navigation, Points of Interest (POI) services, vehicle tracking, stolen vehicle location etc.

Les informations sur la localisation, associées aux communications mobiles, permettent d'assurer un grand nombre de services télématiques, comme les appels d'urgence à localisation («eCall»), la navigation embarquée, les «points d'intérêt» (POI), le suivi des véhicules, la localisation de véhicules volés, etc.


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And with the way the bill is worded, unless they happen to have the properties of persistence in bioaccumulation—that's not necessarily the case with all endocrine disrupters—they would certainly go on to what's called track 2, as opposed to the virtual elimination track, regardless of how toxic they might actually be.

Et compte tenu du libellé du projet de loi, à moins que les substances en question n'affichent des propriétés de persistance et de bioaccumulation—et ce n'est pas nécessairement le cas de tous les perturbateurs endocriniens—elles seraient certainement versées dans l'autre voie, par opposition à la voie de la quasi-élimination, peu importe leur degré potentiel de toxicité.


There, the government has created a national freight operation, and they're creating something called Track Australia.

Le gouvernement de ce pays a créé un organisme national pour le transport des marchandises qui s'appelle Track Australia.


While noting with satisfaction that the EU is on track to meet its 2020 target, expresses its concern at the large number of countries (Belgium, France, Luxembourg, Malta, the Netherlands, Spain and the United Kingdom) which, according to the Commission’s 2015 Renewable Progress Report 2014-2020 estimates, may have to strengthen their policies and tools to ensure they meet their 2020 objectives, while achievement thereof is also not certain in the case of Hungary and Poland; calls on Member States that are lagging behind to undertake ...[+++]

tout en observant avec satisfaction que l'ensemble de l'Union s'emploie à atteindre son objectif de 2020, juge préoccupant qu'un grand nombre de pays (Belgique, France, Luxembourg, Malte, Pays-Bas, Espagne et Royaume-Uni) devront, d'après les estimations pour la période 2014-2020 du rapport d'étape 2015 sur les énergies renouvelables, probablement renforcer leurs politiques et leurs outils s'ils souhaitent atteindre leurs objectifs 2020, alors que la Hongrie et la Pologne ne sont même pas certaines d'atteindre ces objectifs; invite les États membres en retard à prendre des mesures supplémentaires pour se remettre sur la bonne voie; se ...[+++]


I have just returned from India, where we had our third Canada-India policy dialogue, a so-called track two policy dialogue among think tanks and policy analysts.

J'arrive justement de l'Inde, où nous venons de tenir notre troisième dialogue stratégique sur les relations entre le Canada et l'Inde—une sorte de dialogue sur la politique à double volet—entre les cercles de réflexion et les analystes de la politique.


The European Commission is helping Kosovo to measure and boost its progress through a so-called Tracking Mechanism which ensures that Kosovo's laws and policies converge with the EU, so that it is not isolated from the wider developments in South Eastern Europe.

La Commission européenne aide actuellement le Kosovo à évaluer et à accélérer sa progression, grâce à un "dispositif de suivi" qui veille à la convergence de la législation et des politiques du Kosovo avec les normes de l'UE, pour que la province ne reste pas isolée de la dynamique plus vaste mise en place dans l'Europe du Sud-Est.


During 2009, NORAD had 1,789 so-called ``tracks of interest,'' or aircraft really deviating from the rules of the road.

En 2009, le NORAD a relevé 1 789 pistes intéressantes, c'est-à-dire des cas d'avions ne respectant pas les règles de navigation.


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