Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Adopt a community arts' person-centred approach
Adopt a person-centred approach to community arts
Approach control centre
Centre eye shuttle-left take-off
Centre-left approach
Client focus
Client focus approach
Client focus orientation
Client orientation
Client-centered approach
Client-centred approach
Client-oriented approach
Learner-based teaching
Learner-centered instruction
Learner-centred approach
Learner-centred instruction
Left-of-centre ideology
Patient-centered approach in care
Person centered care
Person centred approach in care
Person centred care
Post-socialist ideology
Progressive governance ideology
Pupil-centred approach
Pupil-centred teaching
Radical centrism
Third Way approach

Traduction de «Centre-left approach » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
radical centrism [ centre-left approach | Third Way approach | post-socialist ideology | progressive governance ideology | left-of-centre ideology ]

centrisme radical [ centrisme révolutionnaire | centrisme de gauche ]


adopt an approach in community arts that is centred on the person | implement a client-centred approach for arts discipline | adopt a community arts' person-centred approach | adopt a person-centred approach to community arts

adopter une approche centrée sur la personne vis-à-vis des arts communautaires


patient-centered approach in care | person centered care | person centred approach in care | person centred care

soins axés sur l’individu


learner-centred instruction [ learner-centered instruction | learner-based teaching | pupil-centred teaching | pupil-centred approach | learner-centred approach ]

enseignement orienté apprenant [ enseignement axé sur l'élève | enseignement personnalisé ]


client orientation [ client focus | client-centered approach | client-centred approach | client-oriented approach | client focus orientation | client focus approach ]

orientation-client [ orientation client | approche axée sur le client ]


centre eye shuttle-left take-off

navette à oeillet central et à sortie du fil à gauche


learner-centred approach

approche axée sur l'apprenant


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
47. Emphasises that terrorist organisations and organised criminal groups are increasingly using cyberspace to facilitate all forms of crime and that cybercrime and cyber-facilitated crime constitute a major threat to EU citizens and the EU economy; notes that cybercrime requires a new approach to law enforcement and judicial cooperation in the digital age; points out that new technological developments increase the impact of cybercrime in scale and speed and, therefore, calls on the Commission to perform a thorough analysis of the powers of law enforcement and judicial authorities and their legal and technical capabilities online and ...[+++]

47. souligne que les organisations terroristes et groupes criminels organisés utilisent de plus en plus le cyberespace pour contribuer à la criminalité sous toutes ses formes et que la cybercriminalité et la criminalité facilitée par l'usage de l'internet constituent une grave menace pour les citoyens et l'économie de l'Union; observe que la cybercriminalité nécessite une nouvelle approche en matière de répression et de coopération judiciaire à l'ère numérique; fait valoir que les nouvelles évolutions technologiques ne font qu'accroître l'ampleur et la vitesse de propagation des conséquences de la cybercriminalité et, par conséquent, d ...[+++]


47. Emphasises that terrorist organisations and organised criminal groups are increasingly using cyberspace to facilitate all forms of crime and that cybercrime and cyber-facilitated crime constitute a major threat to EU citizens and the EU economy; notes that cybercrime requires a new approach to law enforcement and judicial cooperation in the digital age; points out that new technological developments increase the impact of cybercrime in scale and speed and, therefore, calls on the Commission to perform a thorough analysis of the powers of law enforcement and judicial authorities and their legal and technical capabilities online and ...[+++]

47. souligne que les organisations terroristes et groupes criminels organisés utilisent de plus en plus le cyberespace pour contribuer à la criminalité sous toutes ses formes et que la cybercriminalité et la criminalité facilitée par l'usage de l'internet constituent une grave menace pour les citoyens et l'économie de l'Union; observe que la cybercriminalité nécessite une nouvelle approche en matière de répression et de coopération judiciaire à l'ère numérique; fait valoir que les nouvelles évolutions technologiques ne font qu'accroître l'ampleur et la vitesse de propagation des conséquences de la cybercriminalité et, par conséquent, d ...[+++]


45. Emphasises that terrorist organisations and organised criminal groups are increasingly using cyberspace to facilitate all forms of crime and that cybercrime and cyber-facilitated crime constitute a major threat to EU citizens and the EU economy; notes that cybercrime requires a new approach to law enforcement and judicial cooperation in the digital age; points out that new technological developments increase the impact of cybercrime in scale and speed and, therefore, calls on the Commission to perform a thorough analysis of the powers of law enforcement and judicial authorities and their legal and technical capabilities online and ...[+++]

45. souligne que les organisations terroristes et groupes criminels organisés utilisent de plus en plus le cyberespace pour contribuer à la criminalité sous toutes ses formes et que la cybercriminalité et la criminalité facilitée par l'usage de l'internet constituent une grave menace pour les citoyens et l'économie de l'Union; observe que la cybercriminalité nécessite une nouvelle approche en matière de répression et de coopération judiciaire à l'ère numérique; fait valoir que les nouvelles évolutions technologiques ne font qu'accroître l'ampleur et la vitesse de propagation des conséquences de la cybercriminalité et, par conséquent, d ...[+++]


49. Recalls the key commitment to reduce both digital literacy gaps and competence gaps by half by 2015, and, in this sense, welcomes the proposals to enhance digital literacy, skills and eInclusion, and especially the proposal to make digital literacy and related components a priority for the European Social Fund regulation (2014-2020); reiterates the need for a ‘no citizen left behind - inclusion by design’ approach, and stresses the need for a user- and citizen-centred design of eGovernment services;

49. rappelle l'engagement essentiel de réduire de moitié les déficits de compétences et d'aptitudes numériques d'ici 2015 et se félicite à cet égard des propositions visant à renforcer la culture, les compétences et l'insertion numériques, en particulier la proposition destinée à faire de la culture numérique et des composantes afférentes une priorité du règlement relatif au Fonds social européen (2014-2020); rappelle la nécessité d'adopter une approche inclusive dès la conception visant à «ne laisser personne à la traîne» et souligne qu'il est nécessaire de concevoir des services d'administration en ligne centrés sur l'utilisateur et l ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The specific purpose of that agreement is to have a new government, one that will be far more open—a left-of-centre government—in compensation for the recent years of right-of-centre economics that have prevailed in Canada. Incidentally, that is not the approach that has been adopted by other countries in the world.

Cette entente a justement pour but d'avoir un nouveau gouvernement qui soit beaucoup plus ouvert — un gouvernement de centre-gauche — afin de compenser pour les dernières années de droite économique qui a prévalu au Canada et qui, soit dit en passant, n'est plus la façon de faire dans les autres pays du monde.


Even though we are supporting the people’s elected representatives – financing elections left right and centre, trying to export our democratic model – we do not have time to consult these elected parliaments, and some of your colleagues, as Mrs Carlotti said, are adopting a bulldozer approach to everything.

Alors même que nous soutenons les élus du peuple, que nous finançons des élections un peu partout, que nous souhaitons exporter notre modèle démocratique, nous n'avons pas le temps de consulter ces parlements élus et certains de vos collègues passent, comme le disait ma collègue Carlotti, au bulldozer sur toutes ces choses.


The approach taken by the federal Liberal government, with its two-fold obsession with developing the industrial centres of Quebec's metropolitan areas while ignoring the rest of the province, and with spreading the federal centralist gospel right and left, without a co-ordinating policy, has not only proved to be disastrous for the development of the regions but in many cases has been an obstacle to Quebec's attempts to decentralize socio-economic responsibilities to the regions.

Voilà le vrai dédoublement et voilà les gaspillages de fonds publics: créer et mettre en place des structures déjà existantes au Québec depuis au-delà de 20 ans. L'intervention du gouvernement libéral, dans sa double obsession de développer les centres industriels de régions métropolitaines au Québec, au détriment de l'ensemble du territoire, et cette autre obsession, celle de répandre sa réalité canadienne, unique et centralisatrice, sans politique de coordination, non seulement fut-elle néfaste pour le développement des régions, mais elle vient souvent contrecarrer les efforts et la dynamique des politiques de décentralisation des resp ...[+++]


We should not be left with the mistaken impression that it is just small communities that are dealing with this centres-of-excellence approach.

Nous ne devrions pas rester sur la fausse impression que c'est seulement dans les petites collectivités que l'on a adopté l'approche des centres d'excellence.


However, in terms of the actual market proposition and an integrated approach to foreign policy and international security, their government is more centre-left, and probably more so than any government we could elect in Canada.

Toutefois, pour ce qui est de la proposition de marché et d'une approche intégrée en matière de politique étrangère et de sécurité internationale, leur gouvernement est plutôt de centre-gauche, probablement plus que tout gouvernement qui pourrait être élu au Canada.


w