Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Canadian Construction Management Development Institute
Construction Management Education Institute
Coordinate educational institution's administration
Institutional Management Higher Education
Manage educational institution's administration
Manages educational institution's administration
Oversee educational institution's administration

Translation of "Construction Management Education Institute " (English → French) :

TERMINOLOGY
see also In-Context Translations below
Construction Management Education Institute

Institut de formation en gestion de la construction


coordinate educational institution's administration | manages educational institution's administration | manage educational institution's administration | oversee educational institution's administration

gérer l'administration d'un établissement d'enseignement


Canadian Construction Management Development Institute

Institut canadien pour le développement de la gestion en construction


Institutional Management Higher Education

Gestion des établissements d'enseignement supérieur
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
That is also why we have provided new funding for elementary and secondary school programs for First Nations. We have also invested in operations and maintenance, repairs and construction of educational institutions.

C'est également pour cette raison que nous avons fait de nouveaux investissements dans les programmes d'éducation élémentaire et secondaire des Premières Nations, de même que dans les opérations et l'entretien, la réparation et la construction d'établissements d'enseignement.


S. whereas the formal curriculum reflects the cultural and social perspective of each Member State and influences the construction of girls’ and boys’ identity; whereas the informal curriculum complements the formal curriculum while the hidden curriculum is common to all situational definitions of the curriculum; whereas all these types of curricula are important in the construction of girls’ and boys’ identity, and local authorities, through their proximity to educational institutions, have a key role to play in informal education ...[+++]

S. considérant que le programme officiel représente la perspective culturelle et sociale de chaque État membre et influence la construction identitaire des jeunes filles et des jeunes gens; que le programme informel est un complément du programme officiel et que le programme occulte se définit comme transversal à toutes les définitions des différents programmes; que tous ces types de programme sont fondamentaux dans la construction de l'identité des garçons et des filles et que les pouvoirs locaux, proches des établissements d'enseignement, ont un rôle vital ...[+++]


S. whereas the formal curriculum reflects the cultural and social perspective of each Member State and influences the construction of girls’ and boys’ identity; whereas the informal curriculum complements the formal curriculum while the hidden curriculum is common to all situational definitions of the curriculum; whereas all these types of curricula are important in the construction of girls’ and boys’ identity, and local authorities, through their proximity to educational institutions, have a key role to play in informal education; ...[+++]

S. considérant que le programme officiel représente la perspective culturelle et sociale de chaque État membre et influence la construction identitaire des jeunes filles et des jeunes gens; que le programme informel est un complément du programme officiel et que le programme occulte se définit comme transversal à toutes les définitions des différents programmes; que tous ces types de programme sont fondamentaux dans la construction de l'identité des garçons et des filles et que les pouvoirs locaux, proches des établissements d'enseignement, ont un rôle vital ...[+++]


S. whereas the formal curriculum reflects the cultural and social perspective of each Member State and influences the construction of girls’ and boys’ identity; whereas the informal curriculum complements the formal curriculum while the hidden curriculum is common to all situational definitions of the curriculum; whereas all these types of curricula are important in the construction of girls’ and boys’ identity, and local authorities, through their proximity to educational institutions, have a key role to play in informal education ...[+++]

S. considérant que le programme officiel représente la perspective culturelle et sociale de chaque État membre et influence la construction identitaire des jeunes filles et des jeunes gens; que le programme informel est un complément du programme officiel et que le programme occulte se définit comme transversal à toutes les définitions des différents programmes; que tous ces types de programme sont fondamentaux dans la construction de l'identité des garçons et des filles et que les pouvoirs locaux, proches des établissements d'enseignement, ont un rôle vital ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
(e) make available or cause to be made available, in such manner as it deems advisable or in cooperation with any other department or agency of the Government of Canada, with the government of any province or with any university, educational institution or person, any training program or educational facility that, in its opinion, will assist in the construction or designing of family housing units, in land planning or community planning, in the management or operat ...[+++]

e) offrir ou faire offrir, de la manière qu’elle juge appropriée ou en collaboration avec tout autre ministère ou organisme fédéral, avec un gouvernement provincial ou avec une université, un établissement d’enseignement ou une personne, un programme de formation ou des facilités d’enseignement qui, à son avis, aideront à la construction ou à la conception de logements familiaux, à l’aménagement foncier ou urbain, à la gestion ou l ...[+++]


(e) make available or cause to be made available, in such manner as it deems advisable or in cooperation with any other department or agency of the Government of Canada, with the government of any province or with any university, educational institution or person, any training program or educational facility that, in its opinion, will assist in the construction or designing of family housing units, in land planning or community planning, in the management or operat ...[+++]

e) offrir ou faire offrir, de la manière qu’elle juge appropriée ou en collaboration avec tout autre ministère ou organisme fédéral, avec un gouvernement provincial ou avec une université, un établissement d’enseignement ou une personne, un programme de formation ou des facilités d’enseignement qui, à son avis, aideront à la construction ou à la conception de logements familiaux, à l’aménagement foncier ou urbain, à la gestion ou l ...[+++]


School governance notably includes the right to exercise control over the operating budget provided for French education and educational institutions; the appointment and management of the people responsible for administering such education; the recruitment and hiring of teachers and administrative staff in schools; the development of school programs; the conclusion of agreements for teaching and providing services to students.

La gestion scolaire comprend notamment le droit d'exercer un contrôle sur les dépenses de fonctionnement prévues pour l'instruction en français et les établissements scolaires; la nomination et la direction des personnes chargées de l'administration de cette instruction; le recrutement et l'embauche des enseignants et du personnel administratif des écoles; l'établissement des programmes scolaires; la conclusion d'accord pour l' ...[+++]


33. Notes that Indians have concerns about the EU and wish to study and understand it better; welcomes the Erasmus Mundus EUR 33 million scholarship scheme, with specific emphasis to be placed on collaboration in science and technology, where lessons from India's success could boost EU performance in the pyramid underlying the information society, namely: education, research and development and innovation; welcomes the creation of a Jean Monnet Chair in European Studies at the University of Delhi as a vital initiative to strengthen EU-Indian relations; considers that Europe's higher education institutions ...[+++]

33. constate que les Indiens ont des inquiétudes concernant l'UE et souhaitent s'informer à son sujet et mieux la comprendre; se félicite du programme de bourses Erasmus Mundus, d'un montant de 33 millions d'EUR, qui doit être axé spécifiquement sur la coopération en matière scientifique et technologique, les enseignements tirés du succès de l'Inde étant susceptibles de dynamiser les résultats obtenus par l'UE s'agissant des éléments de la pyramide sous-jacente de la société de l'information, à savoir: l'éducation, la recherche et le développement, ainsi que l'innovation; se félicite de la création d'une chaire Jean Monnet d'études eur ...[+++]


33. Notes that Indians have concerns about the EU and wish to study and understand it better; welcomes the Erasmus Mundus EUR 33 million scholarship scheme, with specific emphasis to be placed on collaboration in science and technology, where lessons from India's success could boost EU performance in the pyramid underlying the information society, namely: education, research and development and innovation; welcomes the creation of a Jean Monnet Chair in European Studies at the University of Delhi as a vital initiative to strengthen EU-Indian relations; considers that Europe's higher education institutions ...[+++]

33. constate que les Indiens ont des inquiétudes concernant l'UE et souhaitent s'informer à son sujet et mieux la comprendre; se félicite du programme de bourses Erasmus Mundus, d'un montant de 33 millions d'EUR, qui doit être axé spécifiquement sur la coopération en matière scientifique et technologique, les enseignements tirés du succès de l'Inde étant susceptibles de dynamiser les résultats obtenus par l'UE s'agissant des éléments de la pyramide sous-jacente de la société de l'information, à savoir: l'éducation, la recherche et le développement, ainsi que l'innovation; se félicite de la création d'une chaire Jean Monnet d'études eur ...[+++]


The project is managed, on the European side, by the Upper Austria University of Applied Sciences in Hagenberg and brings together partner universities in Slovenia and in the UK and, on the New Zealand side, the University of Canterbury as managing institution as well as two other higher education institutions .

Le volet européen du projet est géré par la faculté des sciences appliquées de l'Université de Haute-Autriche à Hagenberg et il réunit des universités partenaires de Slovénie et du Royaume-Uni . Du côté néo-zélandais, le projet est géré par l'Université de Canterbury ainsi que deux autres établissements d'enseignement supérieur .


w