Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
B-to-C
B-to-C e-commerce
B2C
B2C commerce
B2C e-commerce
B2C online commerce
Business-to-consumer
Business-to-consumer commerce
Business-to-consumer e-commerce
Business-to-consumer electronic commerce
Business-to-customer
Business-to-customer commerce
C-to-B e-commerce
C-to-B electronic commerce
C-to-C e-commerce
C2B commerce
C2B e-commerce
C2B electronic commerce
C2C
C2C commerce
C2C e-commerce
C2C segment
Consumer-to-business commerce
Consumer-to-business e-commerce
Consumer-to-business electronic commerce
Consumer-to-consumer commerce
Consumer-to-consumer e-commerce
Consumer-to-consumer electronic commerce
Consumer-to-consumer segment
Customer-to-customer commerce
Customer-to-customer e-commerce
Customer-to-customer market
Department of Commerce
Department of Industry
Department of Industry and Commerce
Department of Prices and Consumer Protection
Department of Trade

Traduction de «Consumer-to-consumer commerce » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
government-to-consumer / client e-commerce

commerce électronique gouvernement-consommateur / client


consumer-to-consumer e-commerce | customer-to-customer e-commerce | consumer-to-consumer commerce | consumer-to-consumer electronic commerce | C2C e-commerce | C-to-C e-commerce

commerce électronique interconsommateurs | commerce interconsommateurs | commerce C2C | commerce électronique C2C | e-commerce interconsommateurs | e-commerce C2C


consumer-to-business e-commerce | C2B e-commerce | C2B electronic commerce | consumer-to-business electronic commerce | consumer-to-business commerce | C-to-B e-commerce | C-to-B electronic commerce | C2B commerce

commerce électronique consommateur-entreprise | commerce électronique C2B | commerce électronique de consommateur à entreprise | commerce consommateur-entreprise | commerce C2B | commerce de consommateur à entreprise | e-commerce C2B


B2C e-commerce | business-to-consumer e-commerce | business-to-consumer electronic commerce | B-to-C e-commerce | B2C online commerce | B2C commerce

commerce électronique de détail | CED | commerce de détail en ligne | cybercommerce de détail | commerce de détail sur Internet | commerce électronique grand public | commerce en ligne grand public | cybercommerce grand public | commerce électronique B2C | e-commerce B2C


Department of Commerce | Department of Industry | Department of Industry and Commerce | Department of Prices and Consumer Protection | Department of Trade

ministère du Commerce et de l'Artisanat | ministère du Commerce extérieur


B2C e-commerce [ business-to-consumer e-commerce | B2C commerce | business-to-consumer commerce | business-to-customer commerce ]

commerce électronique de détail [ CED | commerce électronique au détail | commerce grand public | commerce avec les consommateurs | cybercommerce grand public ]


C2C segment [ C2C | consumer-to-consumer segment | customer-to-customer commerce | C2C commerce | customer-to-customer market ]

segment interconsommateurs [ commerce interconsommateurs ]


B2C | B2C commerce | B-to-C | Business-to-consumer | Business-to-consumer commerce | Business-to-customer

entreprise à consommateur en ligne | ECL


business-to-consumer electronic commerce | B2C [Abbr.]

commerce électronique B2C | entreprise à consommateur en ligne | B2C [Abbr.] | ECL [Abbr.]


Minister of State to the Government and at the Department of Enterprise and Employment with special responsibility for Commerce and Technology and Consumer Affairs

ministre adjoint auprès du gouvernement et au ministère de l'entreprise et de l'emploi, chargé du commerce, de la technologie et de la protection des consommateurs
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Business-to-consumer (B2C) e-commerce makes up only around 1% of total retail sales and cross-border B2C inside the EU is still only a fraction of total e-commerce activities. The bulk of e-commerce activity is represented by business-to-business (B2B), which makes up more than two-thirds of the total value of e-commerce transactions.

Le commerce électronique entre les entreprises et les consommateurs ("business to consumer", ou "B to C") ne représente qu'environ 1 % du commerce de détail total, et les transactions électroniques "B to C" transfrontières au sein de l'Union Européenne ne représentent encore qu'une faible fraction de l'ensemble du commerce électronique.Le gros des activités dans ce domaine est représenté par les échanges entre entreprises ("business to business", ou " B to B"), qui constituent plus de deux tiers de la valeur totale des transactions commerciales électroniques.


Summary code: Consumers / Protecting consumers' interests / Electronic commerce Enterprise / Industry / Industrial sectors / E-commerce Internal market / Single market for services / Financial services: banking / Information society Information society / Interaction of the information society with certain policies / The use of ITC for electronic commerce

Code de la synthèse: Consommateurs / Protéger les intérêts des consommateurs / Commerce électronique Entreprises / Industrie / Secteurs industriels / E-commerce Marché intérieur / Le marché unique des services / Services financiers: banques / Société de l'information Société de l'information / Interaction de la société de l'information avec certaines politiques / Emploi des TIC pour le commerce électronique


L. whereas European consumer and business confidence in the digital environment is low due to unnecessary barriers to e-commerce such as fragmentation of the EU market, consumers' uncertainty about data confidentiality, security of transactions and consumer rights in case of problems, and whereas in certain aspects of e-commerce Europe is lagging behind the United States and Asia; whereas the creation of a ‘Digital Single Market’, facilitating transactions across national borders in an on-line environment for all consumers across the European Union, is an important part of the reinvigoration of the Single Market as it provides citizens ...[+++]

L. considérant que la confiance des consommateurs et des entrepreneurs européens dans l'environnement numérique est faible du fait des obstacles superflus qui entravent le commerce en ligne, tels que la fragmentation du marché européen, l'incertitude des consommateurs concernant la confidentialité des données, la sécurité des transactions et les droits dont ils peuvent se prévaloir en cas de problème, et que, pour certains aspects du commerce électronique, l'Europe se situe derrière les États-Unis et l'Asie; considérant que la création d'un «marché unique numérique», facilitant les transactions par-delà les frontières nationales dans u ...[+++]


L. whereas European consumer and business confidence in the digital environment is low due to unnecessary barriers to e-commerce such as fragmentation of the EU market, consumers' uncertainty about data confidentiality, security of transactions and consumer rights in case of problems, and whereas in certain aspects of e-commerce Europe is lagging behind the United States and Asia; whereas the creation of a ‘Digital Single Market’, facilitating transactions across national borders in an on-line environment for all consumers across the European Union, is an important part of the reinvigoration of the Single Market as it provides citizens ...[+++]

L. considérant que la confiance des consommateurs et des entrepreneurs européens dans l'environnement numérique est faible du fait des obstacles superflus qui entravent le commerce en ligne, tels que la fragmentation du marché européen, l'incertitude des consommateurs concernant la confidentialité des données, la sécurité des transactions et les droits dont ils peuvent se prévaloir en cas de problème, et que, pour certains aspects du commerce électronique, l'Europe se situe derrière les États-Unis et l'Asie; considérant que la création d'un "marché unique numérique", facilitant les transactions par-delà les frontières nationales dans un ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
93. Calls for a programme to be established and for use to be made of existing financial instruments for projects to increase users' confidence in e-commerce, including educational and information campaigns at both European and national level, and projects verifying online services in practice (such as ‘mystery shopping’); emphasises the need to develop online tools to educate consumers about e-commerce and new digital technology (principal rights of internet consumers, e-commerce, data protection rules, etc.) such as the Dolceta project (Development of On-Line Consumer Education Tools for Adults); thus enabling citizens to enhance the ...[+++]

93. demande qu'un programme soit établi et que les instruments financiers existants pour des projets qui visent à renforcer la confiance des consommateurs dans le commerce en ligne soient exploités, y compris des campagnes d'éducation et d'information, sur un plan tant européen que national, ou des projets visant à contrôler, dans la pratique, la qualité des services en ligne (par exemple au moyen de «visites mystères»); insiste sur la nécessité de développer des outils en ligne d'éducation des consommateurs relatifs au commerce électronique et aux nouvelles technologies numériques (principaux droits des consommateurs sur internet, comm ...[+++]


93. Calls for a programme to be established and for use to be made of existing financial instruments for projects to increase users’ confidence in e-commerce, including educational and information campaigns at both European and national level, and projects verifying online services in practice (such as 'mystery shopping'); emphasises the need to develop online tools to educate consumers about e-commerce and new digital technology (principal rights of internet consumers, e-commerce, data protection rules, etc.) such as the Dolceta project (Development of On-Line Consumer Education Tools for Adults); thus enabling citizens to enhance the ...[+++]

93. demande qu'un programme soit établi et que les instruments financiers existants pour des projets qui visent à renforcer la confiance des consommateurs dans le commerce en ligne soient exploités, y compris des campagnes d'éducation et d'information, sur un plan tant européen que national, ou des projets visant à contrôler, dans la pratique, la qualité des services en ligne (par exemple au moyen de "visites mystères"); insiste sur la nécessité de développer des outils en ligne d'éducation des consommateurs relatifs au commerce électronique et aux nouvelles technologies numériques (principaux droits des consommateurs sur internet, comm ...[+++]


L. whereas European consumer and business confidence in the digital environment is low due to unnecessary barriers to e-commerce such as fragmentation of the EU market, consumers' uncertainty about data confidentiality, security of transactions and consumer rights in case of problems, and whereas in certain aspects of e-commerce Europe is lagging behind the United States and Asia; whereas the creation of a ‘Digital Single Market’, facilitating transactions across national borders in an on-line environment for all consumers across the European Union, is an important part of the reinvigoration of the Single Market as it provides citizens ...[+++]

L. considérant que la confiance des consommateurs et des entrepreneurs européens dans l'environnement numérique est faible du fait des obstacles superflus qui entravent le commerce en ligne, tels que la fragmentation du marché européen, l'incertitude des consommateurs concernant la confidentialité des données, la sécurité des transactions et les droits dont ils peuvent se prévaloir en cas de problème, et que, pour certains aspects du commerce électronique, l'Europe se situe derrière les États-Unis et l'Asie; considérant que la création d'un «marché unique numérique», facilitant les transactions par-delà les frontières nationales dans u ...[+++]


Summary code: Consumers / Protecting consumers' interests / Electronic commerce Taxation / Indirect taxation / Value-added tax (VAT) Information society / Interaction of the information society with certain policies / The use of ITC for electronic commerce

Code de la synthèse: Consommateurs / Protéger les intérêts des consommateurs / Commerce électronique Fiscalité / Fiscalité indirecte / Taxe sur la valeur ajoutée (TVA) Société de l'information / Interaction de la société de l'information avec certaines politiques / Emploi des TIC pour le commerce électronique


Summary code: Consumers / Protecting consumers' interests / Electronic commerce Internal market / Single market for services / Sectoral specific provisions / Road transport / Payment systems

Code de la synthèse: Consommateurs / Protéger les intérêts des consommateurs / Commerce électronique Marché intérieur / Le marché unique des services / Dispositions sectorielles / PAIEMENT ET TRANSACTIONS / Systèmes de paiement


Neither group is currently taking full advantage of the potential of the internal market, which has been strengthened since the introduction of the euro, in the area of e-commerce (B2C or "business-to-consumer" commerce).

Ni les uns ni les autres ne profitent pour l'instant de tout le potentiel du marché intérieur, renforcé depuis l'arrivée de l'euro, dans le domaine du commerce électronique (commerce de type B2C, "business-to-consumer").


w