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Coolant clarifier
Coolant filtration system
Coolant supply system
Coolant suppression system
D.c. power supply system
Direct-current power supply system
Engine fuel supply
Engine fuel supply system
Engine fuel system
Engine supply line
Fuel supply
Fuel supply system
Temporary water supply
Temporary water supply network
Temporary water supply system
Unit auxiliary supply system
Unit auxiliary system

Traduction de «Coolant supply system » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
coolant supply system

dispositif d'amenée du liquide d'arrosage


coolant supply system

dispositif d'amenée du liquide d'arrosage


coolant clarifier [ coolant filtration system ]

filtre réfrigérant


General utility supply system, wall-mounted

système d’alimentation d’installation générale monté au mur


fuel supply | fuel supply system

alimentation du combustible


d.c. power supply system [ direct-current power supply system ]

système d'alimentation électrique en courant continu


unit auxiliary supply system | unit auxiliary system

service auxiliaire d'un tranche


engine supply line | engine fuel supply system | engine fuel system | engine fuel supply

circuit d'alimentation réacteur | circuit d'alimentation carburant réacteur | conduite d'alimentation réacteur | circuit moteur | circuit carburant réacteur | alimentation réacteur


temporary water supply [ temporary water supply system | temporary water supply network ]

réseau d'alimentation temporaire


coolant suppression system

dispositif d'élimination du fluide caloporteur
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
(a) in the case of a passenger car or three-wheeled vehicle equipped with a heating system other than a heat exchanger type that uses the engine’s coolant as a means to supply the heat to the heat exchanger, the procedure specified by the vehicle’s manufacturer for cold weather starting shall be followed during the entire test period, except that the use of a power or heat source external to the vehicle is not permitted;

a) pour les voitures de tourisme ou les véhicules à trois roues qui sont munis d’un circuit de chauffage autre que du type échangeur de chaleur qui utilise le liquide de refroidissement du moteur comme moyen de fournir la chaleur à l’échangeur de chaleur, la marche à suivre, pendant tout l’essai, est celle qui est précisée par le fabricant du véhicule pour un démarrage par temps froid, sauf que l’utilisation d’une source externe de puissance ou de chaleur au véhicule n’est pas permise;


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