Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Carry out unloading of raw materials
Co-curricular activity
Cocurricular
Cocurricular activity
Cross-curricular competency
Curricular
Curricular material
Curriculum material
ECAA
Extra-Curricular Activities Act
Manage extra-curricular activities
Material
Oversee extra-curricular activities
Perform unloading of raw materials
Plan extra-curricular activities
Supervise extra-curricular activities
Unload raw material for animal feed
YDA
YDO
Youth Development Act
Youth Development Ordinance

Traduction de «Curricular material » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
curricular material [ curriculum material | material ]

matière


plan extra-curricular activities | supervise extra-curricular activities | manage extra-curricular activities | oversee extra-curricular activities

superviser des activités extra-scolaires


determine cross-curricular links with other subject areas | identify cross-curricular link with other subject area | identify cross-curricular links with other subject area | identify cross-curricular links with other subject areas

établir des liens transdisciplinaires avec d'autres matières


Federal Act of 30 September 2011 on the Promotion of Extra-Curricular Activities for Children and Adolescents | Extra-Curricular Activities Act [ ECAA ]

Loi fédérale du 30 septembre 2011 sur l'encouragement des activités extrascolaires des enfants et des jeunes | Loi sur l'encouragement de l'enfance et de la jeunesse [ LEEJ ]


co-curricular activity [ cocurricular activity | cocurricular ]

activité parallèle au programme


cross-curricular competency

compétence transversale [ compétence globale | compétence générique ]


Federal Act of 6 October 1989 on the Promotion of Extra-Curricular Youth Activities | Youth Development Act [ YDA ]

Loi fédérale du 6 octobre 1989 concernant l'encouragement des activités de jeunesse extra-scolaires | Loi sur les activités de jeunesse [ LAJ ]


Ordinance of 10 December 1990 on the Promotion of Extra-Curricular Youth Activities | Youth Development Ordinance [ YDO ]

Ordonnance du 10 décembre 1990 l'encouragement des activités de jeunesse extra-scolaires | Ordonnance sur les activités de jeunesse [ OAJ ]




conduct unloading of raw materials, undertake unloading of raw materials | perform unloading of raw materials | carry out unloading of raw materials | unload raw material for animal feed

décharger des matières premières destinées à l'alimentation animale
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
We apply for certification of our learning materials as either core curricular materials that's our dream or official curriculum support materials in the provincial ministries of education.

Nous demandons que nos outils reçoivent la certification de matériel d'apprentissage de base — c'est notre rêve — ou de matériel de soutien pédagogique officiel approuvé par les ministres provinciaux de l'Éducation.


2. Joint European project grants may be awarded for a wide range of activities according to the specific needs of the institutions concerned, including notably for curricular development and overhaul, integrated study courses, development of teaching materials, training and retraining of teachers, particularly in the field of modern European languages, the provision of short, intensive programmes, the development of language and area studies and of distance learning.

2. Les aides aux projets européens communs peuvent être accordées pour un large éventail d'activités selon les besoins spécifiques des établissements concernés, y compris notamment en matière de développement et de réforme des programmes, de programmes d'études intégrés, de mise au point de matériel didactique, de formation et de recyclage des enseignants, particulièrement dans le domaine des langues vivantes européennes, de mise en place de programmes courts et intensifs, de développement de l'étude des langues et des cultures ainsi que de l'enseignement à distance.


Ms. Boyles: In addition to the geographic barriers, our francophone member institutions outside of Quebec have a real concern with the lack of financial support for the translation of existing curricular materials, particularly in some of the sophisticated, new, leading-edge technological applications that have been developed in their counterpart anglophone institutions.

Mme Boyles : Outre les obstacles géographiques, nos établissements membres de langue française hors Québec butent sur le manque de moyens financiers pour faire traduire le matériel d'enseignement, ce qui est particulièrement vrai des nouvelles applications technologiques d'avant-garde développées dans les établissements de langue anglaise.


These Joint European Programmes focus on activities such as curricular development, production of new teaching materials and the upgrading of facilities.

Ces Projets européens communs sont axés sur des activités telles que le développement des programmes d'enseignement, la production de nouveaux matériels pédagogiques et la modernisation des infrastructures.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In conclusion, THE COUNCIL AND THE REPRESENTATIVES OF THE MEMBER STATES' GOVERNMENTS: INVITE the Member States: 1. to foster the provision of education and training of quality, enabling all children to fulfil their potential and play a role in the community; 2. to enhance the flexibility of educational systems so that they can respond to complex situations and thus promote plurality in curricula; 3. to promote educational and curricular innovations which contribute to the development of concepts such as peace, democracy, respect and equality between cultures, tolerance, cooperation, etc. and encourage the preparation of ed ...[+++]

En conclusion, LE CONSEIL ET LES REPRESENTANTS DES GOUVERNEMENTS DES ETATS MEMBRES : INVITENT les Etats membres : 1. à encourager une éducation et une formation de qualité, qui permettent à tous les enfants d'exploiter leurs potentialités et de jouer un rôle dans la communauté ; 2. à accroître la souplesse des systèmes éducatifs pour qu'ils soient en mesure de répondre à des situations complexes et à promouvoir ainsi la pluralité dans les programmes ; 3. à promouvoir l'introduction de méthodes pédagogiques et de programmes nouveaux qui contribuent au développement de concepts tels que la paix, la démocratie, le respect et l'égalité entre les cultures, la tolérance, la coopération, etc. et stimulent l'élaboration de ...[+++]


w