Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Asynchronous e-learning
Asynchronous e-training
Asynchronous online learning
Asynchronous online training
Asynchronous virtual learning
Asynchronous virtual training
Autistic psychopathy Schizoid disorder of childhood
Delayed-interaction e-learning
Delayed-interaction e-training
Delayed-response e-learning
Delayed-response online training
Delayed-time e-training
Delayed-time online learning
Delayed-time online training
Interactive learning
Interactive learning system
Learning complications
Learning delay
Learning delays
Learning difficulties
Learning difficulty
Moderate mental subnormality
Non-real time online training

Traduction de «Delayed-interaction e-learning » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
asynchronous online learning [ asynchronous e-learning | delayed-time online learning | asynchronous virtual learning | delayed-interaction e-learning | delayed-response e-learning ]

apprentissage en ligne asynchrone [ apprentissage asynchrone en ligne | apprentissage virtuel asynchrone | apprentissage en ligne à interaction différée | apprentissage en ligne à réponse différée ]


asynchronous virtual training [ asynchronous online training | asynchronous e-training | delayed-response online training | delayed-interaction e-training | delayed-time e-training | delayed-time online training | non-real time online training ]

formation en ligne asynchrone [ formation asynchrone en ligne | formation en ligne en temps différé | formation différée en ligne | formation en ligne à réponse différée ]


learning complications | learning delays | learning difficulties | learning difficulty

trouble d'apprentissage | trouble de l'apprentissage | difficultés d'apprentissage | trouble des apprentissages


Definition: A disorder of uncertain nosological validity, characterized by the same type of qualitative abnormalities of reciprocal social interaction that typify autism, together with a restricted, stereotyped, repetitive repertoire of interests and activities. It differs from autism primarily in the fact that there is no general delay or retardation in language or in cognitive development. This disorder is often associated with marked clumsiness. There is a strong tendency for the abnormalities to persist into adolescence and adult life. Psychotic episodes occasionally occur in early adult life. | Autistic psychopathy Schizoid disorder ...[+++]

Définition: Trouble de validité nosologique incertaine, caractérisé par une altération qualitative des interactions sociales réciproques, semblable à celle observée dans l'autisme, associée à un répertoire d'intérêts et d'activités restreint, stéréotypé et répétitif. Il se différencie de l'autisme essentiellement par le fait qu'il ne s'accompagne pas d'un déficit ou trouble du langage, ou du développement cognitif. Les sujets présentant ce trouble sont habituellement très malhabiles. Les anomalies persistent souvent à l'adolescence et à l'âge adulte. Le trouble s'accompagne parfois d'épisodes psychotiques au début de l'âge adulte. | Psyc ...[+++]


A rare genetic hematologic disorder characterized by progressive trilineage bone marrow failure (with hypocellularity), developmental delay with learning disabilities and microcephaly. Mild facial dysmorphism and hypotonia have also been reported. Th

syndrome de pancytopénie-retard de développement


Learning delay

trouble du développement des apprentissages


A rare chromosomal anomaly with characteristics of a predominantly neuropsychiatric phenotype with a few dysmorphic features. Speech delay, learning difficulties, attention deficit hyperactivity disorder, bipolar disorder and aggressiveness have been

syndrome de microduplication 7q11.23 distale


Definition: Approximate IQ range of 35 to 49 (in adults, mental age from 6 to under 9 years). Likely to result in marked developmental delays in childhood but most can learn to develop some degree of independence in self-care and acquire adequate communication and academic skills. Adults will need varying degrees of support to live and work in the community. | moderate mental subnormality

Définition: Q.I. de 35 à 49 (chez les adultes, âge mental de 6 à moins de 9 ans). Aboutira vraisemblablement à d'importants retards de développement dans l'enfance mais beaucoup peuvent acquérir des aptitudes scolaires et un certain degré d'indépendance et les capacités suffisantes pour communiquer. Les adultes auront besoin d'un soutien, de niveaux variés, pour travailler et vivre dans la communauté. | arriération mentale moyenne


interactive learning system

système éducatif interactif


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
S. whereas innovative, inclusive and holistic approaches to education in emergencies have been developed by several EU partners such as the UN Relief and Works Agency for Palestine Refugees in the Near East (UNRWA) with a view to ensuring access to quality education for refugee children affected by ongoing conflicts; whereas this approach combines children’s short-term humanitarian and long-term development needs and includes the development of interactive self-learning materials, psycho-social support, safe learning and recreational spaces, safety and security awareness-raising and capacity-building activities;

S. considérant que plusieurs partenaires de l'Union, comme l'Office de secours et de travaux des Nations unies pour les réfugiés de Palestine dans le Proche-Orient (UNRWA), ont élaboré des stratégies novatrices, globales et ouvertes à tous en matière d'éducation en situation d'urgence dans le but de garantir l'accès à une éducation de qualité aux enfants réfugiés qui pâtissent de conflits; qu'une telle stratégie associe les besoins des enfants à court terme sur le plan humanitaire et leurs besoins à long terme en matière de développement et englobe l'élaboration de ressources d'auto-apprentissage, une aide psychosociale, des espaces d' ...[+++]


S. whereas innovative, inclusive and holistic approaches to education in emergencies have been developed by several EU partners such as the UN Relief and Works Agency for Palestine Refugees in the Near East (UNRWA) with a view to ensuring access to quality education for refugee children affected by ongoing conflicts; whereas this approach combines children’s short-term humanitarian and long-term development needs and includes the development of interactive self-learning materials, psycho-social support, safe learning and recreational spaces, safety and security awareness-raising and capacity-building activities;

S. considérant que plusieurs partenaires de l'Union, comme l'Office de secours et de travaux des Nations unies pour les réfugiés de Palestine dans le Proche-Orient (UNRWA), ont élaboré des stratégies novatrices, globales et ouvertes à tous en matière d'éducation en situation d'urgence dans le but de garantir l'accès à une éducation de qualité aux enfants réfugiés qui pâtissent de conflits; qu'une telle stratégie associe les besoins des enfants à court terme sur le plan humanitaire et leurs besoins à long terme en matière de développement et englobe l'élaboration de ressources d'auto-apprentissage, une aide psychosociale, des espaces d'a ...[+++]


By connecting all of Canada's 22,000 schools, libraries and learning institutions, we will make life-long learning an affordable reality for Canadians while Canada becomes a laboratory for the creation of interactive, multimedia learning software and networks.

En reliant les 22 000 écoles, bibliothèques et institutions d'enseignement du Canada, nous assurerons l'accès à l'éducation continue à tous les Canadiens, puisque le Canada deviendra un laboratoire de logiciels et de réseaux informatiques interactifs et multimédia.


It uses role play and interactivity as learning techniques, allowing your students to ‘become’ Senators and MP’s.

Elle enseigne par les jeux de rôle et l’interactivité, permettant aux élèves de « devenir » sénateurs ou députés.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
37. Believes that developing entrepreneurship skills and programmes to learn how the market, the economy and the financial system operate, function and interact, along with environmental awareness, and how new technologies can boost effective, innovative and green opportunities, should be included in basic and higher education systems, and also be promoted through extra-curricular activities and lifelong learning; believes that a well prepared business plan is the first step towards better access to finance and viability; calls on the Commission and the Member States to include entrepreneurship, financial, economic and environmental ed ...[+++]

37. estime qu'il faudrait intégrer dans les systèmes d'enseignement de base, mais également dans les filières supérieures, puis dans les formations reçues tout au long de la vie, le développement des compétences liées à l'esprit d'entreprise et des programmes permettant de comprendre la manière dont le marché, l'économie et le système financier agissent, fonctionnent et interagissent, y compris dans une perspective de sensibilisation à l'écologie, et la manière dont les nouvelles technologies peuvent favoriser des opportunités efficaces, innovantes et écologiques; estime qu'un plan d'entreprise bien préparé constitue la première étape v ...[+++]


37. Believes that developing entrepreneurship skills and programmes to learn how the market, the economy and the financial system operate, function and interact, along with environmental awareness, and how new technologies can boost effective, innovative and green opportunities, should be included in basic and higher education systems, and also be promoted through extra-curricular activities and lifelong learning; believes that a well prepared business plan is the first step towards better access to finance and viability; calls on the Commission and the Member States to include entrepreneurship, financial, economic and environmental ed ...[+++]

37. estime qu'il faudrait intégrer dans les systèmes d'enseignement de base, mais également dans les filières supérieures, puis dans les formations reçues tout au long de la vie, le développement des compétences liées à l'esprit d'entreprise et des programmes permettant de comprendre la manière dont le marché, l'économie et le système financier agissent, fonctionnent et interagissent, y compris dans une perspective de sensibilisation à l'écologie, et la manière dont les nouvelles technologies peuvent favoriser des opportunités efficaces, innovantes et écologiques; estime qu'un plan d'entreprise bien préparé constitue la première étape v ...[+++]


The Lakeshore Commons is the new hub for student interaction and learning.

Le Lakeshore Commons est le nouveau centre d'interaction et d'apprentissage des étudiants.


Mr. Speaker, the Conservative's phoney accounting on the F-35 simply does not add up: $200,000 on a bogus communications exercise; cost overruns, which have almost doubled the price per plane to $90 million from the $50 million originally; and software delays, which we learned of that now make a mockery of the minister's delivery date.

Monsieur le Président, les chiffres bidon des conservateurs sur le F-35 ne tiennent tout bonnement pas la route: 200 000 $ pour un exercice de communications bidon, des dépassements de coûts qui ont fait presque doubler le prix par avion, qui est passé de 50 millions de dollars au départ à 90 millions de dollars, et des retards concernant les logiciels qui font que la date de livraison annoncée par le ministre est maintenant ridicule.


Interactive online learning is the best and most cost effective tool to advance intercultural dialogue and therefore should be included in the amendment.

L'apprentissage interactif en ligne est l'outil le mieux adapté et le plus rentable pour faire progresser le dialogue interculturel et il convient donc de l'intégrer dans l'amendement.


We are also setting the conditions for Canada to become a laboratory for the creation of interactive, multimedia learning software and networks.

Nous établissons aussi les modalités pour que le Canada devienne un laboratoire de logiciels et de réseaux informatiques interactifs et multimédia.


w