Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Conductor's train journal report
Department's Annual Recognition and Awards Report
Department's System Incumbent
Department's Training Reporting System
Departmental Recognition and Awards Report
Journal
Recognition and Awards Report
Train identification reporting system

Translation of "Department's Training Reporting System " (English → French) :

TERMINOLOGY
see also In-Context Translations below
Department's Training Reporting System

Rapports ministériels sur la formation


Recognition and Awards Report [ Departmental Recognition and Awards Report | Department's Annual Recognition and Awards Report ]

Rapport sur la reconnaissance et les primes [ Rapport ministériel sur la reconnaissance et les primes | Rapport annuel du Ministère sur la reconnaissance et les primes ]


Department's System Incumbent

Système des titulaires ministériels


conductor's train journal report | journal

feuille de train


train identification reporting system

procédé d'annonce des trains
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Subsequent to the adoption of Leonardo da Vinci II in April 1999, a number of policy initiatives have been launched with a major impact on vocational training policy and consequently on Leonardo da Vinci II : the Lisbon strategy of March 2000, which accords an important role to education and training for the achievement of its goals [4]; the communication of the Commission on 'Making a European Area of Lifelong Learning a Reality' [5], setting a new paradigm for education and training; the report ...[+++]

À la suite de l'adoption du programme Leonardo da Vinci II en avril 1999, un certain nombre d'initiatives politiques ont été lancées, qui ont eu un impact important sur la politique en matière de formation professionnelle et donc sur le programme Leonardo da Vinci II: la stratégie de Lisbonne de mars 2000, qui accorde un rôle important à l'éducation et à la formation pour la réalisation de ses objectifs [4]; la communication de la Commission intitulée «Réaliser un espace européen de l'éducation et de formation to ...[+++]


This included the previous evaluation reports, the Tempus Impact Studies produced at the national level within the EC and the eligible countries, and the report produced by the European Training Foundation Tempus Department on the Tempus contribution to Accession (a report limited to Hungary, Poland, Bulgaria and Romania).

Ceux-ci comprenaient les rapports d'évaluation précédents, les études d'incidence de Tempus réalisées au niveau national dans les États membres et les pays éligibles ainsi que le rapport établi par l'unité Tempus de la Fondation européenne pour la formation sur la contribution de Tempus à l'adhésion (rapport limité à la Hongrie, la Pologne, la Bulgarie et la Roumanie).


Council Resolution of 19 December 2002 on the promotion of enhanced European cooperation in vocational education and training (‘the Copenhagen process’), and the 2004 joint interim report of the Council and the Commission on the implementation of the Education and Training 2010 work programme , stress the importance of a credit transfer system for vocational education and training, while the 2008 joint progress report of the Counci ...[+++]

La résolution du Conseil du 19 décembre 2002 visant à promouvoir le renforcement de la coopération européenne en matière d'enseignement et de formation professionnels (le «processus de Copenhague»), et le rapport intermédiaire conjoint de 2004 du Conseil et de la Commission sur la mise en œuvre du programme de travail «Éducation et formation 2010» , soulignent l'importance d'un système européen de transfert de crédits pour l'enseig ...[+++]


Council Resolution of 19 December 2002 on the promotion of enhanced European cooperation in vocational education and training (4) (‘the Copenhagen process’), and the 2004 joint interim report of the Council and the Commission on the implementation of the Education and Training 2010 work programme (5), stress the importance of a credit transfer system for vocational education and training, while the 2008 joint progress report of the ...[+++]

La résolution du Conseil du 19 décembre 2002 visant à promouvoir le renforcement de la coopération européenne en matière d'enseignement et de formation professionnels (4) (le «processus de Copenhague»), et le rapport intermédiaire conjoint de 2004 du Conseil et de la Commission sur la mise en œuvre du programme de travail «Éducation et formation 2010» (5), soulignent l'importance d'un système européen de transfert de crédits pour l ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The adoption in February 2001 of the Council Report ‘Objectives of the education and training systemsand the adoption in February 2002 of the work programme for 2001-2011 on the follow-up to this report constitute an important step in honouring the commitment to modernise and improve the quality of the education and training systems of the Member States.

L'adoption, en février 2001, du rapport du Conseil intitulé «Objectifs des systèmes d’éducation et de formation» et, en février 2002, du programme de travail sur le suivi de ce rapport pour la période 2001-2011 constitue une étape importante pour réaliser les engagements de moderniser et d’améliorer la qualité des systèmes d’éducation et de formation des États membres.


The adoption in February 2001 of the Council Report ‘Objectives of the education and training systemsand the adoption in February 2002 of the work programme for 2001-2011 on the follow-up to this report constitute an important step in honouring the commitment to modernise and improve the quality of the education and training systems of the Member States.

L'adoption, en février 2001, du rapport du Conseil intitulé «Objectifs des systèmes d’éducation et de formation» et, en février 2002, du programme de travail sur le suivi de ce rapport pour la période 2001-2011 constitue une étape importante pour réaliser les engagements de moderniser et d’améliorer la qualité des systèmes d’éducation et de formation des États membres.


This included the previous evaluation reports, the Tempus Impact Studies produced at the national level within the EC and the eligible countries, and the report produced by the European Training Foundation Tempus Department on the Tempus contribution to Accession (a report limited to Hungary, Poland, Bulgaria and Romania).

Ceux-ci comprenaient les rapports d'évaluation précédents, les études d'incidence de Tempus réalisées au niveau national dans les États membres et les pays éligibles ainsi que le rapport établi par l'unité Tempus de la Fondation européenne pour la formation sur la contribution de Tempus à l'adhésion (rapport limité à la Hongrie, la Pologne, la Bulgarie et la Roumanie).


Subsequent to the adoption of Leonardo da Vinci II in April 1999, a number of policy initiatives have been launched with a major impact on vocational training policy and consequently on Leonardo da Vinci II : the Lisbon strategy of March 2000, which accords an important role to education and training for the achievement of its goals [4]; the communication of the Commission on 'Making a European Area of Lifelong Learning a Reality' [5], setting a new paradigm for education and training; the report ...[+++]

À la suite de l'adoption du programme Leonardo da Vinci II en avril 1999, un certain nombre d'initiatives politiques ont été lancées, qui ont eu un impact important sur la politique en matière de formation professionnelle et donc sur le programme Leonardo da Vinci II: la stratégie de Lisbonne de mars 2000, qui accorde un rôle important à l'éducation et à la formation pour la réalisation de ses objectifs [4]; la communication de la Commission intitulée «Réaliser un espace européen de l'éducation et de formation to ...[+++]


(9) The adoption in February 2001 of the Council Report "Objectives of the education and training systems" and the adoption in February 2002 of the work programme for this decade on the follow-up of this report constitute an important step in taking on the commitment to modernise and improve the quality of the education and training systems of the Member States.

(9) L'adoption, en février 2001, du rapport du Conseil intitulé "Objectifs des systèmes d'éducation et de formation" et, en février 2002, du programme de travail sur le suivi de ce rapport pour la présente décennie constitue une étape importante pour réaliser les engagements pris par les États membres de moderniser et d'améliorer la qualité de leurs systèmes d'éducation et de formation.


(9) The adoption in February 2001 of the Council Report "Objectives of the education and training systems" and the adoption in February 2002 of the work programme for this decade on the follow-up of this report constitute an important step in taking on the commitment to modernise and improve the quality of the education and training systems of the Member States.

(9) L'adoption, en février 2001, du rapport du Conseil intitulé "Objectifs des systèmes d'éducation et de formation" et, en février 2002, du programme de travail sur le suivi de ce rapport pour la présente décennie constitue une étape importante pour réaliser les engagements pris par les États membres de moderniser et d'améliorer la qualité de leurs systèmes d'éducation et de formation.




datacenter (1): www.wordscope.ca (v4.0.br)

Department's Training Reporting System ->

Date index: 2024-01-25
w