Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Concept development
Conversion hysteria
Create energy saving concepts
Creating concepts for energy saving
Define concepts for city marketing
Develop a concept
Develop a pedagogical concept
Develop concepts for city marketing
Develop energy saving concepts
Developing a new concept for presenting lobster
Developing city marketing concepts
Developing concepts for energy saving
Hysteria hysterical psychosis
Implement a instructional concept
Operate a pedagogical concept
Produce a instructional concept
Reaction
Unit ICT Conception & Development
Write concepts for city marketing

Traduction de «Develop a pedagogical concept » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
operate a pedagogical concept | produce a instructional concept | develop a pedagogical concept | implement a instructional concept

mettre au point un concept pédagogique


Developing a new concept for presenting lobster

Développement d'un nouveau concept de présentation du homard


create energy saving concepts | creating concepts for energy saving | develop energy saving concepts | developing concepts for energy saving

élaborer des concepts d’économie d’énergie


define concepts for city marketing | developing city marketing concepts | develop concepts for city marketing | write concepts for city marketing

définir des concepts pour rendre une ville attractive




Definition: The common themes that are shared by dissociative or conversion disorders are a partial or complete loss of the normal integration between memories of the past, awareness of identity and immediate sensations, and control of bodily movements. All types of dissociative disorders tend to remit after a few weeks or months, particularly if their onset is associated with a traumatic life event. More chronic disorders, particularly paralyses and anaesthesias, may develop if the onset is associated with insoluble problems or interpersonal difficulties. These disorders have previously been classified as various types of conversion hys ...[+++]

Définition: Les divers troubles dissociatifs (ou de conversion) ont en commun une perte partielle ou complète des fonctions normales d'intégration des souvenirs, de la conscience de l'identité ou des sensations immédiates et du contrôle des mouvements corporels. Toutes les variétés de troubles dissociatifs ont tendance à disparaître après quelques semaines ou mois, en particulier quand leur survenue est associée à un événement traumatique. L'évolution peut également se faire vers des troubles plus chroniques, en particulier des paralysies et des anesthésies, quand la survenue du trouble est liée à des problèmes ou des difficultés interpersonnelles insolubles. Dans le passé, ces troubles ont été classés comme divers types d'hystérie de conve ...[+++]


Pilot actions aiming at integrating the concept of the information society into regional development policies of less-favoured regions

Actions pilotes visant à intégrer la notion de société de l'information dans la politique de développement régional des régions défavorisées


concept development

mise au point de la conception générale


Unit ICT Conception & Development

Unité Conception et développement
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Such a horizontal approach requires co-ordination at national and local level and the EU could contribute by developing a pedagogical strategy, promoting the exchange of information and good practice, especially at local level and the development of guidelines or common standards for integration measures.

Une telle approche horizontale nécessite une coordination aux échelons national et local et l'Union européenne pourrait y contribuer en mettant en place une approche pédagogique, en favorisant l'échange d'informations et de bonnes pratiques, en particulier au niveau local, et en élaborant des lignes directrices ou des normes communes concernant les mesures d'intégration.


promote and support policy experimentation on developing multilingual pedagogies and teaching in diverse classrooms as part of the 2018 Erasmus+ work programme

favoriser et soutenir l’expérimentation de politiques relatives au développement des pédagogies multilingues et de l’enseignement dans des classes caractérisées par la diversité dans le cadre du programme de travail 2018 d’Erasmus+


Communication from the Commission to the Council and the European Parliament - "Developing a strategic concept on tackling organised crime" {SEC(2005) 724}

Communication de la Commission au Conseil et au Parlement européen - «Elaboration d’un concept stratégique portant sur la lutte contre la criminalité organisée» {SEC(2005) 724}


EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 52005DC0232 - EN - Communication from the Commission to the Council and the European Parliament - "Developing a strategic concept on tackling organised crime" {SEC(2005) 724}

EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 52005DC0232 - EN - Communication de la Commission au Conseil et au Parlement européen - «Elaboration d’un concept stratégique portant sur la lutte contre la criminalité organisée» {SEC(2005) 724}


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
·Promote and supportpolicy experimentation on developing multilingual pedagogies and teaching in diverse classrooms as part of the 2018 Erasmus+ work programme.

·favoriser et soutenir l’expérimentation de politiques relatives au développement des pédagogies multilingues et de l’enseignement dans des classes caractérisées par la diversité, dans le cadre du programme de travail 2018 d’Erasmus+.


11. Emphasises the need to develop innovative pedagogies that are more participative and learner-centred, in order to encourage the acquisition of a set of transversal competences needed for the development of entrepreneurial mindsets;

11. souligne la nécessité de développer des pédagogies innovantes, plus participatives et centrées sur l'apprenant, afin d'encourager l'acquisition d'un ensemble de compétences transversales nécessaires au développement de l'esprit d'entreprise;


11. Emphasises the need to develop innovative pedagogies that are more participative and learner-centred, in order to encourage the acquisition of a set of transversal competences needed for the development of entrepreneurial mindsets;

11. souligne la nécessité de développer des pédagogies innovantes, plus participatives et centrées sur l'apprenant, afin d'encourager l'acquisition d'un ensemble de compétences transversales nécessaires au développement de l'esprit d'entreprise;


11. Emphasises the need to develop innovative pedagogies that are more participative and learner-centred, in order to encourage the acquisition of a set of transversal competences needed for the development of entrepreneurial mindsets;

11. souligne la nécessité de développer des pédagogies innovantes, plus participatives et centrées sur l'apprenant, afin d'encourager l'acquisition d'un ensemble de compétences transversales nécessaires au développement de l'esprit d'entreprise;


– The next item is the short presentation of the report by Franziska Keller, on behalf of the Committee on Development, on EU policy coherence for development and the ‘Official Development Assistance plus’ concept [2009/2218(INI)] (A7-0140/2010).

– L’ordre du jour appelle la brève présentation du rapport de Franziska Keller, au nom de la commission du développement, sur la cohérence des politiques européennes pour le développement et «l’aide publique au développement plus» [2009/2218(INI)] (A7-0140/2010).


on the EU Policy Coherence for Development and the ‘Official Development Assistance plus’ concept

sur la cohérence des politiques européennes pour le développement et "l'aide publique au développement plus" (APD-plus)


w