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Black head moulds
Blow moulding machine parts
Die head
Double ended open jaw spanner
Double force mold
Double head 15 offset box wrench
Double head 15 offset ring wrench
Double head blowpipe for edge preparation
Double head burner for edge preparation
Double head engineers wrench
Double open end spanner
Double open end wrench
Double open-end spanner
Double open-end wrench
Double-cavity mold
Double-cavity mould
Double-force mould
Double-gob mould
Double-headed moulding
Double-headed recording
Double-headed tape
Dual-cavity mould
Elements of blow moulding machine
Floating chase mould
Floating-chase mould
Open end engineers wrench
Parts of blow moulding machine
Sooty head moulds
Two burner bevelling torch

Translation of "Double-headed moulding " (English → French) :

TERMINOLOGY
see also In-Context Translations below
double-headed moulding

moulage en forme de double champignon


black head moulds | sooty head moulds

noir des céréales


dual-cavity mould [ double-cavity mould | double-gob mould ]

moule à double cavité


floating chase mould | floating-chase mould | double force mold | double-force mould

moule à double poinçon | moule à frette flottante | moule à deux pistons mobiles


double head blowpipe for edge preparation | double head burner for edge preparation | two burner bevelling torch

dispositif de chanfreinage à deux tetes de coupe


double open end wrench [ double open-end wrench | double open end spanner | double open-end spanner | double ended open jaw spanner | double head engineers wrench | open end engineers wrench ]

clé à fourche double


double head 15 offset box wrench [ double head 15 offset ring wrench ]

clé polygonale double inclinée


double-headed recording | double-headed tape

double-bande | double bande


double-cavity mold | double-cavity mould

moule à double cavité


elements of blow moulding machine | parts of blow moulding machine | blow moulding machine parts | die head

pièces de machines de moulage par soufflage
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
(b) deep tanks and peak tanks used for the carriage of water, and deep tanks and double bottom tanks arranged for the carriage of oil fuel: a head of water equal to the maximum head to which the tanks can be subjected in service but not less than 2.44 m above the crown of the tanks where the moulded depth to the strength deck exceeds 4.88 m, and 0.91 m where the moulded depth does not exceed 3.05 m; intermediate heads may be obtained by interpolation between 4.88 m and 3.05 m;

b) les cales à eau et les coquerons devant servir au transport de l’eau ainsi que les cales à eau et les double-fonds aménagés pour le transport du mazout : une charge d’eau égale à la charge maximum à laquelle ils peuvent être soumis en service mais atteignant au moins 2,44 m au-dessus de leur sommet lorsque le creux sur quille au pont de résistance dépasse 4,88 m, et au moins 0,91 m lorsqu’il ne dépasse pas 3,05 m; les charges intermédiaires s’obtiennent par interpolation entre 4,88 m et 3,05 m;


(b) deep tanks and peak tanks used for the carriage of water, and deep tanks and double bottom tanks arranged for the carriage of oil fuel: a head of water equal to the maximum head to which the tanks can be subjected in service but not less than 2.44 m above the crown of the tanks where the moulded depth to the strength deck exceeds 4.88 m, and 0.91 m where the moulded depth does not exceed 3.05 m; intermediate heads may be obtained by interpolation between 4.88 m and 3.05 m;

b) les cales à eau et les coquerons devant servir au transport de l’eau ainsi que les cales à eau et les double-fonds aménagés pour le transport du mazout : une charge d’eau égale à la charge maximum à laquelle ils peuvent être soumis en service mais atteignant au moins 2,44 m au-dessus de leur sommet lorsque le creux sur quille au pont de résistance dépasse 4,88 m, et au moins 0,91 m lorsqu’il ne dépasse pas 3,05 m; les charges intermédiaires s’obtiennent par interpolation entre 4,88 m et 3,05 m;


(b) deep tanks and peak tanks used for carrying water, and deep tanks and double bottom tanks arranged for carrying oil fuel shall be tested to a head of water equal to the maximum head to which the tanks can be subjected in service, but not less than 2.44 m above the crown of the tanks where the moulded depth to the strength deck exceeds 4.88 m, and 915 mm where the moulded depth does not exceed 3.05 m; intermediate heads may be obtained by interpolation between 4.88 and 3.05 m;

b) les cales à eau et les coquerons devant servir au transport de l’eau ainsi que les cales à eau et les doubles-fonds aménagés pour le transport du mazout seront éprouvés sous une charge d’eau égale à la charge maximum à laquelle ils pourront être soumis en service mais atteignant au moins 2,44 m au-dessus de leur sommet lorsque le creux sur quille jusqu’au pont de résistance dépasse 4,88 m et au moins 915 mm lorsque le creux sur quille ne dépasse pas 3,05 m; les charges intermédiaires s’obtiennent par interpolation entre 4,88 m et ...[+++]


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