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Drive torque
Driving power torque
Driving torque
Dynamic starting torque of a rotary pneumatic tool
Dynamic torque
Dynamic torque measuring
Dynamic torque-measuring device
Engine torque
Engine torque
Motor torque
Torque
Torque drive
Torque tube drive
Torque tube transmission
Torque-tube drive

Translation of "Dynamic torque " (English → French) :

TERMINOLOGY
see also In-Context Translations below








dynamic torque-measuring device

appareil de mesure du couple dynamique


dynamic starting torque of a rotary pneumatic tool

couple de démarrage dynamique d'un outil pneumatique rotatif


motor torque | drive torque | driving power torque | driving torque

couple moteur | couple d'entraînement


torque tube drive | torque-tube drive | torque tube transmission

transmission par tube de poussée


engine torque | motor torque | torque drive

couple moteur | couple-moteur | couple du moteur


torque (1) | engine torque (2)

couple (1) | moment de couple (2) [ C ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
2.SYMBOLS AND DEFINITIONS (The reference brake symbols shall have the suffix e) P=normal reaction of road surface on the axle under static conditions C=camshaft input torque Cmax=maximum technically permissible camshaft input torque C0=threshold camshaft input torque, i.e. minimum camshaft torque necessary to produce a measurable brake torque R=tyre rolling radius (dynamic) T=brake force at tyre/road interface M=brake torque = T 7 R z=braking rate P T = RPM s=actuator stroke (working stroke plus free stroke) Sp=effective stroke - the ...[+++]

P=réaction normale de la route sur l'essieu en conditions statistiques C=couple appliqué sur l'axe de la came Cmax=couple maximal techniquement admissible appliqué sur l'axe de la came C0=couple minimal utile sur l'axe de la came couple minimal à appliquer sur l'axe de la came pour produire un couple de freinage mesurable R=rayon de roulement (dynamique) du pneu T=force de freinage à l'interface pneu/route M=couple de freinage = T.R Z=taux de freinage = T P ou RPM s=course du récepteur (course utile + course à vide) sp=course effective : la course à laquelle la poussée exercée est de 90 % de la poussée moyenne (ThA) ThA=poussée moyenne : ...[+++]




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'Dynamic torque' ->

Date index: 2023-07-02
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