Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Communicate with people about nature
Educate people about nature
Educate people on nature
Educate staff about product features
Educate the public about wildlife
Educating the public about the forest
Education about dying process
Education about eating pattern
Education about managing fever
Give wildlife talks
Speak to educate people about nature
Speak to the public about wildlife
Teach staff about product features
Train staff about product features
Training staff about a product feature

Translation of "Education about dying process " (English → French) :

TERMINOLOGY
see also In-Context Translations below
Education about dying process

enseignement sur le processus de la mort


communicate with people about nature | speak to educate people about nature | educate people about nature | educate people on nature

informer les gens sur la nature


give wildlife talks | speak to the public about wildlife | educate the public about wildlife | educating the public about the forest

sensibiliser un public à la faune sauvage


educate staff about product features | teach staff about product features | train staff about product features | training staff about a product feature

former le personnel sur les caractéristiques de produits


Definition: A disorder in which the child, having previously made normal progress in language development, loses both receptive and expressive language skills but retains general intelligence; the onset of the disorder is accompanied by paroxysmal abnormalities on the EEG, and in the majority of cases also by epileptic seizures. Usually the onset is between the ages of three and seven years, with skills being lost over days or weeks. The temporal association between the onset of seizures and loss of language is variable, with one preceding the other (either way round) by a f ...[+++]

Définition: Trouble dans lequel l'enfant, dont le langage s'est auparavant développé normalement, perd ses acquisitions de langage, à la fois sur le versant expressif et réceptif, tout en gardant une intelligence normale. La survenue du trouble s'accompagne d'anomalies paroxystiques à l'EEG et, dans la plupart des cas, de crises d'épilepsie. Le trouble apparaît habituellement entre trois et sept ans, avec perte du langage en quelques jours ou quelques semaines. La succession dans le temps, entre le début des crises épileptiques et la perte du langage, est assez variable, l'une des deux manifestations précédant l'autre (ou inversement) de ...[+++]


Education about eating pattern

enseignement sur le mode d'alimentation


Education about managing fever

enseignement sur la gestion de la fièvre


Growing Safety? Concerns About Biotechnology and the Regulatory Process

Growing Safety? Concerns About Biotechnology and the Regulatory Process


CanLearn Interactive: Everything You Need to Know About Planning and Paying for Your Education

Ciblétudes interactifs : tout ce que vous devez savoir sur la planification et le financement de vos études


Facts and Fancy About Birth Control, Sex Education and Family Planning

Propos sur la régulation des naissances, l'éducation sexuelle et la planification familiale
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Thus, it should also help achieve the objectives of the Lisbon Strategy, including the environmental dimension, and of the European Area of Higher Education (the Bologna process), particularly the objective of making education and training a global quality benchmark by 2010 and of focusing on learning foreign languages in line with the conclusions of the Barcelona European Council of 2002.

Il devrait ainsi contribuer à la réalisation des objectifs de la stratégie de Lisbonne, y compris sa dimension environnementale, ainsi que de l’espace européen de l’enseignement supérieur (processus de Bologne), en particulier l’objectif de faire de l’enseignement et de la formation une référence de qualité mondiale d’ici 2010 et de mettre l’accent sur l’apprentissage des langues étrangères d’après les conclusions du Conseil européen de Barcelone en 2002.


Thus, it should also help achieve the objectives of the Lisbon Strategy, including the environmental dimension, and of the European Area of Higher Education (the Bologna process), particularly the objective of making education and training a global quality benchmark by 2010 and of focusing on learning foreign languages in line with the conclusions of the Barcelona European Council of 2002.

Il devrait ainsi contribuer à la réalisation des objectifs de la stratégie de Lisbonne, y compris sa dimension environnementale, ainsi que de l’espace européen de l’enseignement supérieur (processus de Bologne), en particulier l’objectif de faire de l’enseignement et de la formation une référence de qualité mondiale d’ici 2010 et de mettre l’accent sur l’apprentissage des langues étrangères d’après les conclusions du Conseil européen de Barcelone en 2002.


reinforce the contribution of higher education and advanced vocational education to the process of innovation.

renforcer la contribution de l’enseignement supérieur et du perfectionnement professionnel au processus d’innovation.


The Bologna Process (for higher education), the Copenhagen Process (for vocational education and training) and the European Research Area have helped to improve the transparency and facilitate the recognition of qualifications and credits for educational purposes, which remain a national competence.

Le processus de Bologne (pour l'enseignement supérieur), le processus de Copenhague (pour l'enseignement et la formation professionnels) et l'Espace européen de recherche ont contribué à améliorer la transparence et à faciliter la reconnaissance des diplômes et des unités d'enseignement, un domaine qui reste soumis à la compétence nationale.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Originally developed within the Erasmus Programme, it has become one of the central tools of the European Higher Education Area (Bologna Process). [http ...]

Initialement élaboré dans le cadre du programme Erasmus, il est devenu l'un des principaux outils de l'Espace européen de l'enseignement supérieur (processus de Bologne). [http ...]


to reinforce the contribution of higher education and advanced vocational education to the process of innovation.

renforcer la contribution de l'enseignement supérieur et de la formation professionnelle supérieure au processus d'innovation.


Thus, it should also help achieve the objectives of the Lisbon Strategy, including the environmental dimension, and of the European Area of Higher Education (the Bologna process), particularly the objective of making education and training a global quality benchmark by 2010 and of focusing on learning foreign languages in line with the conclusions of the Barcelona European Council of 2002.

Il devrait ainsi contribuer à la réalisation des objectifs de la stratégie de Lisbonne, y compris sa dimension environnementale, ainsi que de l’espace européen de l’enseignement supérieur (processus de Bologne), en particulier l’objectif de faire de l’enseignement et de la formation une référence de qualité mondiale d’ici 2010 et de mettre l’accent sur l’apprentissage des langues étrangères d’après les conclusions du Conseil européen de Barcelone en 2002.


reinforce the contribution of higher education and advanced vocational education to the process of innovation.

renforcer la contribution de l’enseignement supérieur et du perfectionnement professionnel au processus d’innovation.


to reinforce the contribution of higher education and advanced vocational education to the process of innovation.

renforcer la contribution de l'enseignement supérieur et de la formation professionnelle supérieure au processus d'innovation.


Thus, it should also help achieve the objectives of the Lisbon Strategy, including the environmental dimension, and of the European Area of Higher Education (the Bologna process), particularly the objective of making education and training a global quality benchmark by 2010 and of focusing on learning foreign languages in line with the conclusions of the Barcelona European Council of 2002.

Il devrait ainsi contribuer à la réalisation des objectifs de la stratégie de Lisbonne, y compris sa dimension environnementale, ainsi que de l’espace européen de l’enseignement supérieur (processus de Bologne), en particulier l’objectif de faire de l’enseignement et de la formation une référence de qualité mondiale d’ici 2010 et de mettre l’accent sur l’apprentissage des langues étrangères d’après les conclusions du Conseil européen de Barcelone en 2002.


w