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Assistant export manager in household goods
Assistant pharmaceutical goods distribution manager
Graduate household goods distribution manager
Graduate import export manager in household goods
Graduate import manager in household goods
Graduate pharmaceutical goods distribution manager
Household goods distribution manager
Household goods distribution planner
Import export manager in household goods
Pharmaceutical goods distribution manager
Senior household goods distribution manager
Senior pharmaceutical goods distribution manager

Traduction de «Graduate household goods distribution manager » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
graduate household goods distribution manager | household goods distribution planner | household goods distribution manager | senior household goods distribution manager

responsable de la logistique distribution d'articles ménagers


assistant pharmaceutical goods distribution manager | senior pharmaceutical goods distribution manager | graduate pharmaceutical goods distribution manager | pharmaceutical goods distribution manager

responsable de la logistique distribution de produits pharmaceutiques


assistant export manager in household goods | graduate import manager in household goods | graduate import export manager in household goods | import export manager in household goods

responsable import-export d'articles ménagers


Committee for the implementation of the rules for the distribution and management of the permits allocated to the Community for heavy goods vehicles travelling in Switzerland | Committee on the distribution of permits for heavy goods vehicles travelling in Switzerland

Comité pour la mise en oeuvre du régime de répartition et de gestion des autorisations allouées à la Communauté pour les poids lourds circulant en Suisse | Comité pour la répartition des autorisations pour les poids lourds circulant en Suisse
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
76. Recalls that, through water bills, EU citizens are bearing the cost of purification of water and water treatment, and stresses that enacting policies that effectively combine and reconcile water resource protection objectives with cost savings, such as ‘control at source’ approaches, are more efficient and financially preferable; recalls that according to the EEA’s 2015 report on the state of the environment, more than 40 % of rivers and coastal waters are affected by diffuse pollution caused by agriculture, while between 20 % and 25 % are subjected to pollution deriving from point sources such as industrial structures, sewage systems and wastewater management networks; ...[+++]

76. rappelle que, au travers de leurs factures d'eau, les citoyens européens supportent le coût de la purification de l'eau et du traitement de l'eau et souligne que l'adoption de politiques qui combinent et concilient avec efficacité les objectifs de protection des ressources hydriques et les approches relatives à l'économie des coûts, comme le "contrôle à la source", est plus rentable et financièrement préférable; rappelle que, selon le rapport de 2015 de l'AEE sur l'état de l'environnement, plus de 40 % des cours d'eau et des eaux côtières sont affectés par une pollution diffuse causée par l'agriculture, et qu'entre 20 et 25 % sont pollués par des sources telles que des installations industrielles, des systèmes d'égouts et des réseaux d ...[+++]


76. Recalls that, through water bills, EU citizens are bearing the cost of purification of water and water treatment, and stresses that enacting policies that effectively combine and reconcile water resource protection objectives with cost savings, such as ‘control at source’ approaches, are more efficient and financially preferable; recalls that according to the EEA’s 2015 report on the state of the environment, more than 40 % of rivers and coastal waters are affected by diffuse pollution caused by agriculture, while between 20 % and 25 % are subjected to pollution deriving from point sources such as industrial structures, sewage systems and wastewater management networks; ...[+++]

76. rappelle que, au travers de leurs factures d'eau, les citoyens européens supportent le coût de la purification de l'eau et du traitement de l'eau et souligne que l'adoption de politiques qui combinent et concilient avec efficacité les objectifs de protection des ressources hydriques et les approches relatives à l'économie des coûts, comme le "contrôle à la source", est plus rentable et financièrement préférable; rappelle que, selon le rapport de 2015 de l'AEE sur l'état de l'environnement, plus de 40 % des cours d'eau et des eaux côtières sont affectés par une pollution diffuse causée par l'agriculture, et qu'entre 20 et 25 % sont pollués par des sources telles que des installations industrielles, des systèmes d'égouts et des réseaux d ...[+++]


75. Recalls that, through water bills, EU citizens are bearing the cost of purification of water and water treatment, and stresses that enacting policies that effectively combine and reconcile water resource protection objectives with cost savings, such as ‘control at source’ approaches, are more efficient and financially preferable; recalls that according to the EEA’s 2015 report on the state of the environment, more than 40 % of rivers and coastal waters are affected by diffuse pollution caused by agriculture, while between 20 % and 25 % are subjected to pollution deriving from point sources such as industrial structures, sewage systems and wastewater management networks; ...[+++]

75. rappelle que, au travers de leurs factures d'eau, les citoyens européens supportent le coût de la purification de l'eau et du traitement de l'eau et souligne que l'adoption de politiques qui combinent et concilient avec efficacité les objectifs de protection des ressources hydriques et les approches relatives à l'économie des coûts, comme le "contrôle à la source", est plus rentable et financièrement préférable; rappelle que, selon le rapport de 2015 de l'AEE sur l'état de l'environnement, plus de 40 % des cours d'eau et des eaux côtières sont affectés par une pollution diffuse causée par l'agriculture, et qu'entre 20 et 25 % sont pollués par des sources telles que des installations industrielles, des systèmes d'égouts et des réseaux d ...[+++]


Firstly, the evolution of the food and non-food retail sector towards a ‘mixed’ format, whereby the vast majority of retailers supply ranges of food, household goods and other products under the same management and under the same terms and conditions.

Premièrement, le commerce de détail alimentaire et non-alimentaire a évolué vers un modèle mixte dans lequel la plupart des détaillants fournissent des gammes de denrées alimentaires, de biens domestiques et autres, sous la même direction et aux mêmes conditions.


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Comments: It is not possible for waste managers to apply all provisions of Annex I, Section I. 1 to Directive 2008/68/EC when wastes with residual amounts of dangerous goods have been collected from private households and enterprises to be carried for disposal.

Observations: les gestionnaires de déchets ne peuvent pas appliquer toutes les dispositions de l'annexe I, section I. 1, de la directive 2008/68/CE lorsque des déchets contenant des quantités résiduaires de marchandises dangereuses ont été collectés auprès des ménages et d'entreprises et transportés à des fins d'élimination.


(6) Member States shall enter the certificates of good manufacturing practices, good distribution practices, good trading practices and good brokering practices which they issue in a Union database managed by the Agency on behalf of the Union.

6. Les États membres consignent les certificats de bonnes pratiques de fabrication, de distribution, de commerce ou de courtage qu'ils délivrent dans une banque de données de l'Union tenue par l'Agence, au nom de l'Union.


6. Member States shall enter the certificates of good manufacturing practice, good distribution practice, good trading practice and good brokering practice which they issue in a Union database managed by the Agency on behalf of the Union.

6. Les États membres consignent les certificats de bonnes pratiques de fabrication, de distribution, de commerce ou d'intermédiation qu'ils délivrent dans une banque de données de l'Union tenue par l'Agence, au nom de l'Union.


In order to specify the requirements set out in this Regulation, the power to adopt acts in accordance with Article 290 TFEU should be delegated to the Commission in respect of specifying the types of goods and services or methods of production for goods and services embodying a social objective and the circumstances in which profits may be distributed to owners and investors, the types of conflicts of interest managers of qualifying socia ...[+++]

Afin de préciser les exigences prévues par le présent règlement, il convient de déléguer à la Commission le pouvoir d'adopter des actes conformément à l'article 290 du traité sur le fonctionnement de l'Union européenne afin de définir les types de biens et de services ou les méthodes de production de biens et de services matérialisant un objectif social et les situations dans lesquelles des bénéfices peuvent être distribués aux propriétaires et aux investisseurs, les types de conflits d'intérêts que les gestionnaires de fonds d'entrepreneuriat s ...[+++]


[34] Code of good commercial practices in the motor distribution sector signed by ANFAC, ANIACAM, FACONAUTO y GANVAM on 10.06.2011, agreement of 1.08.2007 between FIAB and ASEDAS on the recommendation of good commercial practices to improve the management through the chain of value and to foster business cooperation and agreement of 29.07.2011 on the commercial code of conduct along the food chain in Catalonia.

[34] Code des bonnes pratiques commerciales dans le secteur de la distribution automobile signé par ANFAC, ANIACAM, FACONAUTO et GANVAM le 10 juin 2011; accord du 1er août 2007 entre FIAB et ASEDAS sur la recommandation des bonnes pratiques commerciales pour une meilleure gestion tout au long de la chaîne de valeur et une coopération commerciale renforcée; et accord du 29 juillet 2011 sur le code de conduite commercial dans la chaîne alimentaire en Catalogne.


8.32. Social contributions are recorded (86) on the uses side of the secondary distribution of income account of households and on the resources side of the secondary distribution of income account of the institutional sectors responsible for management of social insurance.

8.32. Les cotisations sociales sont enregistrées (86) en emplois du compte de distribution secondaire du revenu des ménages et en ressources du compte de distribution secondaire du revenu des secteurs institutionnels qui ont en charge la gestion de l'assurance sociale.


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