Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Analyse parts requested by customers
Classify customer's needs
CustFO
Customer identified
Customs Facilities Ordinance
Customs Ordinance
DCS CUID
DCS customer unit identifier
Debt Clearing Service customer unit identifier
Determine customer's needs
Determine parts requested by customers
Diagnose parts requested by customers
IUPAC International Chemical Identifier
IUPAC-NIST Chemical Identifier
Identified contracting partner
Identified contracting party
Identified customer
Identify a customer's needs
Identify customer interaction stress points
Identify customer's needs
Identify parts requested by customers
Identify points of customer stress interaction
Identify stress points of customer interaction
InChI
International chemical identifier
Mumps myocarditis
Ordinance of 10 July 1926 to the Customs Act
Other virus identified
Virus not identified

Traduction de «Identified customer » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
identified customer | identified contracting party | identified contracting partner

cocontractant identifié


anticipate and manage stress points of customer interaction | identify customer interaction stress points | identify points of customer stress interaction | identify stress points of customer interaction

identifier les points d’amélioration dans la relation avec la clientèle | identifier les problèmes dans les interactions avec les clients | identifier les points de tension dans les interactions avec la clientèle | identifier les points de tension dans les interactions avec les clients


classify customer's needs | identify a customer's needs | determine customer's needs | identify customer's needs

identifier les besoins des clients


analyse parts requested by customers | diagnose parts requested by customers | determine parts requested by customers | identify parts requested by customers

identifier les pièces demandées par les clients


Debt Clearing Service customer unit identifier [ DCS CUID | DCS customer unit identifier ]

code du Service de compensation des dettes d'identification d'unité du client


Influenzal myocarditis (acute):avian influenza virus identified (J09+) | other virus identified (J10.8+) | virus not identified (J11.8+) | Mumps myocarditis (B26.8+)

Myocardite:grippale (aiguë):virus aviaire identifié (J09+) | autre virus identifié (J10.8+) | virus non identifié (J11.8+) | ourlienne (B26.8+)




international chemical identifier [ InChI | IUPAC International Chemical Identifier | IUPAC-NIST Chemical Identifier ]

identificateur chimique international [ InChI | code InChI ]


FDF Ordinance of 4 April 2007 on Customs Facilities for Goods depending on the Intended Use | Customs Facilities Ordinance [ CustFO ]

Ordonnance du DFF du 4 avril 2007 sur les marchandises bénéficiant d'allégements douaniers selon leur emploi | Ordonnance sur les allégements douaniers [ OADou ]


Ordinance of 10 July 1926 to the Customs Act | Customs Ordinance

Ordonnance du 10 juillet 1926 relative à la loi sur les douanes [ OLD ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
A minority of Member States also needs to identify Customs Procedure 42 as an additional risk in domestic risk analysis systems and reinforce the exchange of information on fraudulent transactions and traders, inter alia by actively participating in Eurofisc (DE, DK, NL, PL and RO).

Une minorité d’États membres doivent également désigner le régime douanier 42 comme un facteur de risque supplémentaire dans leur système national d’analyse de risque et renforcer l’échange d’informations sur les opérations et opérateurs frauduleux, notamment par une participation active à Eurofisc (DE, DK, NL, PL et RO).


a guide to customs procedures for short sea shipping – the Commission has published a guide to customs procedures for short sea shipping which has a dual purpose: firstly, to explain the customs rules, indicating opportunities for using simplified procedures (the basis for the second objective) and, secondly, to identify specific needs for further simplification.

guide des procédures douanières applicables au transport maritime à courte distance – La Commission a publié un guide des procédures douanières applicables au transport maritime à courte distance ayant deux objectifs: la description de la réglementation douanière en signalant les cas où des procédures simplifiées peuvent être suivies (la base pour le deuxième objectif) et l’identification des besoins concrets en vue d’une simplification plus poussée.


A minority of Member States also needs to identify Customs Procedure 42 as an additional risk in domestic risk analysis systems and reinforce the exchange of information on fraudulent transactions and traders, inter alia by actively participating in Eurofisc (DE, DK, NL, PL and RO).

Une minorité d’États membres doivent également désigner le régime douanier 42 comme un facteur de risque supplémentaire dans leur système national d’analyse de risque et renforcer l’échange d’informations sur les opérations et opérateurs frauduleux, notamment par une participation active à Eurofisc (DE, DK, NL, PL et RO).


identify and verify the identity of their customer (‘customer due diligence’) and of the beneficial owner*, and to monitor their business relationship with the customer,

d’établir et de vérifier l’identité du client («obligations de vigilance à l’égard de la clientèle») et du bénéficiaire effectif*, ainsi que d’exercer une vigilance de la relation d’affaires avec leur client.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The Law includes obligations to identify customers, to report suspicions of money laundering and cash transactions above a threshold to the Office for the Prevention of Money Laundering (OPML, the Croatian financial intelligence unit within the Ministry of Finance), and to keep records.

La loi comprend l'obligation de s'informer sur les clients, d'informer l'Office national pour la prévention du blanchiment des capitaux (le service de renseignement financier croate au sein du ministère des finances) de tout soupçon de blanchiment de capitaux et de transactions en espèces dépassant un certain seuil, et de conserver une documentation appropriée.


5.3 The information in the possession of customs and police is interlinked and complementary. Their synergies should be enhanced by allowing customs to play an active part in police investigations to detect, identify and prosecute criminals involved in trafficking (and vice versa), introducing common data exchange and comparison systems to help identify emerging frauds and perpetrators of fraud, and ensuring systematic cooperation between customs and the police.

5.3 Compte tenu de l'interdépendance et du caractère complémentaire des informations détenues par les douanes et les services de police, il faut accroître les synergies entre eux : impliquer activement les douanes dans les investigations menées par la police pour rechercher, identifier et poursuivre les criminels impliqués dans les trafics de marchandises illicites (et vice versa); prévoir des mécanismes communs d'échange et de croisement d'informations susceptibles de faciliter l'identification des fraudeurs et des tendances de fraude, assurer une coopération systématique entre ces services


| | Naples II Convention | Initiated by Member States. |To help national customs authorities prevent and detect infringements of national customs provisions and to help them prosecute and punish infringements of Community and national customs provisions. |Decentralised, operating through a set of central coordinating units. |All information relating to an identified or identifiable person. |Central coordinating units forward data to national customs authorities, investigative authorities and judicial bodies and, subject to the prior c ...[+++]

| | Convention Naples II |Initiative des États membres |Aider les administrations douanières nationales à prévenir et à détecter les infractions aux réglementations douanières nationales et à poursuivre et réprimer les infractions aux réglementations douanières communautaires et nationales |Décentralisée, fonctionne sur la base d'une série d'unités centrales de coordination |Toutes les informations relatives à une personne identifiée ou identifiable |Les unités centrales de coordination transmettent les informations aux administrations douanières, instances judiciaires et autorités de poursuite nationales et, moyennant le consentement pr ...[+++]


| | Naples II Convention | Initiated by Member States. |To help national customs authorities prevent and detect infringements of national customs provisions and to help them prosecute and punish infringements of Community and national customs provisions. |Decentralised, operating through a set of central coordinating units. |All information relating to an identified or identifiable person. |Central coordinating units forward data to national customs authorities, investigative authorities and judicial bodies and, subject to the prior c ...[+++]

| | Convention Naples II |Initiative des États membres |Aider les administrations douanières nationales à prévenir et à détecter les infractions aux réglementations douanières nationales et à poursuivre et réprimer les infractions aux réglementations douanières communautaires et nationales |Décentralisée, fonctionne sur la base d'une série d'unités centrales de coordination |Toutes les informations relatives à une personne identifiée ou identifiable |Les unités centrales de coordination transmettent les informations aux administrations douanières, instances judiciaires et autorités de poursuite nationales et, moyennant le consentement pr ...[+++]


While still giving the principal the possibility of proving that the operation has been completed or, failing that, of identifying the place where the customs debt is incurred, this reform should make it easier to identify the customs authority responsible for recovery of the own resources and thus improve the entry in the accounts for the customs debt in the event of fraud.

Tout en maintenant la possibilité pour le principal obligé de prouver la fin de l'opération ou, à défaut, le lieu de naissance de la dette douanière, cette réforme devrait en outre permettre de faciliter la détermination de l'autorité douanière responsable du recouvrement des ressources propres et d'améliorer ainsi la prise en compte de la dette douanière en cas de fraude.


While still giving the principal the possibility of proving that the operation has been completed or, failing that, of identifying the place where the customs debt is incurred, this reform should make it easier to identify the customs authority responsible for recovery of the own resources and thus improve the entry in the accounts for the customs debt in the event of fraud.

Tout en maintenant la possibilité pour le principal obligé de prouver la fin de l'opération ou, à défaut, le lieu de naissance de la dette douanière, cette réforme devrait en outre permettre de faciliter la détermination de l'autorité douanière responsable du recouvrement des ressources propres et d'améliorer ainsi la prise en compte de la dette douanière en cas de fraude.


w