Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Air line lubrication
Apply oil to wheels of railway vehicle
Bath lubrication
Brands of boring lubricants
Drill press oils varieties
Lube oil line
Lube oil pipe
Lube oil piping
Lubricate rolling stock wheels
Lubricate wheels of rolling stock
Lubricating oil line
Lubricating oil pump
Lubricating oil storage building
Lubricating pump
Lubrication oil storage building
Lubrication pump
Models of boring lubricants
Molybdenum disulfide lubricating oil
Molybdenum disulphide lubricating oil
Oil bath lubrication
Oil engine piping
Oil fog lubrication
Oil line
Oil mist lubrication
Oil pipe
Oil pump
Oil rolling stock wheels
Oil tube
Oil-bath lubrication
Perform routine lube oil testing
Perform routine lube oil tests
Perform routine lubrication oil tests
Pressure oil pump
Test lubrication in engineering systems
Types of drill press oils

Traduction de «Lubricating oil line » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
oil tube [ oil line | oil pipe | lube oil line | lube oil pipe | lube oil piping | oil engine piping | lubricating oil line ]

canalisation d'huile [ canalisation d'huile de graissage | tuyau d'huile | tuyau d'huile de graissage | tube d'huile | conduite d'huile ]


air line lubrication | oil fog lubrication | oil mist lubrication

graissage par brouillard d'huile


lubricating oil pump | lubricating pump | lubrication pump | oil pump

pompe à huile | pompe de lubrification


bath lubrication | oil bath lubrication | oil-bath lubrication

graissage par bain d'huile | lubrification par bain d'huile


perform routine lube oil testing | perform routine lubrication oil tests | perform routine lube oil tests | test lubrication in engineering systems

effectuer des essais de lubrification


oil pump | lubricating oil pump | lubricating pump | lubrication pump | pressure oil pump

pompe à huile | pompe d'huile de graissage | pompe de lubrification


molybdenum disulfide lubricating oil [ molybdenum disulphide lubricating oil ]

huile lubrifiante au disulfure de molybdène [ huile lubrifiante au bisulfure de molybdène ]


lubrication oil storage building [ lubricating oil storage building ]

remise des lubrifiants


brands of boring lubricants | models of boring lubricants | drill press oils varieties | types of drill press oils

types d’huiles pour perceuses à colonne


apply oil to wheels of railway vehicle | lubricate wheels of rolling stock | lubricate rolling stock wheels | oil rolling stock wheels

graisser les roues de matériel roulant
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
“Deadweight (DWT)” means the difference in tonnes between the displacement of a ship on summer load-line in water with a specific gravity of 1,025 and the total weight of the ship, i.e. the displacement in tonnes of a ship without cargo, fuel, lubricating oil, ballast water, fresh water and drinking water in the tanks, usable supplies as well as passengers, crew and their possessions.

f) “Tonnage de port en lourd (DWT)”: différence, exprimée en tonnes, entre, d’une part, le déplacement d’un navire en calaison franc-bord d’été dans une eau d’un poids spécifique de 1,025 et, d’autre part, le poids du navire à vide, c’est-à-dire le déplacement, exprimé en tonnes, du navire sans cargaison, sans combustible ni huile de graissage, sans eau de ballastage, sans eau fraîche ni eau potable dans les réservoirs, sans provisions consommables, sans passagers ni équipage ni leurs effets.


‘Deadweight (DWT)’ means the difference in tonnes between the displacement of a ship on summer load-line in water with a specific gravity of 1,025 and the total weight of the ship, i.e. the displacement in tonnes of a ship without cargo, fuel, lubricating oil, ballast water, fresh water and drinking water in the tanks, usable supplies as well as passengers, crew and their possessions.

«Tonnage de port en lourd (DWT)»: la différence, exprimée en tonnes, entre, d'une part, le déplacement d'un navire en calaison franc-bord d'été dans une eau d'un poids spécifique de 1,025 et, d'autre part, le poids du navire à vide, c'est-à-dire le déplacement, exprimé en tonnes, du navire sans cargaison, sans combustible ni huile de graissage, sans eau de ballastage, sans eau fraîche ni eau potable dans les réservoirs, sans provisions consommables, sans passagers ni équipage ni leurs effets.


w