Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Data flow
Data transmission
Digital media designer
Digital media developer
Hold records of customer interaction
IMM
Identify customer interaction stress points
Identify points of customer stress interaction
Identify stress points of customer interaction
Interactive media
Interactive media designer
Interactive multi-media
Interactive multi-media application
Interactive network
Interactive systems
Interactive transmission
Keep records of customer interaction
Keep records of customer interactions
Mass media
Means of mass communication
Media
New media designer
Non-interactive media
Noninteractive media
Store records of customer interaction

Traduction de «Non-interactive media » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
non-interactive media [ noninteractive media ]

médias non interactifs


interactive network [ Interactive media(STW) | interactive systems(UNBIS) ]

réseau interactif [ réseau commuté ]


interactive media designer | new media designer | digital media designer | digital media developer

concepteur de médias digitaux | concepteur de médias numériques | concepteur de médias numériques/conceptrice de médias numériques | concepteur médias numérique




interactive multi-media application

application multimédia interactive


interactive multi-media | IMM [Abbr.]

multimédia interactif | MMI [Abbr.]


hold records of customer interaction | store records of customer interaction | keep records of customer interaction | keep records of customer interactions

tenir des registres des interactions avec des clients


anticipate and manage stress points of customer interaction | identify customer interaction stress points | identify points of customer stress interaction | identify stress points of customer interaction

identifier les points d’amélioration dans la relation avec la clientèle | identifier les problèmes dans les interactions avec les clients | identifier les points de tension dans les interactions avec la clientèle | identifier les points de tension dans les interactions avec les clients


mass media [ means of mass communication | media ]

moyen de communication de masse [ mass media | médias ]


data transmission [ data flow | interactive transmission ]

transmission de données [ flux de données | transmission interactive ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
10. Recalls that social media and internet are a growing news source for European citizens as well as an opportunity to connect to politicians and policy-makers in an interactive and collaborative manner; calls on the EU institutions to open up more public sector information using social media and interact more actively with citizens;

10. rappelle que les médias sociaux et l'internet constituent une source croissante d'informations pour les citoyens européens ainsi qu'une possibilité de communiquer avec les responsables politiques d'une façon interactive et collaborative; invite les institutions européennes à diffuser davantage d'informations émanant du secteur public par le biais des réseaux sociaux et d'interagir plus activement avec les citoyens;


Summary code: Audiovisual and media / Digital television and interactive media / Interactive media Culture / Culture Programmes

Code de la synthèse: Audiovisuel et médias / Techniques numériques et médias interactifs / Médias interactifs Culture / Programmes culturels


We are now at the stage where most children teach each other how to interact with the media and new technologies, but educated interaction, and above all also the consequences of using the media, are, unfortunately, not well enough known at present.

Nous en sommes aujourd’hui au stade où la plupart des enfants apprennent les uns des autres comment interagir avec les médias et les nouvelles technologies, mais malheureusement l’interaction avertie et, surtout, les conséquences de l’utilisation des médias restent mal connues jusqu’à présent.


We are now at the stage where most children teach each other how to interact with the media and new technologies, but educated interaction, and above all also the consequences of using the media, are, unfortunately, not well enough known at present.

Nous en sommes aujourd’hui au stade où la plupart des enfants apprennent les uns des autres comment interagir avec les médias et les nouvelles technologies, mais malheureusement l’interaction avertie et, surtout, les conséquences de l’utilisation des médias restent mal connues jusqu’à présent.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Summary code: Audiovisual and media / Digital television and interactive media / Interactive media Culture / Culture Programmes Information society / Digital Strategy, i2010 Strategy, eEurope Action Plan, Digital Strategy Programmes / i2010 Strategy and eEurope Action plans / i2010

Code de la synthèse: Audiovisuel et médias / Techniques numériques et médias interactifs / Médias interactifs Culture / Programmes culturels Société de l'information / Stratégie numérique, stratégie i2010, plans d'action eEurope, programmes / Stratégie i2010 et plans d'action eEurope / i2010


The sector of interactive media content is a growth sector which offers broad prospects for cultural and media policy.

Le secteur du contenu des médias interactifs est en expansion et offre de vastes perspectives du point de vue de la politique de la culture et des médias.


Interactive media content in Europe

Contenu des médias interactifs en Europe


EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - l24103 - EN - Interactive media content in Europe

EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - l24103 - EN - Contenu des médias interactifs en Europe


As channels multiply, viewers are having more choice – not just in looking at programmes but in being able to shop, to use interactive Internet media through their digital televisions; interactive media which they can pay for.

Au fur et ? mesure que les chaînes se multiplient, les téléspectateurs ont plus de choix - pas seulement pour regarder des émissions, mais aussi pour faire des achats, utiliser les supports interactifs d'Internet par le biais de leur télévision numérique, supports qui peuvent être payants.


As channels multiply, viewers are having more choice – not just in looking at programmes but in being able to shop, to use interactive Internet media through their digital televisions; interactive media which they can pay for.

Au fur et ? mesure que les chaînes se multiplient, les téléspectateurs ont plus de choix - pas seulement pour regarder des émissions, mais aussi pour faire des achats, utiliser les supports interactifs d'Internet par le biais de leur télévision numérique, supports qui peuvent être payants.


w