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Arrange engine on test stand
Arrange the positioning of engines on test stands
Engine analyzer
Engine performance tester
Engine test bed
Engine test bench
Engine test cell
Engine test stand
Ensure the positioning of engines on test stands
Position engine on test stand
Rocket engine test stand
TEST STAND RESERVOIR position
Test cabinet
Test stand

Traduction de «Position engine on test stand » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
arrange engine on test stand | arrange the positioning of engines on test stands | ensure the positioning of engines on test stands | position engine on test stand

placer un moteur sur un banc d’essai


engine test bed [ engine test stand | engine test cell | engine test bench ]

banc d'essai moteur


engine test stand | engine test bed | test cabinet

banc d'essai de moteur | pupitre de contrôle du moteur | banc d'essai moteur


test stand [ engine performance tester | engine analyzer ]

station [ appareil de recherche des pannes du moteur ]


TEST STAND RESERVOIR position

position TEST STAND RESERVOIR


Engine Test Stand - M37T/68

Banc d'essai de moteurs M37T/68




rocket engine test stand

banc d'essai pour point fixe de moteurs fusees
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
– having regard to the EU’s textual proposals tabled for discussion with the US in the TTIP negotiating rounds, in particular those which have been declassified and made public by the Commission, inter alia the EU position papers entitled ‘TTIP regulatory issues - engineering industries’ , ‘Test–case on functional equivalence: proposed methodology for automotive regulatory equivalence’ , and ‘Trade and sustainable development chapter/labour and environment: EU paper outlining key issues and elements for provisions in the TTIP’ , and t ...[+++]

vu les propositions de textes de l'Union européenne déposées pour débat avec les États-Unis dans le cadre des négociations sur le PTCI, en particulier celles qui ont été déclassifiées et rendues publiques par la Commission, entre autres les documents de synthèse de l'Union intitulés "TTIP regulatory issues - engineering industries" (Questions réglementaires relatives au PTCI - industries mécaniques", "Test–case on functional equivalence: proposed methodology for automotive regulatory equivalence" (Étude de cas sur l'équivalence fonc ...[+++]


– having regard to the EU’s textual proposals tabled for discussion with the US in the TTIP negotiating rounds, in particular those which have been declassified and made public by the Commission, inter alia the EU position papers entitled ‘TTIP regulatory issues - engineering industries’ , ‘Test–case on functional equivalence: proposed methodology for automotive regulatory equivalence’ , and ‘Trade and sustainable development chapter/labour and environment: EU paper outlining key issues and elements for provisions in the TTIP’ , and t ...[+++]

vu les propositions de textes de l'Union européenne déposées pour débat avec les États-Unis dans le cadre des négociations sur le PTCI, en particulier celles qui ont été déclassifiées et rendues publiques par la Commission, entre autres les documents de synthèse de l'Union intitulés "TTIP regulatory issues - engineering industries" (Questions réglementaires relatives au PTCI - industries mécaniques", "Test–case on functional equivalence: proposed methodology for automotive regulatory equivalence" (Étude de cas sur l'équivalence fonc ...[+++]


In the case of an engine fuelled with CNG which is self-adaptive for the range of H-gases on the one hand and the range of L-gases on the other hand, and which switches between the H-range and the L-range by means of a switch, the parent engine shall be tested on the relevant reference fuel as specified in Annex IX for each range, at each position of the sw ...[+++]

Dans le cas d’un moteur fonctionnant au GNC qui s’adapte automatiquement à la gamme de gaz H, d’une part, et à la gamme de gaz L, d’autre part, et qui passe d’une gamme à l’autre au moyen d’un commutateur, le moteur de base doit être essayé avec le carburant de référence correspondant à chaque gamme, tel que défini à l’annexe IX, à chaque position du commutateur.


The fuels are GR (fuel 1) and G (fuel 3) for the H-range of gases and G (fuel 2) and G (fuel 3) for the L-range of gases. The parent engine shall meet the requirements of this Regulation at both positions of the switch without any readjustment to the fuelling between the two tests at each position of the switch.

Les carburants correspondants sont GR (carburant 1) et G (carburant 3) pour la gamme des gaz H et G (carburant 2) et G (carburant 3) pour la gamme des gaz L. Le moteur de base doit satisfaire aux prescriptions du présent règlement sur les deux positions du commutateur, sans qu’il soit nécessaire de corriger le mélange entre les deux essais exécutés sur chaque position concernée.


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The Commission’s proposal also relates to positive-ignition engines and introduces requirements for introducing a common methodology for testing and measuring emissions and on-board diagnostic systems, harmonised at a global level.

La proposition de la Commission concerne également les moteurs à allumage commandé et introduit une méthodologie commune d’essai et des spécifications de performance basées sur l’utilisation de systèmes portables de mesure des émissions, harmonisée au niveau mondial.


The Commission’s proposal also relates to positive-ignition engines and introduces requirements for introducing a common methodology for testing and measuring emissions and on-board diagnostic systems, harmonised at a global level.

La proposition de la Commission concerne également les moteurs à allumage commandé et introduit une méthodologie commune d’essai et des spécifications de performance basées sur l’utilisation de systèmes portables de mesure des émissions, harmonisée au niveau mondial.


Directive 97/68/EC stipulates that vehicles with positive ignition engines fuelled by petrol are subject to the following tests:

La directive 97/68/CE dispose que les véhicules équipés de moteurs à allumage commandé fonctionnant à l'essence sont soumis aux tests suivants:


C. Specifications of reference fuel to be used for testing vehicles equipped with positive-ignition engines at low ambient temperature - Type VI test

C. Spécifications du carburant de référence à utiliser pour l'essai à basse température ambiante de véhicules équipés d'un moteur à allumage commandé - Essai du type VI


5.2.2. Positive-ignition engine powered vehicle fuelled with LPG or NG (mono or bi-fuel) shall be subjected to the following tests:

5.2.2. Les véhicules équipés d'un moteur à allumage commandé et fonctionnant au GPL ou au GN (en monocarburation ou en bicarburation) doivent être soumis aux essais suivants:


1. TECHNICAL DATA ON THE REFERENCE FUEL TO BE USED FOR TESTING VEHICLES EQUIPPED WITH POSITIVE-IGNITION ENGINES

1. CARACTÉRISTIQUES TECHNIQUES DU CARBURANT DE RÉFÉRENCE À UTILISER POUR L'ESSAI DES VÉHICULES ÉQUIPÉS D'UN MOTEUR À ALLUMAGE COMMANDÉ




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'Position engine on test stand' ->

Date index: 2023-02-02
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