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Advertising art director
Art director
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DGIMPD
DRP Mgt
DRPPM
Director General Information Management Development
Director General Information Resource Management
Director General Real Property Management
Director Real Property Management
Director Real Property Programme Management
Director Realty Engineering Policy
Director Realty and Facilities Management
Director Realty and Facilities Management Support
Economic development director
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Gaming development director
Gaming project and product development manager
Material manager
Policy director tourism
Procurement and Project Management Policy Directorate
Procurement director
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Project coordinator
Project director
Project manager
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Project planner
Purchasing director
Purchasing manager
Supply supervisor
Tourism policy director
Tourism policy manager

Traduction de «Procurement and Project Management Policy Directorate » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Procurement and Project Management Policy Directorate

Direction de la politique sur les acquisitions et la gestion des projets


economic development director | tourism policy manager | policy director tourism | tourism policy director

responsable de la promotion du tourisme | responsable de la promotion touristique | responsable des politiques touristiques


Director Real Property Programme Management [ DRPPM | Director General Real Property Management | Director Realty and Facilities Management | Director Realty and Facilities Management Support | Director Realty Engineering Policy | Director Real Property Management | DRP Mgt ]

Directeur - Gestion des programmes (Biens immobiliers) [ DBIGP | Directeur général - Gestion des biens immobiliers | D Gest BI | Directeur - Gestion des installations et de l'immobilier | D Gest II | Directeur - Soutien de la gestion des installations et de l'immobilier | Directeur - Politiques du génie et de l'immobilier | Direct ]


Director General Information Management Project Delivery [ DGIMPD | Director General Information Resource Management | Director General Information Management Development | Director General Communications and Electronics Development ]

Directeur général - Réalisation de projets (Gestion de l'information) [ DGRPGI | Directeur général - Gestion des ressources d'information | Directeur général - Planification de la gestion de l'information | Directeur général - Développement (Communications et électronique) ]


games development director | gaming project and product development manager | games development manager | gaming development director

directrice de création jeux | directeur de création jeux | directeur de création jeux/directrice de création jeux


purchasing director | procurement director | procurement manager | purchasing manager | material manager | supply supervisor

directeur de l'approvisionnement | directrice de l'approvisionnement | directeur des approvisionnements | directrice des approvisionnements


advertising art director | creative director | art director | artistic projects manager

directrice artistique | directeur artistique | directeur artistique/directrice artistique


project manager | project director | project coordinator | project planner

chef de projet


project manager | project director | project officer

chef de projet | directeur de projet | directrice de projet | administrateur de projet | administratrice de projet | chargé de projet | chargée de projet | responsable de projet


Director of Communications Policy and Operational Management

directeur Gestion et Politique de la communication
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Concerning management and control systems, Italy has notified the Commission that the financial contribution will be managed at national level by the Italian Ministry of Labour and Social Policies (Directorate-General for Active and Passive Policies), within which one unit (ufficio) is acting as managing authority, a second unit is acting as certifying authority and a third unit is acting as audit authority.

En ce qui concerne les systèmes de gestion et de contrôle, l'Italie a indiqué à la Commission que la contribution financière sera gérée au niveau national par le ministère italien du travail et des politiques sociales (direction générale des politiques actives et passives), au sein duquel une unité (ufficio) est l'autorité de gestion, une deuxième unité est l'autorité de certification et une troisième unité est l'autorité d'audit.


29. Is aware of different options for the management of the additional revenues generated by the taxation of the financial sector at both national and European level; stresses that, the question regarding the purpose for which the revenues raised by an FTT should be used needs to be resolved and that, in order to give taxpayers a proper picture of the rationale behind additional financial sector taxation, the assessment of and prioritisation among different options should be seen as an essential element in the overall debate on innovative financing; stresses that, owing to its global nature, the revenue raised by a global FTT should be ...[+++]

29. est conscient des différentes possibilités de gestion des recettes supplémentaires générées par la taxation du secteur financier aux niveaux aussi bien national qu'européen; souligne qu'il convient de régler la question de la finalité de l'utilisation des recettes générées par une TTF et que, pour donner aux contribuables un tableau exact des arguments en faveur d'une taxation supplémentaire du secteur financier, l'évaluation des différentes options et la définition de priorités devraient être un élément primordial du débat général sur les instruments de financement innovants; souligne que, en raison de leur caractère mondial, les recettes générées par une TTF mondiale devraient servir à financer des objectifs stratégiques à l'échelle ...[+++]


29. Is aware of different options for the management of the additional revenues generated by the taxation of the financial sector at both national and European level; stresses that, the question regarding the purpose for which the revenues raised by an FTT should be used needs to be resolved and that, in order to give taxpayers a proper picture of the rationale behind additional financial sector taxation, the assessment of and prioritisation among different options should be seen as an essential element in the overall debate on innovative financing; stresses that, owing to its global nature, the revenue raised by a global FTT should be ...[+++]

29. est conscient des différentes possibilités de gestion des recettes supplémentaires générées par la taxation du secteur financier aux niveaux aussi bien national qu'européen; souligne qu'il convient de régler la question de la finalité de l'utilisation des recettes générées par une TTF et que, pour donner aux contribuables un tableau exact des arguments en faveur d'une taxation supplémentaire du secteur financier, l'évaluation des différentes options et la définition de priorités devraient être un élément primordial du débat général sur les instruments de financement innovants; souligne que, en raison de leur caractère mondial, les recettes générées par une TTF mondiale devraient servir à financer des objectifs stratégiques à l'échelle ...[+++]


29. Is aware of different options for the management of the additional revenues generated by the taxation of the financial sector at both national and European level; stresses that, the question regarding the purpose for which the revenues raised by an FTT should be used needs to be resolved and that, in order to give taxpayers a proper picture of the rationale behind additional financial sector taxation, the assessment of and prioritisation among different options should be seen as an essential element in the overall debate on innovative financing; stresses that, owing to its global nature, the revenue raised by a global FTT should be ...[+++]

29. est conscient des différentes possibilités de gestion des recettes supplémentaires générées par la taxation du secteur financier aux niveaux aussi bien national qu'européen; souligne qu'il convient de régler la question de la finalité de l'utilisation des recettes générées par une TTF et que, pour donner aux contribuables un tableau exact des arguments en faveur d'une taxation supplémentaire du secteur financier, l'évaluation des différentes options et la définition de priorités devraient être un élément primordial du débat général sur les instruments de financement innovants; souligne que, en raison de leur caractère mondial, les recettes générées par une TTF mondiale devraient servir à financer des objectifs stratégiques à l'échelle ...[+++]


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The Director-General or Head of Department who has received delegated or subdelegated powers under Articles 13 and 14 for the adoption of financing decisions may decide to subdelegate certain decisions selecting projects and certain individual decisions awarding grants and public procurement contracts to the competent Director or, in agreement with the ...[+++]

Le directeur général ou chef de service ayant obtenu des compétences subdéléguées ou déléguées, conformément aux articles 13 et 14 pour l’adoption de décisions de financement, peut décider de subdéléguer la prise de certaines décisions de sélection de projets et de certaines décisions individuelles d’octroi de subventions et de marchés publics au directeur compét ...[+++]


Beyond these operational tasks, the corresponding responsibilities for adopting security measures, reporting, publishing, monitoring and information issues as well as organising specific VIS and SIS II related trainings, should be assigned to the Agency. Many of the tasks related to the operation of these IT systems, such as procurement and project management would overlap, thus allowing the creation of synergies.

Outre ces tâches opérationnelles, l’agence devrait assumer les responsabilités liées à l’adoption des mesures de sécurité, à l’établissement de rapports, à la publication, au contrôle, à l’information et à l’organisation de formations spécifiques portant sur le VIS et le SIS II. Étant donné que nombre des tâches liées au fonctionnement de ces systèmes d'information se recoupent, comme la gestion des appels d'offres et des projets, la création de synergies est possible.


Symmetry is the name given to the integrated management system designed to provide full life-cycle management of the programmes, actions and projects of the Directorate-General for Education and Culture (EAC) as well as the Education Audiovisual and Culture Executive Agency (EACEA), and not simply the local financial system intended to replace Appfin.

Symmetry est le nom donné au système de gestion intégré conçu pour assurer la gestion de l'intégralité du cycle de vie des programmes, actions et projets de la direction générale Éducation et culture (EAC) et de l'Agence exécutive "Éducation, audiovisuel et culture" et ne constitue donc pas un système financier local visant à remplacer Appfin.


If possible, the results of the feasibility study should also feed into the large-scale cross-border e-procurement pilot project ‘PEPPOL’ (‘Pan European Public Procurement Online’) which was launched by the Commission and several Member States in May 2008 (as part of the Information Communication Technologies Policy Support Programme (ICT PSP)[15] .

Si possible, les résultats de l'étude de faisabilité devraient également alimenter le projet pilote «PEPPOL» (Pan European Public Procurement Online) , un projet transfrontalier à grande échelle consacré aux marchés publics électroniques qui a été lancé par la Commission et plusieurs États membres en mai 2008 dans le cadre du programme d'appui stratégique en matière de ...[+++]


The Regional Policy Directorate, directly attached to the Prime Minister's Office, will be the managing authority, and the International Relations Directorate of the Ministry of Finance has been designated as the paying authority.

Directement rattachée au cabinet du Premier ministre, la direction de la politique régionale sera l'autorité de gestion, la Direction des relations internationales du Ministère des Finances étant désignée comme autorité de paiement.


ISPA is managed on a similar basis as Phare, has a current annual budget of EUR 1.040 million and comes under the responsibility of the Regional Policy Directorate General.

ISPA, qui est géré suivant les mêmes principes que le programme Phare, dispose d'un budget annuel courant de 1 040 millions d'euros et relève de la Direction générale "Politique régionale".


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