Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Blog search engine
Blogs search engine
Canada Site search engine
Carry out search engine optimisation
Conduct search engine optimisation
Conducting a search engine optimisation
Human flesh search
Human flesh search engine
Mega-search engine
Meta engine
Meta-search engine
Metasearch engine
Metasearch tool
Multi-engine search tool
Multi-search engine
Online search engine
Organise search engine optimisation
Paid referencing
Paid search
Paid search advertising
SEA
SEM
SEO specialist
Search advertising
Search engine
Search engine advertising
Search engine marketing
Search engine marketing specialist
Search engine of the Canada Site
Search engine optimisation
Search engine optimisation expert
Search engine optimisation specialist
Search marketing
Weblog search engine
Weblogs search engine

Translation of "Search engine advertising " (English → French) :

TERMINOLOGY
see also In-Context Translations below
search engine advertising | SEA | paid search advertising | search advertising | paid referencing | paid search

référencement payant | SEA | référencement SEA




meta-search engine | metasearch engine | meta engine | mega-search engine | multi-search engine | metasearch tool | multi-engine search tool

métamoteur de recherche | métamoteur | métachercheur | moteur de métarecherche | multimoteur de recherche | multichercheur | métaoutil de recherche


blog search engine | weblog search engine | blogs search engine | weblogs search engine

moteur de recherche de blogues | moteur de recherche de carnets Web | moteur de recherche de cybercarnets | moteur de blogues | moteur de carnets Web | moteur de cybercarnets | moteur de recherche de blogs | moteur de blogs


carry out search engine optimisation | organise search engine optimisation | conduct search engine optimisation | conducting a search engine optimisation

procéder à l'optimisation des moteurs de recherche


search engine marketing specialist | SEO specialist | search engine optimisation expert | search engine optimisation specialist

conseillère en optimisation des moteurs de recherche | expert de l'optimisation des moteurs de recherche | conseiller en optimisation des moteurs de recherche | spécialiste de l'optimisation des moteurs de recherche


search engine marketing | SEM | search engine optimisation | Search marketing

optimisation du positionnement dans les moteurs de recherche | SERP | optimisation des moteurs de recherche | référencement naturel


search engine of the Canada Site [ Canada Site search engine ]

moteur de recherche du Site du Canada


online search engine | search engine

moteur de recherche


human flesh search engine [ human flesh search ]

moteur de recherche de chair humaine
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The Commission continued its investigation into Google (the workings of search engines, restrictions imposed on the ability of certain third-party websites to display advertisements related to searching for Google’s competitors, the restrictive conditions imposed on manufacturers of Android devices and mobile network operators) and Amazon’s practices (agreements with publishers), which may amount to violations of antitrust rules.

La Commission a poursuivi son travail d’enquête sur les pratiques de Google (fonctionnement du moteur de recherche, restrictions imposées à la capacité de certains sites Internet tiers d’afficher des annonces associées à la recherche de concurrents de Google, conditions restrictives imposées aux fabricants d’appareils Android et aux opérateurs de réseaux mobiles) et d’Amazon (accords avec les éditeurs) qui peuvent constituer des violations des règles en matière d’ententes.


- having a critical approach to media as regards both quality and accuracy of content (for example, being able to assess information, dealing with advertising on various media, using search engines intelligently).

- avoir une approche critique des médias en ce qui concerne la qualité comme l’exactitude du contenu (par exemple, être capable d’apprécier l’information, savoir réagir à la publicité dans différents médias, utiliser les moteurs de recherche intelligemment).


There are also high barriers to entry in these markets, in part because of network effects: the more consumers use a search engine, the more attractive it becomes to advertisers.

Il existe également des barrières élevées à l'entrée sur ces marchés, notamment en raison des effets de réseau: plus les consommateurs utilisent un moteur de recherche, plus celui-ci devient attrayant pour les annonceurs.


Online platforms cover a wide range of activities including online advertising platforms, marketplaces, search engines, social media and creative content outlets, application distribution platforms, communications services, payment systems, and collaborative economy platforms.

Les plateformes en ligne recouvrent un large éventail d'activités parmi lesquelles les plateformes publicitaires en ligne, les places de marché en ligne, les moteurs de recherche, les médias sociaux et boutiques de contenu créatif, les plateformes de distribution d'applications, les services de communication, les systèmes de paiement et les plateformes d'économie collaborative.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The Court holds, in this regard, that where such data are processed for the purposes of a search engine operated by an undertaking which, although it has its seat in a non-member State, has an establishment in a Member State, the processing is carried out ‘in the context of the activities’ of that establishment, within the meaning of the directive, if the establishment is intended to promote and sell, in the Member State in question, advertising space offered by the search engine in order to m ...[+++]

La Cour considère à cet égard que, lorsque de telles données sont traitées pour les besoins d’un moteur de recherche exploité par une entreprise qui, bien que située dans un État tiers, dispose d’un établissement dans un État membre, le traitement est effectué « dans le cadre des activités » de cet établissement, au sens de la directive, dès lors que celui-ci est destiné à assurer, dans l’État membre en question, la promotion et la vente des espaces publicitaires proposés sur le moteur de recherche en vue de rentabiliser le service offert par ce dernier.


Therefore, Mr Jääskinen proposes that the Court declare that processing of personal data takes place within the context of a controller’s establishment and, therefore, that national data protection legislation is applicable to a search engine provider when it sets up in a Member State, for the promotion and sale of advertising space on the search engine, an office which orientates its activity towards the inhabitants of that State.

M. Jääskinen propose en conséquence à la Cour de déclarer que le traitement de données à caractère personnel est effectué dans le cadre d’un établissement du responsable du traitement, et que la législation nationale en matière de protection des données est donc applicable à un fournisseur de services de moteur de recherche sur Internet lorsque celui-ci crée, dans un État membre, en vue d’assurer la promotion et la vente des espaces publicitaires proposés sur le moteur de recherche, une succursale ou une filiale dont l’activité vise les habitants de cet État.


The entity in charge of keyword advertising is linked to the internet search engine.

L’entité en charge de la publicité par mots-clés est liée au moteur de recherche sur Internet.


Website publishers can display on their own websites advertisements provided by Google ("AdSense for Search") or by rival search engines.

Les éditeurs de sites web peuvent afficher, sur leurs propres sites, des publicités fournies par Google («AdSense for Search») ou par des moteurs de recherche concurrents.


Google's internet search engine provides for two types of results when people are searching for information. These are unpaid search results, which are sometimes also referred to as "natural", "organic" or "algorithmic" search results, and third party advertisements shown at the top and at the right hand side of Google's search results page (so-called paid search results or sponsored links).

Le moteur de recherche Internet de Google fournit deux catégories de résultats lorsqu'un utilisateur recherche une information : des résultats de recherche gratuits, parfois également connus sous le nom de résultats de recherche "naturels", "organiques" ou "algorithmiques", et des publicités pour des tiers qui sont affichées en haut et à droite de la page de résultats (également connues sous le nom de résultats de recherche payants ou de liens sponsorisés).


On 20 December 2007 the Commission adopted a Communication ‘A European approach to medial literacy in the digital environment’ focussing on media literacy for commercial communication covering issues related to advertising, media literacy for audiovisual works which is in part about raising awareness of European film and enhancing creativity skills and media literacy for online which, for example would give citizens a better knowledge of how Internet search engines work.

Le 20 décembre 2007, la Commission a adopté une communication intitulée «Une approche européenne de l'éducation aux médias dans l'environnement numérique» axée sur l'éducation aux médias relativement à la communication commerciale qui couvre des questions concernant la publicité, sur l'éducation aux médias relativement aux œuvres audiovisuelles qui consiste en partie à sensibiliser davantage aux films européens et à développer les capacités créatives, et sur l'éducation aux médias relativement au contenu en ligne qui, par exemple, permettrait de mieux comprendre comment fonctionnent les moteurs de recherche sur internet.


w