Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Commission Security Policy Advisory Group
Federal Stakeholder Advisory Group
SMSG
Securities and Markets Stakeholder Group
Stakeholder Advisory Group
Stakeholders’ Advisory Group on Aviation Security

Translation of "Stakeholders’ Advisory Group on Aviation Security " (English → French) :

TERMINOLOGY
see also In-Context Translations below
StakeholdersAdvisory Group on Aviation Security

groupe consultatif des parties intéressées à la sûreté de l'aviation


Federal Stakeholder Advisory Group

Groupe consultatif des intervenants fédéraux


Stakeholder Advisory Group

Groupe consultatif des intervenants


Flight Plan: Managing the Risks in Aviation Security - Report of the Advisory Panel

Plan de vol : Gérer les risques de la sûreté du transport aérien - Rapport du Comité consultatif


Securities and Markets Stakeholder Group | SMSG [Abbr.]

groupe des parties intéressées au secteur financier


Commission Security Policy Advisory Group

groupe consultatif sur la politique de sécurité
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
26. Insists on ‘risk-based security’ for passenger and freight transport instead of reaction‑based measures, on a fair and balanced approach to the sensitive issue of aviation safety in order to meet the needs and expectations of Member States on the one hand and to avoid an unsatisfactory experience for passengers at airports on the other, and on a strengthening of the Aviation Security Service (AVSEC) and Stakeholder Advisory Group ...[+++]viation Security (SAGAS) system for the creation of security measures; urges the Commission, therefore, to undertake a feasibility study on the implementation of a pre-check system in Europe equivalent to what is being done in the United States;

26. préconise, pour le transport de passagers et de fret, une "sûreté fondée sur les risques" plutôt que sur des mesures de réaction, ainsi qu'une démarche juste et équilibrée dans le domaine sensible qu'est la sécurité aérienne afin de répondre aux besoins et aux attentes des États membres, d'une part, et d'éviter des expériences négatives aux passagers dans les aéroports, d'autre part; insiste sur un renforcement du système de l'Aviation Security Service (AVSEC) et du Stakeholder Advisory Group ...[+++]viation Security (SAGAS) pour l'élaboration de mesures de sûreté; presse donc la Commission de réaliser une étude de faisabilité sur la mise en œuvre en Europe d'un système de contrôle préalable analogue à celui utilisé aux États-Unis;


26. Calls for a ‘risk-based security’ approach for passenger and freight transport instead of the current reaction-based measures, and for a fair and balanced approach to the sensitive issue of aviation security which meets the needs and expectations of Member States on the one hand and limits passenger dissatisfaction at airports on the other, and which strengthens the Aviation Security Service (AVSEC) and Stakeholder Advisory Group ...[+++]viation Security (SAGAS) system; urges the Commission, therefore, in light of successful experiences in other regions, to undertake a feasibility study on the implementation of a pre-check and ‘Global Entry’ system in Europe;

26. préconise, pour le transport de passagers et de fret, une démarche de "sûreté fondée sur les risques" plutôt que sur les mesures actuelles de réaction et demande, dans le domaine sensible qu'est la sûreté aérienne, une démarche juste et équilibrée qui réponde aux besoins et aux attentes des États membres, d'une part, et limite le mécontentement des passagers dans les aéroports, d'autre part, tout en renforçant le système de l'Aviation Security Service (AVSEC) et du Stakeholder Advisory Group ...[+++]viation Security (SAGAS); demande donc instamment à la Commission, compte tenu des expériences concluantes menées dans d'autres régions, d'étudier la faisabilité de la mise en place d'un système de contrôle préalable à l'entrée sur le territoire européen;


26. Insists on ‘risk-based security’ for passenger and freight transport instead of reaction-based measures, on a fair and balanced approach to the sensitive issue of aviation safety in order to meet the needs and expectations of Member States on the one hand and to avoid an unsatisfactory experience for passengers at airports on the other, and on a strengthening of the Aviation Security Service (AVSEC) and Stakeholder Advisory Group ...[+++]viation Security (SAGAS) system for the creation of security measures security; urges the Commission therefore to undertake a feasibility study on the implementation of a pre-check system in Europe equivalent to what is being done in the United States;

26. met l'accent sur une gestion de la sécurité en fonction des risques pour le transport de passagers et de marchandises, au lieu de mesures de réaction, sur une approche équitable et équilibrée à l'égard de la question délicate de la sécurité de l'aviation de façon à répondre aux besoins et aux attentes des États membres, d'une part, et à éviter une expérience insatisfaisante pour les passagers à l'aéroport, d'autre part, et sur un renforcement du système du service de sûreté de l'aviation (AVSEC) et du ...[+++]


24. Insists on ‘risk-based security’ for passenger and freight transport instead of reaction-based measures, on a fair and balanced approach to the sensitive issue of aviation safety in order to meet the needs and expectations of Member States on the one hand and to avoid an unsatisfactory experience for passengers at airports on the other hand, and on a strengthening of the Aviation Security Service (AVSEC) and Stakeholder Advisory ...[+++]

24. préconise une "gestion de la sécurité en fonction des risques" pour le transport de passagers et de fret au lieu de mesures prises a posteriori, un traitement équitable et équilibré de la question sensible de la sûreté du transport aérien afin, d'une part, de répondre aux attentes et aux besoins des États membres et, d'autre part, d'éviter des expériences insatisfaisantes aux passagers dans les aéroports, ainsi qu'un renforcement du processus du service de sûreté du transport aérien (AVSEC) et du groupe consultatif des parties int ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
26. Calls for a ‘risk-based security’ approach for passenger and freight transport instead of the current reaction-based measures, and for a fair and balanced approach to the sensitive issue of aviation security which meets the needs and expectations of Member States on the one hand and limits passenger dissatisfaction at airports on the other, and which strengthens the Aviation Security Service (AVSEC) and Stakeholder Advisory Group ...[+++]viation Security (SAGAS) system; urges the Commission, therefore, in light of successful experiences in other regions, to undertake a feasibility study on the implementation of a pre-check and ‘Global Entry’ system in Europe;

26. préconise, pour le transport de passagers et de fret, une démarche de "sûreté fondée sur les risques" plutôt que sur les mesures actuelles de réaction et demande, dans le domaine sensible qu'est la sûreté aérienne, une démarche juste et équilibrée qui réponde aux besoins et aux attentes des États membres, d'une part, et limite le mécontentement des passagers dans les aéroports, d'autre part, tout en renforçant le système de l'Aviation Security Service (AVSEC) et du Stakeholder Advisory Group ...[+++]viation Security (SAGAS); demande donc instamment à la Commission, compte tenu des expériences concluantes menées dans d'autres régions, d'étudier la faisabilité de la mise en place d'un système de contrôle préalable à l'entrée sur le territoire européen;


Following the events of September 11, 2001, we established the Aviation Security Advisory Committee to provide a forum to seek input from stakeholders and to develop recommendations on changes to enhance the safety and security of air travel.

À la suite des événements du 11 septembre 2001, Transports Canada a formé un Comité consultatif sur la sûreté aérienne (CCSA) qui sert de tribune pour recueillir les commentaires des intervenants et recommander des changements pour renforcer la sécurité et la sûreté du transport aérien.


The Aviation Security Advisory Committee, of which I will be speaking a bit later, made recommendations associated with crew-member security training, which were approved by the Minister of Transport on June 21 of this year. They are currently being reviewed by an internal working group to determine the most appropriate mechanisms to implement these recommendations.

Approuvées par le ministre le 21 juin 2002, les recommandations du Comité consultatif sur la sûreté aérienne portant sur la formation de sûreté pour les membres d'équipage font actuellement l'objet d'un examen par un groupe de travail interne qui doit trouver le mécanisme idéal pour la mise en oeuvre de ces recommandations.


It is worth noting that – in response to recommendations from the Aviation Security Advisory Committee – Transport Canada says it is working on the development of enhanced training standards and procedures for airport police, consulting with a variety of stakeholders regarding policing required for airport security and reviewing policing needs at airports generally.

Il convient de remarquer qu’en réponse aux recommandations du Comité consultatif sur la sûreté aérienne, Transports Canada travaille à la mise au point de normes de formation et de procédures améliorées pour les corps policiers actuellement présents dans les aéroports. Pour cela, le ministère consulte les différents intervenants afin de déterminer le genre d’intervention policière nécessaire pour assurer la sécurité dans les aéroports et réexamine les besoins sur ce plan dans les aéroports en général.


ALPA pilots and staff have participated in the newly formed Aviation Security Advisory Committee as well as the aircraft security working group and the airport security working group.

Les pilotes et le personnel de l'ALPA ont participé au nouveau comité consultatif sur la sécurité de l'aviation ainsi qu'au Groupe de travail sur la sécurité des aéronefs et au Groupe de travail sur la sécurité aéroportuaire.


ALPA pilots and staff have participated in the newly formed aviation security advisory committee, as well as the aircraft security working group and the airport security working group.

Les pilotes et le personnel de l'ALPA ont participé au nouveau comité consultatif qui a été créé en matière de sécurité aérienne, de même qu'au groupe de travail sur la sécurité aérienne et au groupe de travail sur la sécurité des aéroports.




datacenter (1): www.wordscope.ca (v4.0.br)

'Stakeholders’ Advisory Group on Aviation Security' ->

Date index: 2023-03-14
w