Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Analyse expertise
Analyse your expertise
Demonstrate expertise of your dance style
Demonstrate technical expertise of your dance style
Demonstrating technical expertise of your dance style
Describe your expertise
E-teaching environment
Educational materials
Evaluate your expertise
Ex cathedra course
Follow developments in field of expertise
Formal course
Lead-through programming
Lead-through teaching
Leadthrough programming
Lecture course
Mastery teaching
Monitor developments in field of expertise
Monitor developments in fields of expertise
Monitoring developments in field of expertise
Online teaching environment
Pedagogic knowledge
Pedagogical expertise
Pedagogical knowledge
Programming with a hand-held device
School materials
Show technical expertise of your dance style
Targeted teaching
Teach box
Teach gun
Teach pendant
Teach pendant programming
Teach-through-telling course
Teach-through-telling lecture
Teaching aid
Teaching box
Teaching by objectives
Teaching equipment
Teaching expertise
Teaching knowledge
Teaching materials
Teaching pendant
Teaching-by-telling course
Telecontrol teaching
Virtual teaching environment

Traduction de «Teaching expertise » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
pedagogical knowledge [ pedagogic knowledge | teaching knowledge | teaching expertise | pedagogical expertise ]

expertise pédagogique


follow developments in field of expertise | monitoring developments in field of expertise | monitor developments in field of expertise | monitor developments in fields of expertise

suivre les avancées dans un domaine d'expertise


demonstrate expertise of your dance style | demonstrating technical expertise of your dance style | demonstrate technical expertise of your dance style | show technical expertise of your dance style

faire preuve d'expertise technique dans son style de danse


analyse expertise | evaluate your expertise | analyse your expertise | describe your expertise

analyser son expertise


teach pendant | teaching pendant | teaching box | teach box | teach gun

boîtier de commande | pupitre de commande | boîtier d'apprentissage | boîtier de programmation | pupitre de programmation | pendant d'apprentissage


mastery teaching | targeted teaching | teaching by objectives

pédagogie par objectifs | PPO | pédagogie de la réussite | pédagogie du succès | pédagogie de maîtrise | enseignement par objectifs


lead-through programming | leadthrough programming | lead-through teaching | programming with a hand-held device | telecontrol teaching | teach pendant programming

apprentissage par un dispositif de commande manuelle | apprentissage par télécommande


e-teaching environment [ online teaching environment | virtual teaching environment ]

environnement d'enseignement virtuel [ environnement d'enseignement en ligne ]


lecture course [ formal course | teach-through-telling lecture | teaching-by-telling course | teach-through-telling course | ex cathedra course ]

cours magistral [ cours ex cathedra | cours magistral ex cathedra ]


teaching materials [ educational materials | school materials | teaching aid | teaching equipment(UNBIS) ]

matériel d'enseignement [ équipement éducatif | matériel éducatif | matériel scolaire | moyen d'enseignement ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
My anglophone colleagues who teach in a large school sometimes only teach the one class which is their area of expertise.

Mes collègues anglophones peuvent être dans une grosse école et n'avoir qu'à enseigner un cours qui est leur spécialité.


Most Member States criminalise both instruction and training (e.g. BE, DK also referring to 'teaching', IE, IT, MT, AT, PT, RO, UK), while some refer only to training (BG, EE, ES, LV, FI) or some form of instruction (DE, HR and CY: 'providing guidance', LU, NL: 'providing information' and 'teaching', SI, SK: 'providing expertise', SE).

La plupart des États membres incriminent tant l’entraînement que la formation (par ex., BE, DK qui mentionnent aussi l'« enseignement », IE, IT, MT, AT, PT, RO, UK), tandis que d’autres ne parlent que d’entraînement (BG, EE, ES, LV, FI) ou d’une forme de formation (DE, HR et CY : « fournir des instructions », LU, NL : « fournir des informations » et « apprendre », SI, SK : « fournir des compétences », SE).


For over 40 years, Mr. Zagorsky has devoted his time and expertise to teach music to thousands of students in the Grasslands area.

Depuis plus de 40 ans maintenant, M. Zagorsky partage son temps et ses connaissances pour enseigner la musique à des milliers d'étudiants de la région de Grasslands.


The core objective of this external dimension is to fully realise the potential of those EU languages spoken in third countries, promote the teaching and learning of EU languages abroad and of non-EU languages in the EU through exchanges of expertise, good practice and joint stakeholder groups.

Cette dimension extérieure vise essentiellement à réaliser pleinement le potentiel des langues de l'UE parlées dans des pays tiers et à promouvoir l'enseignement et l'apprentissage des langues de l'UE à l'étranger et des autres langues au sein de l'Union, par des échanges de savoir-faire et de bonnes pratiques, ainsi que par l'établissement de groupes communs de parties prenantes.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The Commission will: ensure, through an internal network, that all departments apply its multilingualism policy in a coherent way; continue to foster multilingualism on its Internet portal (Europa) and in its publications; launch a Languages portal on Europa providing information about multilingualism in the European Union and accommodating new portals dedicated to language learners and language teachers; give a greater role to its translation field offices in the Member States in promoting multilingualism, particularly through the customisation of the Commission’s messages for local target audiences; organise high-level seminars on multilingualism in the Member States, targeted at journalists and other opinion multipliers; continue to ...[+++]

La Commission : fera en sorte, grâce à un réseau interne, que tous les services appliquent sa politique du multilinguisme de manière cohérente ; continuera de promouvoir le multilinguisme sur son portail Internet (Europa) et dans ses publications ; lancera sur Europa un portail Langues qui donnera des informations sur le multilinguisme dans l’Union européenne et hébergera les nouveaux portails destinés aux apprenants en langues et aux professeurs de langues ; confiera un rôle plus important dans la promotion du multilinguisme à ses antennes de traduction dans les États membres, notamment par l’adaptation des messages de la Commission ...[+++]


Various measures are planned in different education and training sectors for training/further training teachers - for instance via regional centres of expertise - and financial assistance to help cover the cost of using ICTs, organising a national forum on ICTs at school, creating research or guidance structures related to ICT-assisted teaching, and providing assistance in producing content.

Des actions sont envisagées, dans différents secteurs de l'éducation et de la formation, en matière de formation/perfectionnement des enseignants - par exemple via des centres régionaux d'expertise - et d'aides financières au niveau des coûts liés à l'utilisation des TIC, d'organisation de Forum national sur les TIC à l'école, de création de structures de recherche ou d'accompagnement en matière de pédagogie assistée par les TIC, d'aide à la production de contenus.


- setting up a training network to provide trainers with expertise in the educational use of technologies; this would enable competent trainers to be trained to cater for present and future education and training requirements, with a view both to the deficit in technical qualifications and to the use of the tools, technologies and teaching approaches needed for other education requirements and for the purposes of "learning to learn".

- la mise en place d'un réseau de formation de formateurs experts dans le domaine de l'utilisation éducative des technologies, de manière à ce que des formateurs compétents soit formés pour répondre aux besoins d'éducation et de formation actuels et futurs : tant pour ce qui concerne le déficit en qualifications techniques que pour l'utilisation des outils, des technologies et de pédagogies adaptées pour les autres besoins éducatifs et pour 'apprendre à apprendre'.


Along with the assumption that our universities should be focused on teaching marketable skills, understood as " technical expertise," has come pressure to collapse the distinction between colleges and universities.

L'hypothèse selon laquelle les universités devraient être axées sur l'enseignement de compétences en demande, à savoir de compétences techniques, s'accompagne de pressions pour qu'on supprime la distinction qui existe entre les collèges et les universités.


The Forum is now the framework for five projects on the following topics: Scientific expertise in public discussions in Europe, Sciences and languages in Europe, the historical bases for research policies, Current and future issues relating to science teaching in Europe and Science, history of science and philosophy in Europe.

Le Forum sert aujourd'hui de cadre à 5 projets sur les thèmes, respectivement : "L'expertise scientifique dans le débat public en Europe"; "Sciences et langues en Europe"; "Les bases historiques des politiques de recherche"; "Enjeux et perspectives de l'enseignement des sciences en Europe"; "Sciences, histoire des sciences et philosophie en Europe".


Several projects were undertaken in 1993 on various subjects : "Science and languages in Europe", "Scientific expertise in public debates", "The historical bases of research policies" and "Science teaching in Europe : problems and prospects".

Plusieurs projets ont été lancés en 1993 sur les thèmes "Science et langues en Europe"; "L'expertise scientifique dans le débat public"; "Les bases historiques des politiques de recherche" et "Problèmes et perspectives de l'enseignement des sciences en Europe".


w