Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
3 D graphics library
3-D graphics
3D glasses
3D graphic
3D graphics
3D graphics programme
CATIA
Catia
D glasses
Demonstrate three-dimensional imagination
Eyephone
Hand-held 3D sensor
Hand-held three-dimensional sensor
Handheld 3D sensor
Handheld three-dimensional sensor
Show a three-dimensional imagination
Show three-dimensional imagination
Showing a three-dimensional imagination
Three dimensional glasses
Three dimensional graphics
Three dimensions glasses
Three-dimension glasses
Three-dimensional computer graphics
Three-dimensional glasses
Three-dimensional graphic
Three-dimensional graphics
Three-dimensional graphics library
Three-dimensional graphics programme

Traduction de «Three-dimensional graphics » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
three-dimensional graphics library [ 3 D graphics library ]

bibliothèque graphique 3 D [ bibliothèque graphique tridimensionnelle | librairie graphique 3 D ]


three-dimensional computer graphics [ three dimensional graphics | 3D graphics | 3-D graphics ]

infographie tridimensionnelle [ infographie 3D ]


three-dimensional computer graphics | 3D graphics | three-dimensional graphics

infographie tridimensionnelle | infographie 3D


3D graphics programme | three-dimensional graphics programme

programme graphique en 3D




demonstrate three-dimensional imagination | show a three-dimensional imagination | show three-dimensional imagination | showing a three-dimensional imagination

faire preuve d'imagination tridimensionnelle


Computer graphics aided three-dimensional interactive application | CATIA [Abbr.]

conception assistée tridimensionnelle interactive | CATIA [Abbr.]


Computer Graphics Aided Three Dimensional Interactive Application | Catia [Abbr.]

conception assistée tridimensionnelle interactive | Catia [Abbr.]


eyephone | D glasses | 3D glasses | three dimensional glasses | three-dimensional glasses | three-dimension glasses | three dimensions glasses

lunettes de relief


hand-held 3D sensor | handheld 3D sensor | hand-held three-dimensional sensor | handheld three-dimensional sensor

capteur 3D à main | capteur 3D manuel | capteur tridimensionnel à main | capteur tridimensionnel manuel
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Average consumers are not in the habit of making assumptions as to the origin of products on the basis of their shape or the shape of their packaging in the absence of any graphic or word element, and it may therefore prove more difficult to establish distinctiveness in relation to such a three-dimensional mark than in relation to a word or figurative mark.

En effet, les consommateurs moyens n'ont pas pour habitude de présumer l'origine des produits en se fondant sur leur forme ou celle de leur emballage, en l'absence de tout élément graphique ou textuel, et il pourrait donc s'avérer plus difficile d'établir le caractère distinctif d'une telle marque tridimensionnelle que celui d'une marque verbale ou figurative.


Average consumers are not in the habit of making assumptions about the origin of products on the basis of their shape or the shape of their packaging in the absence of any graphic or word element, and it could therefore prove more difficult to establish distinctiveness in relation to such a three-dimensional mark than in relation to a word or figurative mark (see Case C‑136/02 P Mag Instrument v OHIM [2004] ECR I-9165, paragraph 30; Case C‑173/04 P Deutsche SiSi-Werke v OHIM [2006] ECR I-551, paragraph 28, and Case C-24/05 P Storck v ...[+++]

En effet, les consommateurs moyens n’ont pas pour habitude de présumer l’origine des produits en se fondant sur leur forme ou celle de leur emballage, en l’absence de tout élément graphique ou textuel, et il pourrait donc s’avérer plus difficile d’établir le caractère distinctif s’agissant d’une telle marque tridimensionnelle que s’agissant d’une marque verbale ou figurative (arrêts de la Cour du 7 octobre 2004, Mag Instrument/OHMI, C‑136/02 P, Rec. p. I‑9165, point 30 ; du 12 janvier 2006, Deutsche SiSi-Werke/OHMI, C‑173/04 P, Rec. ...[+++]


Average consumers are not in the habit of making assumptions about the origin of products on the basis of their shape or the shape of their packaging in the absence of any graphic or word element and it could therefore prove more difficult to establish distinctiveness in relation to such a three-dimensional mark than in relation to a word or figurative mark (see, inter alia, Henkel v OHIM, paragraph 38, and MagInstrument v OHIM, paragraph 30).

En effet, les consommateurs moyens n’ont pas pour habitude de présumer l’origine des produits en se fondant sur leur forme ou celle de leur emballage, en l’absence de tout élément graphique ou textuel, et il pourrait donc s’avérer plus difficile d’établir le caractère distinctif s’agissant d’une telle marque tridimensionnelle que s’agissant d’une marque verbale ou figurative (voir, notamment, arrêts précités Henkel/OHMI, point 38, et Mag Instrument/OHMI, point 30).


Average consumers are not in the habit of making assumptions about the origin of products on the basis of their shape or the shape of their packaging in the absence of any graphic or word element and it could therefore prove more difficult to establish distinctiveness in relation to such a three-dimensional mark than in relation to a word or figurative mark (see, to that effect, Linde, paragraph 48, and Case C‑218/01 Henkel [2004] ECR I‑0000, paragraph 52).

En effet, les consommateurs moyens n’ont pas pour habitude de présumer l’origine des produits en se fondant sur leur forme ou celle de leur emballage, en l’absence de tout élément graphique ou textuel, et il pourrait donc s’avérer plus difficile d’établir le caractère distinctif s’agissant d’une telle marque tridimensionnelle que s’agissant d’une marque verbale ou figurative (voir, en ce sens, arrêts Linde e.a., précité, point 48, et du 12 février 2004, Henkel, C‑218/01, non encore publié au Recueil, point 52).


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Average consumers are not in the habit of making assumptions about the origin of products on the basis of their shape or the shape of their packaging in the absence of any graphic or word element and it could therefore prove more difficult to establish distinctiveness in relation to such a three-dimensional mark than in relation to a word or figurative mark.

En effet, les consommateurs moyens n’ont pas pour habitude de présumer l’origine des produits en se fondant sur leur forme ou celle de leur emballage, en l’absence de tout élément graphique ou textuel, et il pourrait donc s’avérer plus difficile d’établir le caractère distinctif s’agissant d’une telle marque tridimensionnelle que s’agissant d’une marque verbale ou figurative.


d. Graphics accelerators and graphics coprocessors exceeding a "three dimensional Vector Rate" of 200000000;

d. Accélérateurs graphiques ou coprocesseurs graphiques ayant un "taux vectoriel tridimensionnel" dépassant 200000000;


w