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Canadian Transport Emergency Centre
European emergency health card
Immobilise a patient for emergency intervention
Immobilise patients for emergency intervention
Immobilize patients for emergency intervention
TEC
Transport Emergency Card
Transport crisis response plan
Transport emergency card
Transport emergency plan
Transportation emergency
Transportation emergency card
Use immobilisation device for emergency transport

Traduction de «Transport emergency card » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Transport Emergency Card | TEC [Abbr.]

carte de donnée d'urgence pour le transport | fiche de transport dangereux | Tremcard | TEC [Abbr.]


transport emergency card(TREMCARD)

carte d'urgence pour transports


transportation emergency card

consignes de sécurité (en cas d'accident) pour le transport de matières dangereuses


transport crisis response plan | transport emergency plan

plan d'urgence pour le transport


transport crisis response plan [ transport emergency plan ]

plan d'urgence pour le transport


Canadian Transport Emergency Centre

Centre canadien d'urgence transport


transportation emergency

incident en cours de transport


European emergency health card

carte sanitaire européenne d'urgence | CSEU [Abbr.]


immobilise a patient for emergency intervention | immobilize patients for emergency intervention | immobilise patients for emergency intervention | use immobilisation device for emergency transport

immobiliser un patient pour une intervention d’urgence


transport model products for environmental emergency response

produits de modèle de transport pour les interventions en cas d'éco-urgence
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Transport Canada has rescinded the decision to allow Air Canada to use a card for the individual briefings of passengers seated next to an emergency exit.

Transports Canada est revenu sur sa décision de permettre à Air Canada d'utiliser une carte de consignes pour les passagers assis à hauteur d'une sortie de secours.


If special handling precautions are required, such as those prescribed by producers’ handling instructions for employees, health and safety information, including information on dealing with spillage, and transport emergency cards, tick the appropriate box and attach the information in an annex.

Si des précautions spéciales de manutention sont nécessaires, notamment en vertu des instructions de manutention des producteurs à l’intention des employés, des informations dans les domaines de la santé et de la sécurité, y compris en ce qui concerne les déversements accidentels, et des cartes d’urgence pour transports, cocher la case appropriée et joindre l’information dans une annexe.


Each Member State may, for transport operations performed by wagons registered within its territory, maintain the provisions of its national legislation in force on 31 December 1996 relating to the display or placement of an emergency action code or hazard card in place of the hazard identification number, provided for in Annex II, Section II. 1, to this Directive.

Les États membres peuvent maintenir, pour les opérations de transport effectuées par des wagons immatriculés sur leur territoire, les dispositions de leur législation nationale en vigueur le 31 décembre 1996 concernant l’affichage ou l’emplacement d’un code d’action d’urgence ou d’une fiche des risques au lieu du numéro d’identification du danger qui est prévu à l’annexe II, section II. 1, de la présente directive.


Each Member State may, for transport operations performed by vehicles registered within its territory, maintain the provisions of its national legislation in force on 31 December 1996 relating to the display or placement of an emergency action code or hazard card in place of the hazard identification number laid down in Annex I, Section I. 1, to this Directive.

Les États membres peuvent maintenir, pour les opérations de transport effectuées par des véhicules immatriculés sur leur territoire, les dispositions de leur législation nationale en vigueur au 31 décembre 1996 concernant l’affichage ou l’emplacement d’un code d’action d’urgence ou d’une fiche des risques au lieu du numéro d’identification du danger qui est prévu à l’annexe I, section I. 1, de la présente directive.


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Each Member State may, for transport operations performed by wagons registered within its territory, maintain the provisions of its national legislation in force on 31 December 1996 relating to the display or placement of an emergency action code or hazard card in place of the hazard identification number, provided for in Annex II, Section II. 1, to this Directive.

Les États membres peuvent maintenir, pour les opérations de transport effectuées par des wagons immatriculés sur leur territoire, les dispositions de leur législation nationale en vigueur le 31 décembre 1996 concernant l’affichage ou l’emplacement d’un code d’action d’urgence ou d’une fiche des risques au lieu du numéro d’identification du danger qui est prévu à l’annexe II, section II. 1, de la présente directive.


Each Member State may, for transport operations performed by vehicles registered within its territory, maintain the provisions of its national legislation in force on 31 December 1996 relating to the display or placement of an emergency action code or hazard card in place of the hazard identification number laid down in Annex I, Section I. 1, to this Directive.

Les États membres peuvent maintenir, pour les opérations de transport effectuées par des véhicules immatriculés sur leur territoire, les dispositions de leur législation nationale en vigueur au 31 décembre 1996 concernant l’affichage ou l’emplacement d’un code d’action d’urgence ou d’une fiche des risques au lieu du numéro d’identification du danger qui est prévu à l’annexe I, section I. 1, de la présente directive.


7. Each Member State may, for transport operations performed by wagons registered within its territory, maintain the provisions of its national legislation in force on 31 December 1996 relating to the display or placement of an emergency action code or hazard card in place of the hazard identification number, laid down in Annex II. 1 to this Directive.

7. Les États membres peuvent maintenir, pour les opérations de transport effectuées par des wagons immatriculés sur leur territoire, les dispositions de leur législation nationale en vigueur le 31 décembre 1996 concernant l'affichage ou l’emplacement d'un code d'action d'urgence ou d’une fiche des risques au lieu du numéro d'identification du danger qui est prévu à l'annexe II. 1 de la présente directive.


6. Each Member State may, for transport operations performed by vehicles registered within its territory, maintain the provisions of its national legislation in force on 31 December 1996 relating to the display or placement of an emergency action code or hazard card in place of the hazard identification number laid down in Annex I. 1 to this Directive.

6. Les États membres peuvent maintenir, pour les opérations de transport effectuées par des véhicules immatriculés sur leur territoire, les dispositions de leur législation nationale en vigueur le 31 décembre 1996 concernant l'affichage ou l’emplacement d'un code d'action d'urgence ou d’une fiche des risques au lieu du numéro d'identification du danger qui est prévu à l'annexe I. 1 de la présente directive.




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'Transport emergency card' ->

Date index: 2021-03-18
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