Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Adult centre
Adult education centre
Adult school
Continuing education centre
OECD Joint Working Party on Education and Working Life
Protestant Association for Adult Education in Europe
Residential adult centre
Residential adult college
Residential adult education
Residential adult education centre
Working Party on Residential Adult Education

Traduction de «Working Party on Residential Adult Education » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Working Party on Residential Adult Education

Groupe de travail Formation des adultes en internat


residential adult education centre

centre résidentiel pour l'éducation des adultes


residential adult education

éducation résidentielle des adultes


adult centre | adult education centre | adult school | continuing education centre | residential adult centre | residential adult college

centre de formation continue | centre de formation des adultes | centre de formation permanente | centre d'éducation des adultes | centre résidentiel pour les adultes | école d'adultes


Protestant Association for Adult Education in Europe [ Protestant Working Community for Adult Education in Europe ]

Association protestante pour la formation des adultes en Europe [ Communauté de travail évangélique européenne pour l'éducation des adultes ]


OECD Joint Working Party on Education and Working Life

Groupe de travail conjoint de l'OCDE sur l'éducation et la vie active
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The LLP is also designed to support more effectively the EU education and training policies set out in the Lisbon strategy and the Education and Training 2010 work programme. It does so not only under its sectoral strands on schools (Comenius), higher education (Erasmus), vocational training (Leonardo) and adult education (Grundtvig), but also under ...[+++]

Le programme LLP doit également appuyer plus efficacement les politiques communautaires en matière d’éducation et de formation exposées dans la Stratégie de Lisbonne et le programme de travail Éducation et formation 2010, non seulement au titre de ses volets sectoriels concernant l’enseignement scolaire (Comenius), l’enseignement supérieur (Erasmus), la formation professionnelle (Leonardo) et l’éducation des adultes (Grundtvig), mais aussi dans le cadre d’un nouveau volet intersectoriel.


Can you tell me a little bit more about the graduation rate in terms of how many people are graduating and how many are actually dropping out? We just had the opening of the French adult education school in Lac-Simon, which is near the Val d'Or area, and we're working on an English adult education centre.

À peu près tous les Autochtones, qu'ils vivent en milieu urbain ou dans une collectivité rurale, fréquentent les centres provinciaux d'éducation des adultes.


Visiting the URBAN-project “Jalla Jalla”, Danuta Hübner praised the work being carried for adult education, social inclusion of young and unemployed people especially with an immigration background.

Visitant le projet URBAN «Jalla Jalla», elle a vanté le travail réalisé pour la formation des adultes et l’inclusion sociale des jeunes sans emploi notamment issus de l’immigration.


Over the past five years, Grundtvig has become an invaluable source of support for organisations working in non-vocational adult education who would like to develop cooperative links with partners in other European countries.

Ces cinq dernières années, Grundtvig est devenu une source précieuse de soutien pour des organisations engagées dans l’éducation non professionnelle des adultes qui souhaitent développer des liens de coopération avec des partenaires d’autres pays européens.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Τhis Recommendation should contribute to the development of quality, future-oriented education and training tailored to the needs of European society, by supporting and supplementing Member States' actions in ensuring that their initial education and training systems offer all young people the means to develop key competences to a level that equips them for adult life, and which forms a basis for further learning and working life and that adult ...[+++]

La présente recommandation devrait contribuer au développement d'une éducation et d'une formation de qualité, tournées vers l'avenir et adaptées aux besoins de la société européenne en soutenant et en complétant l'action des États membres destinée à garantir que, d'une part, leurs systèmes d'éducation et de formation initiales offrent à tous les jeunes les moyens de développer des compétences clés à un niveau qui leur permette d'être préparés à la vie d'adulte, et qui c ...[+++]


support Member States' work in ensuring that by the end of initial education and training young people have developed the key competences to a level that equips them for adult life and which forms a basis for further learning and working life, and that adults are able to develop and update their key competences throughout their lives.

de soutenir les travaux des États membres visant à assurer qu'au terme des cursus d'éducation et de formation initiales, les jeunes aient acquis une maîtrise suffisante des compétences clés à un niveau qui leur permette d'être préparés à la vie adulte et qui constitue une base pour de futurs apprentissages et pour la vie professionnelle, et que les adultes soient capables de développer et actualiser leurs compétences clés au cours de leur vie.


The participating organisations represent all kinds of institutions working in the field of adult education, notably adult education providers, non-profit making organisations and higher education institutions.

Les organisations participantes représentent toutes sortes d’institutions actives dans le domaine de l’éducation des adultes, notamment des pourvoyeurs d’éducation des adultes, des organisations sans but lucratif et des établissements d’enseignement supérieur.


flexible systems of VET, based on a learning outcomes approach, which support flexible learning pathways, which allow permeability between the different education and training subsystems (school education, VET, higher education, adult education) and which cater for the validation of non-formal and informal learning, including competences acquired in the work place,

des systèmes d'EFP souples, axés sur les acquis d'apprentissage, qui permettent de suivre des parcours de formation souples, de passer aisément d'un sous-système à un autre (enseignement scolaire, EFP, enseignement supérieur, formation des adultes) et de valider l'éducation et la formation informelles et non formelles, y compris les compétences acquises sur le lieu de travail.


- All adult education systems as a whole should be rethought to make courses more compatible with participants' needs (in terms of timetables, venue, possibility of combining lessons with a job, providing courses leading to qualifications in demand on the job market, etc.) - increasing second or third-chance opportunities, both for young people and adults in work, expanding the training courses on offer by adopting a more modular approach, developing continuous follow-up and positive evaluation systems for learners.

- L'ensemble des systèmes d'éducation des adultes devraient faire l'objet d'une réflexion en vue de rendre l'offre plus compatible avec la demande (en termes d'horaires, de lieu, de possibilité de cumul avec une activité professionnelle, d'offres de formations recherchées sur le marché du travail,...), - multiplier les dispositifs de 2ème ou 3ème chance tant pour les jeunes que pour les adultes en activité professionnelle, - élargir l'offre de formation notamment en adoptant une organisation plus modulaire, - développer des dispositifs de suivi permanent des apprenants et d'évaluation positive.


The group's other members are: Mr Giuseppe Airoldi I Vice-President for training activities, University of Bocconi Former Director of Human Resources Development, SDA-Bocconi Member of research institute management boards Coordinator of numerous research projects concerning company organisation Mrs Marla Ambrosio P Professor, Lisbon Technical University In-depth knowledge of relationship between training and technological innovation Expert on Community training programmes (EUROTECNET) Mr Wenceslas F Holds major position in training body linked to top Baudrillard industrial undertaking in electronics sector (Thomson) Formerly responsible ...[+++]

Les autres membres du groupe sont : M. Giuseppe AIROLDI I Vice Président pour les activités de formation de l'Université de Bocconi Ancien Directeur du développement et des ressources humaines de SDA- Bocconi Membre des conseils d'admInIstration d'instituts de recherche Coordinateur de nombreux projets de recherche sur l'organisation des entreprises Mme Marla AMBROSIO P Professeur à l'Université technique de Lisbonne Nombreux travaux sur les relations entre formation et innovation technologique Expert dans les programmes communautaires de formation (Eurotecnet) M. Wenceslas BAUDRILLARD F Responsable d'un organisme de formation lié à un g ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.ca (v4.0.br)

'Working Party on Residential Adult Education' ->

Date index: 2022-06-25
w