Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
AALAE
ATL
Adult Education Association of East and Central Africa
Adult T-cell leukaemia
Adult T-cell leukemia
Adult T-cell lymphoma
Adult apprenticeships
Adult centre
Adult counselling
Adult education
Adult education centre
Adult guidance
Adult guidance clinic
Adult school
Adult students learning
Adult teaching
Advise on classroom guidance strategies
Advises on classroom guidance strategies
Advising on classroom guidance strategies
African Adult Education Association
African Association for Literacy and Adult Education
Confer on classroom guidance strategies
Continuing education centre
Contribute customer guidance on product selection
European Fisheries Guidance Fund
FIFG
Financial Instrument for Fisheries Guidance
Furnish customer guidance on product selection
Guidance practitioner
Guidance specialist
Provide customer guidance on product selection
Provide customers with guidance on product selection
Residential adult centre
Residential adult college
Society for the Promotion of Adult Literacy in Africa
Vocational guidance counsellor
Vocational guidance specialist

Traduction de «adult guidance » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
adult guidance clinic

service d'orientation des adultes


adult counselling | adult guidance

consultation d'orientation | orientation


adult centre | adult education centre | adult school | continuing education centre | residential adult centre | residential adult college

centre de formation continue | centre de formation des adultes | centre de formation permanente | centre d'éducation des adultes | centre résidentiel pour les adultes | école d'adultes


contribute customer guidance on product selection | furnish customer guidance on product selection | provide customer guidance on product selection | provide customers with guidance on product selection

conseiller des clients sur le choix de produits


guidance practitioner | guidance specialist | vocational guidance counsellor | vocational guidance specialist

conseiller d'orientation | spécialiste de l'orientation | spécialiste de l'orientation professionnelle


advises on classroom guidance strategies | confer on classroom guidance strategies | advise on classroom guidance strategies | advising on classroom guidance strategies

conseiller des stratégies d'orientation dans les classes | recommander des stratégies d'orientation dans les classes


adult apprenticeships | adult teaching | adult education | adult students learning

éducation des adultes


adult T-cell leukemia [ ATL | adult T-cell lymphoma | adult T-cell leukemia/lymphoma | adult T-cell leukaemia | adult T-cell lymphoma/leukemia ]

leucémie à lymphocytes T de l'adulte [ lymphome T de l'adulte | leucémie à cellules T de l'adulte ]


African Association for Literacy and Adult Education [ AALAE | African Adult Education Association | Society for the Promotion of Adult Literacy in Africa | Adult Education Association of East and Central Africa ]

Association africaine pour l'alphabétisation et l'éducation des adultes [ AAAEA | Association africaine de l'éducation des adultes | Association pour encourager la lutte contre l'analphabétisme des adultes en Afrique ]


FIFG [ European Fisheries Guidance Fund | Financial Instrument for Fisheries Guidance ]

IFOP [ fonds européen d'orientation de la pêche | instrument financier d'orientation de la pêche ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Work together to complete the development of comprehensive national lifelong learning strategies covering all levels from early childhood education through to adult learning, and focusing on partnerships with stakeholders, competence development of low-skilled adults, measures to extend access to lifelong learning and integrate lifelong learning services (guidance, validation etc.).

Œuvrer de concert afin d'achever l'élaboration de stratégies nationales globales en matière d'apprentissage tout au long de la vie couvrant tous les niveaux, de l'éducation de la petite enfance à la formation des adultes, et en se concentrant sur les partenariats avec les parties prenantes, le développement des compétences des adultes peu qualifiés et les mesures élargissant l'accès à l'apprentissage tout au long de la vie et assurant l'intégration de services dans ce domaine (orientation, validation, etc.).


reducing the number of low-skilled adults, for instance by increasing incentives for adult training, by providing information on access to lifelong learning services, such as information on the validation of non-formal and informal learning and career guidance, and by offering tailored learning opportunities to individual learners.

réduire le nombre d'adultes peu qualifiés, par exemple en renforçant les incitations à la formation des adultes, en fournissant des informations sur l'accès aux services d'éducation et de formation tout au long de la vie, notamment des informations sur la validation de l'apprentissage non formel et informel et l'orientation professionnelle, et en proposant des parcours d'apprentissage personnalisés aux apprenants.


reducing the number of low-skilled adults, for instance by increasing incentives for adult training, by providing information on access to lifelong learning services, such as information on the validation of non-formal and informal learning (11) and career guidance, and by offering tailored learning opportunities to individual learners;

réduire le nombre d'adultes peu qualifiés, par exemple en renforçant les incitations à la formation des adultes, en fournissant des informations sur l'accès aux services d'éducation et de formation tout au long de la vie, notamment des informations sur la validation de l'apprentissage non formel et informel (11) et l'orientation professionnelle, et en proposant des parcours d'apprentissage personnalisés aux apprenants;


the Council conclusions of 22 May 2008 on adult learning point to the economic, social and individual benefits generated by strengthening adult learning and stress that it is the responsibility of government to establish quality information and guidance systems which are more person-centred, so that, fairly and equitably, individuals can become more active and independent learners.

Les conclusions du Conseil du 22 mai 2008 sur l'éducation et la formation des adultes rappellent les avantages économiques, sociaux et individuels d'un renforcement de l'éducation et de la formation des adultes et insistent sur le fait qu'il revient aux pouvoirs publics de mettre en place des systèmes d'information et d'orientation de qualité, fondés sur une approche davantage centrée sur les personnes afin de les rendre, en toute équité, plus actives et autonomes dans l'éducation et la formation.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Promote the development and use of lifelong guidance systems which can provide adults with independent information and advice, individual skills analysis and personalised careers guidance.

Promouvoir l'élaboration et l'utilisation de systèmes d'orientation tout au long de la vie permettant de fournir aux adultes des informations et des conseils objectifs, une analyse de leurs compétences individuelles et une orientation professionnelle personnalisée.


Promote the development and use of lifelong guidance systems which can provide adults with independent information and advice, individual skills analysis and personalised careers guidance.

Promouvoir l'élaboration et l'utilisation de systèmes d'orientation tout au long de la vie permettant de fournir aux adultes des informations et des conseils objectifs, une analyse de leurs compétences individuelles et une orientation professionnelle personnalisée.


the Council conclusions of 22 May 2008 on adult learning (7) point to the economic, social and individual benefits generated by strengthening adult learning and stress that it is the responsibility of government to establish quality information and guidance systems which are more person-centred, so that, fairly and equitably, individuals can become more active and independent learners.

Les conclusions du Conseil du 22 mai 2008 sur l'éducation et la formation des adultes (7) rappellent les avantages économiques, sociaux et individuels d'un renforcement de l'éducation et de la formation des adultes et insistent sur le fait qu'il revient aux pouvoirs publics de mettre en place des systèmes d'information et d'orientation de qualité, fondés sur une approche davantage centrée sur les personnes afin de les rendre, en toute équité, plus actives et autonomes dans l'éducation et la formation.


In this respect, adult learning is a powerful mechanism for language learning, in line with the Commission's strategy as set out in the 2004-2006 Action Plan for Promoting Language Learning and Linguistic Diversity.[15] Guidance has a crucial role in helping adults to take advantage of the possibilities offered by companies, social services and other institutions.

À cet égard, l'éducation et la formation des adultes constituent un puissant mécanisme pour l’apprentissage des langues, conformément à la stratégie de la Commission exposée dans le plan d’action 2004-2006 destiné à promouvoir l'apprentissage des langues et la diversité linguistique[15]. Il est essentiel de donner des orientations aux adultes pour les aider à profiter des possibilités offertes par les entreprises, les services sociaux et d’autres institutions.


(d) the development of information and support services for adult learners and for providers of adult education, including services related to guidance and counselling.

d) mettre en place des services d'information et de soutien à l'intention des apprenants adultes et des personnes qui enseignent à des adultes, y compris des services d'orientation scolaire et professionnelle.


(d) the development of information and support services for adult learners and for providers of adult education, including services related to guidance and counselling;

d) mettre en place des services d'information et de soutien à l'intention des apprenants adultes et des personnes qui enseignent à des adultes, y compris des services d'orientation scolaire et professionnelle;


w