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Advertising and Promotion
Advertising and Promotion Unit
Advertising and promotion
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Advertising and promotional cover
Advertising and promotions manager
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Promote products in ads
Promote products in advertisements
Promotion expenses
Promotional kit
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Translation of "advertising and promotional cover " (English → French) :

TERMINOLOGY
see also In-Context Translations below
advertising and promotional cover | market-entry guarantee

assurance protection


advertising and promotions manager | promotions manager | advertising manager | campaigns coordinator

directeur de publicité | directrice de la publicité | cheffe de publicité | directeur de la publicité/directrice de la publicité


advertising and sales promotion [ advertising and promotion ]

publicité et promotion des ventes


advertising cost | advertising expenses | promotion expenses

frais de publicité




Advertising and Promotion Unit

Unité de la publicité et de la promotion




advertising kit | promotional kit

pochette d'information publicitaire | pochette d'information sur la vente publicitaire | cahier d'information publicitaire


promote products in ads | push products in advertisements | endorse products in advertisements | promote products in advertisements

promouvoir des produits dans des publicités


advertise collections of artwork | promote art collections | advertise an art collection | advertise art

faire de la publicité pour une collection d'art
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
(2) If an item of undeliverable mail is incentive letter mail as defined in the Canada Postal Guide, addressed admail, publications mail or advertising or promotional matter addressed to householders and bears on its cover the return address of a sender in Canada, it must be handled in a manner set out in the Canada Postal Guide, as it read on June 1, 2010.

(2) Lorsque l’envoi tombé en rebut est un envoi poste-lettres à tarifs préférentiels au sens du Guide des postes du Canada, un envoi médiaposte avec adresse, un envoi poste-publications, un envoi publicitaire ou promotionnel adressé au chef du ménage sur le dessus duquel est indiquée l’adresse de retour d’un expéditeur au Canada, il est traité de la façon établie dans le Guide des postes du Canada, dans sa version au 1 juin 2010.


(Return tabled) Question No. 34 Mr. Glenn Thibeault: With regard to Industry Canada's “More Choices” campaign, relating to the government’s auction of the 700Mhz spectrum, what was the total spending by the government (a) on print advertising to promote this campaign; (b) on television advertising to promote this campaign; (c) on radio advertising to promote this campaign; (d) on online or web advertising to promote this campaig ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 34 M. Glenn Thibeault: En ce qui concerne la campagne publicitaire d’Industrie Canada « Plus de choix », relativement à la vente aux enchères du spectre dans la bande de 700 MHz, quel est le montant total dépensé par le gouvernement: a) en publicité imprimée pour promouvoir cette campagne; b) en publicité à la télévision pour promouvoir cette campagne; c) en publicité à la radio pour promouvoir ...[+++]


Nor does it address the question of television advertising; this is covered by the Television without Frontiers Directive, which prohibits all forms of television advertising for cigarettes and other tobacco products.

Elle n'aborde pas non plus la question de la publicité télévisée. Ce domaine est en effet réglementé par la directive "Services de médias audiovisuels sans frontière" qui interdit toutes les formes de publicité télévisée en faveur des cigarettes et autres produits du tabac.


The purpose of this Recommendation is to extend the consumer information measures provided for in Directive 1999/94/EC to all promotional material used in marketing, advertising and promoting vehicles as covered by that Directive, whether the media be magnetic, optical or electronic, including Internet sites.

Cette recommandation vise à étendre les mesures d'information des consommateurs de la directive 1999/94/CE à l'ensemble des matériels promotionnels utilisés pour la commercialisation, la publicité et la promotion des véhicules couverts par ladite directive, que le support de ce matériel promotionnel soit magnétique, optique ou électronique, y compris les pages internet.


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(Return tabled) Question No. 175 Mr. Pat Martin: With regard to all government advertising to promote the Government of Canada and budget initiatives, such as Canada’s Economic Action plan, from January 1, 2006 to March 30, 2010: (a) how much has been spent on an annual basis on combined advertising, by department and budgetary initiative; (b) by how much did the government’s overall advertising budget increase or decrease during that period; (c) was any completed advertising audited or rejected for not adhering to Treasury Board rules and, if so, (i) what advertising, (ii) ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 175 M. Pat Martin: En ce qui concerne toute la publicité faite pour promouvoir le gouvernement du Canada et les initiatives budgétaires comme le Plan d’action économique du Canada, entre le 1 janvier 2006 et le 30 mars 2010: a) à combien s’élèvent annuellement les dépenses combinées au titre de la publicité, par ministère et par initiative budgétaire; b) de combien le budget global du gouvernement au titre de la publicité a-t-il augmenté ou diminué au cours de cette période; c ...[+++]


Nor does it address the question of television advertising; this is covered by the Television without Frontiers Directive, which prohibits all forms of television advertising for cigarettes and other tobacco products.

Elle n'aborde pas non plus la question de la publicité télévisée. Ce domaine est en effet réglementé par la directive "Services de médias audiovisuels sans frontière" qui interdit toutes les formes de publicité télévisée en faveur des cigarettes et autres produits du tabac.


Wider projects seeking to promote the restart of tourism (e.g. advertising and promotional campaigns) are being financed by national budgets and by other donors, including US and World Bank.

Des projets de plus grande envergure, visant à favoriser la relance du tourisme (par le biais de campagnes de publicité et de promotion, par exemple), sont financés dans le cadre des budgets nationaux et par d'autres bailleurs de fonds, dont les Etats-Unis et la Banque mondiale.


The Tobacco Advertising and Promotion Bill bans advertising and promotion whose purpose or effect is to promote a tobacco product; it includes advertising in press or electronic media, free distribution, brand sharing and sponsorship (if the purpose or the effect is to promote a tobacco product).

Le projet de loi sur la publicité et la promotion du tabac interdit la publicité et la promotion qui ont pour but ou pour effet de promouvoir un produit du tabac. Il couvre la publicité dans la presse ou les médias électroniques, la distribution gratuite, le "partage de marque" (brandsharing) et le parrainage (ayant pour objectif ou pour effet de promouvoir un produit du tabac).


The World Bank report on tobacco control concludes that bans on advertising and promotion prove effective, but only if they are comprehensive, cover all media and all uses of brand names and logos.

Le rapport de la Banque mondiale sur la lutte antitabac conclut que les interdictions frappant la publicité et la promotion s'avèrent efficaces, mais uniquement si elles sont globales et si elles couvrent tous les médias et toutes les utilisations de noms et de logos de marques.


The purpose of this Recommendation is to extend the consumer information measures provided for in Directive 1999/94/EC to all promotional material used in marketing, advertising and promoting vehicles as covered by that Directive, whether the media be magnetic, optical or electronic, including Internet sites.

Cette recommandation vise à étendre les mesures d'information des consommateurs de la directive 1999/94/CE à l'ensemble des matériels promotionnels utilisés pour la commercialisation, la publicité et la promotion des véhicules couverts par ladite directive, que le support de ce matériel promotionnel soit magnétique, optique ou électronique, y compris les pages internet.


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