Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
ACB
ACD queue
Automatic call distributor queue
Automatic call-back
CCBS
Call back
Call back queueing
Call back queuing
Call-back
Call-back overtime work
Call-back queueing
Call-back queuing
Click and talk
Completion of calls to busy subscribers
International call-back
Ratio write call back-spread
Reverse ratio call write
Web Call Back
Web Call Back Service
Web call back
Web call back service
Web call through
Web call-back service

Traduction de «call back queueing » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
call back queuing [ call-back queuing | call back queueing | call-back queueing ]

mise en file d'attente avec rappel automatique [ file d'attente avec rappel automatique ]


web call back service [ Web call back service | web call-back service | Web call-back service ]

service de rappel Web


call-back | call back | call-back overtime work

rappel au travail


automatic call distributor queue [ ACD queue ]

file d'attente de distributeur d'appels automatique [ file d'attente de distributeur automatique d'appels | file d'attente DAA ]


Web Call Back Service | Web Call Back

service de rappel Web | rappel Web


international call-back | call-back

rétroappel international | rétroappel


Call-back | International call-back

rétroappel international | rétroappel


ratio write call back-spread | reverse ratio call write

reverse ratio call write


ACB | Automatic call-back | CCBS | Completion of calls to busy subscribers

rappel automatique


Click and talk | Web call back | Web call through

cliquer-parler
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
In the situation that we're working with, this is simply a matter of having enough attendants on hand to respond to the queue of calls and enough telephone circuits that link from the computer back to the attendants.

Dans la situation à laquelle nous faisons face, c'est simplement une question d'avoir assez de préposés disponibles pour répondre à la file des appels et suffisamment de circuits téléphoniques reliant l'ordinateur aux préposés.


Quite apart from the provisions calling for additional resources to be invested in the system, the measure set out in Part 6 of Bill C-50 is not designed to reduce the number of people in the queue, but rather to allow people at the back of the line to move to the front, in order to satisfy our economic requirements.

Évidemment, le temps d'attente sera plus court pour cet individu en particulier. Hormis les dispositions qui visent à investir davantage dans le système, le mécanisme prévu à la partie 6 du projet de loi C-50 ne vise pas à réduire le nombre de personnes dans la file d'attente, mais plutôt à permettre à des gens qui sont à la fin de cette file de passer au début, afin de répondre à nos besoins économiques.




datacenter (1): www.wordscope.ca (v4.0.br)

'call back queueing' ->

Date index: 2022-06-04
w