Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Break-bulk cargo
Break-bulk cargo ship
Breakbulk
Breakbulk cargo
Breakbulk vessel
Cargo boat
Cargo ship
Cargo vessel
Charger for general cargo
Conventional cargo
Freighter
General battery charger
General bulk-cargo vessel
General cargo
General cargo ship
General cargo spare
General goods
Management of general cargo operations
Mixed cargo

Translation of "charger for general cargo " (English → French) :

TERMINOLOGY
see also In-Context Translations below


General battery charger

chargeur de batterie de dispositif externe


cargo boat | cargo ship | cargo vessel | freighter | general cargo ship

bateau à marchandises | cargo | cargo de diverses | cargo de marchandises diverses | navire de charge | navire de transport de marchandises


break-bulk cargo | general cargo

diverses | marchandises diverses




general cargo [ break-bulk cargo | breakbulk cargo | breakbulk | conventional cargo | general goods ]

marchandises diverses [ divers | marchandises générales | cargaison diverse | cueillette | marchandises classiques | lots de colis ]


general cargo ship [ break-bulk cargo ship | general bulk-cargo vessel | breakbulk vessel ]

transporteur de marchandises générales [ navire de type classique | navire de charge classique | cargo classique | navire à marchandises diverses | cargo à divers | cargo à marchandises diverses | cargo de marchandises diverses | cargo | navire transporteur de marchandises diverses | transporteur de divers | navire ]




general cargo spare

compartiment à cargaisons diverses


management of general cargo operations

gestion des opérations sur marchandises diverses
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
(b) providing for the definition of cargo, including the description, either by class or individual items and either for general or specific purposes, of the goods, securities, currency, articles or things that are cargo, the place and time at which they become or cease to be cargo and any other matter related to the manner of determining cargo; and

b) prévoyant la définition de la cargaison, y compris la description, par catégorie ou articles particuliers et à des fins générales ou spécifiques, des marchandises, valeurs, monnaie, articles ou choses qui constituent une cargaison, l’endroit et l’époque où ils deviennent cargaison ou cessent de l’être, et toute autre matière relative à la façon de déterminer la cargaison; et


(b) providing for the definition of cargo, including the description, either by class or individual items and either for general or specific purposes, of the goods, securities, currency, articles or things that are cargo, the place and time at which they become or cease to be cargo and any other matter related to the manner of determining cargo; and

b) prévoyant la définition de la cargaison, y compris la description, par catégorie ou articles particuliers et à des fins générales ou spécifiques, des marchandises, valeurs, monnaie, articles ou choses qui constituent une cargaison, l’endroit et l’époque où ils deviennent cargaison ou cessent de l’être, et toute autre matière relative à la façon de déterminer la cargaison; et


(3) In the case of a vessel of 400 gross tonnage or more that is a bulk carrier, combination carrier, container vessel, gas carrier, general cargo vessel, passenger vessel, refrigerated cargo carrier, ro-ro cargo vessel, ro-ro cargo vessel (vehicle carrier), ro-ro passenger vessel or tanker, the authorized representative of the vessel must ensure that the requirements o ...[+++]

(3) S’il s’agit d’un bâtiment d’une jauge brute de 400 ou plus qui est un vraquier, un transporteur mixte, un porte-conteneurs, un transporteur de gaz, un bâtiment pour marchandises diverses, un bâtiment à passagers, un transporteur de cargaisons réfrigérées, un bâtiment de charge roulier, un bâtiment de charge roulier (transporteur de véhicules), un bâtiment roulier à passagers ou un bâtiment-citerne, le représentant autorisé de ce bâtiment veille à ce que les exigences de la règle 20 de l’An ...[+++]


Today, Vice President Antonio Tajani receives a sample of a compatible common charger from Bridget Cosgrave, Director-General of DIGITALEUROPE, the largest Association of European digital technology industry.

Aujourd’hui, le vice-président Antonio Tajani va recevoir un exemplaire de chargeur universel compatible de la part de Bridget Cosgrave, directrice générale de DIGITALEUROPE, la plus grande association d’entreprises européennes de technologie numérique.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Nowadays, anyone who changes their mobile phone generally needs a completely different charger.

Aujourd’hui, quiconque change de téléphone portable a généralement besoin d’un chargeur tout à fait différent.


Ships carrying radioactive cargos participate in the ship reporting system in the Baltic Sea in accordance with locally applicable rules, which generally stipulate that the competent coastal authorities should be informed of the nature of the hazardous or pollutant cargo being shipped, including radioactive material.

La participation des navires transportant une cargaison radioactive aux systèmes de compte rendu des navires en mer Baltique s’effectue en fonction des règles applicables localement, qui prévoient généralement la notification aux autorités côtières compétentes de la nature de la cargaison dangereuse ou polluante transportée, y inclus les matières radioactives.


Ships carrying radioactive cargos participate in the ship reporting system in the Baltic Sea in accordance with locally applicable rules, which generally stipulate that the competent coastal authorities should be informed of the nature of the hazardous or pollutant cargo being shipped, including radioactive material.

La participation des navires transportant une cargaison radioactive aux systèmes de compte rendu des navires en mer Baltique s’effectue en fonction des règles applicables localement, qui prévoient généralement la notification aux autorités côtières compétentes de la nature de la cargaison dangereuse ou polluante transportée, y inclus les matières radioactives.


E. whereas the shortfall of EU seafarers, in general well-trained personnel, is likely to have negative consequences with regards safe navigation, the number of accidents and marine pollution, since accidents are mostly caused by human error; whereas these negative consequences may be particularly significant for the security of transportation into the EU of cargoes such as oil and, in general, any other substances that pose a risk to the marine environment (including coastlines) and nature in general,

E. considérant que la pénurie de gens de mer de l'UE, qui sont en général bien formés, aura probablement des répercussions négatives sur la sécurité de la navigation, le nombre d'accidents et la pollution marine, étant donné que, dans la plupart des cas, les accidents sont dus à l'erreur humaine; ces répercussions négatives peuvent être particulièrement ressenties au niveau de la sécurité du transport, dans l'UE, de cargaisons comme le pétrole et, en général, tous les types de substances qui constituent ou engendrent un risque pour l'environnement mar ...[+++]


E. whereas the shortfall of EU seafarers, in general well trained personnel, is likely to have negative consequences as far as safe navigation, number of accidents and marine pollution is concerned since accidents are mostly caused by human error; negative consequences might be particularly perceived regarding the security of transportation into the EU of cargoes such as oil and, in general, any other substances that pose a risk to, or impose a risk on, the marine environment (including coastlines) and nature in ...[+++]

E. considérant que la pénurie de gens de mer de l'UE, qui sont en général bien formés, aura probablement des répercussions négatives en ce qui concerne la sécurité de la navigation, le nombre d'accidents et la pollution marine, étant donné que, dans la plupart des cas, les accidents sont dus à l'erreur humaine; ces répercussions négatives peuvent être particulièrement ressenties au niveau de la sécurité du transport, dans l'UE, de cargaisons comme le pétrole et, en général, d'autres substances qui constituent ou imposent un risque pour l'environnement mar ...[+++]


Approximately 10 million tonnes of cargo annually pass through the channels, including petroleum products, potash, forest products, sugar, salt, containers, and general cargo.

Quelque 10 millions de tonnes de marchandises transitent par les chenaux, y compris des produits pétroliers, de la potasse, des produits forestiers, du sucre, du sel, des containers et des marchandises diverses.




datacenter (1): www.wordscope.ca (v4.0.br)

'charger for general cargo' ->

Date index: 2022-06-15
w