Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Alcoholic hallucinosis
Chronic alcoholism Dipsomania Drug addiction
Common learning action
Common learning communication environment
Common learning provider
Common learning service provider
Delirium tremens
Disorder of personality and behaviour
Education or training provider
Jealousy
LSP
Learning commons
Learning provider
Learning service provider
Library learning commons
Paranoia
Provide learning support
Provide learning support in healthcare
Provide learning support to groups
Provide training on e-learning
Provides learning support
Providing learning support
Psychoactive substance abuse
Psychosis NOS
Supply learning support
Train the e-trainer

Traduction de «common learning provider » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
common learning service provider [ common learning provider ]

fournisseur commun de services d'apprentissage


learning service provider [ LSP | learning provider ]

fournisseur de services d'apprentissage [ fournisseur de services de formation | fournisseur de services éducatifs ]


education or training provider | learning provider

prestataire de services éducatifs | prestataire d'enseignement ou de formation


library learning commons [ Learning commons ]

carrefour d'apprentissage


common learning action

action d'apprentissage en commun


common learning communication environment

environnement commun de communications pour l'apprentissage


provides learning support | providing learning support | provide learning support | supply learning support

aider à l'apprentissage scolaire | faire du soutien scolaire


implement learning support for clients and healthcare practitioners | support learning of clients and healthcare practitioners | provide learning support in healthcare | provide learning support to groups

fournir des supports d’apprentissage dans le domaine de la santé


Definition: This block contains a wide variety of disorders that differ in severity and clinical form but that are all attributable to the use of one or more psychoactive substances, which may or may not have been medically prescribed. The third character of the code identifies the substance involved, and the fourth character specifies the clinical state. The codes should be used, as required, for each substance specified, but it should be noted that not all fourth character codes are applicable to all substances. Identification of the psychoactive substance should be based on as many sources of information as possible. These include self-report data, analysis of blood and other body fluids, characteristic physical and psychological symptom ...[+++]

Modificateurs Les subdivisions suivantes peuvent être utilisées comme quatrième chiffre avec les rubriques F10-F19: Code Titre .0 Intoxication aiguë Etat consécutif à la prise d'une substance psycho-active et entraînant des perturbations de la conscience, des facultés cognitives, de la perception, de l'affect ou du comportement, ou d'autres fonctions et réponses psychophysiologiques. Les perturbations sont directement liées aux effets pharmacologiques aigus de la substance consommée, et disparaissent avec le temps, avec guérison compl ...[+++]


provide training on e-learning | train the e-trainer

assurer la formation des enseignants et formateurs aux méthodes d’apprentissage en ligne | familiariser les enseignants et les formateurs aux méthodes d’apprentissage en ligne | former les enseignants et les formateurs aux méthodes d’apprentissage électronique | former les enseignants et les formateurs aux méthodes d’apprentissage en ligne
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The school is a common learning provider for the public service of Canada.

L'école est le fournisseur de services d'apprentissage communs de la fonction publique du Canada.


The Canada School of Public Service is the common learning services provider for the public service of Canada.

L'École de la fonction publique est le fournisseur de services d'apprentissage communs à l'échelle de la fonction publique du Canada.


The Parliamentary Internship Program has three aims: to provide Members of the House of Commons with highly qualified assistants; to provide university graduates an opportunity to learn about Parliament and federal politics first-hand; and to give the Program's graduates the skills and knowledge necessary to make a significant contribution to Canadian public life.

Le Programme de stage parlementaire vise trois objectifs : mettre à la disposition des députés des adjoints hautement qualifiés; offrir aux diplômés universitaires l'occasion d'acquérir une expérience pratique du Parlement et de la vie politique fédérale; transmettre aux stagiaires des connaissances et des compétences qui leur permettront de faire une contribution notable à la vie publique canadienne.


Because SMUs on account of their flexibility possess a huge potential in terms of innovative forces which are often not recognised, a reduction of the threshold values would provide an opportunity to exploit this potential and incorporate the ensuing results in the common learning action.

Étant donné que les PME, de par leur flexibilité, présentent un grand potentiel de capacité d'innovation, qui est souvent méconnu, un abaissement des seuils permettrait d'exploiter ce potentiel et d'intégrer les résultats ainsi obtenus dans l'action pour un "apprentissage en commun".


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
16. Calls for stronger support and promotion of common European principles on providing and validating non-formal and informal learning processes on lifelong learning particularly regarding the acquisition of technological and scientific knowledge and skills and taking account of the particularities of the various professional disciplines and of the different regions and countries; takes the view that it is essential to pay particular attention to methods and systems of e ...[+++]

16. demande que les principes européens communs pour l'identification et la validation de l'éducation et de la formation non formelles et informelles, et pour l'apprentissage tout au long de la vie, fassent l'objet d'un soutien et d'une promotion renforcés, en particulier dans les domaines du développement des connaissances et des compétences technologiques et scientifiques, et compte tenu des particularités que présentent les différents secteurs professionnels, régions et États membres; estime qu'il est indispensable d'accorder une attention particulière aux méthodes et aux systèmes d'évaluation des résultats d'apprentissage acquis de ...[+++]


The instruments provided to achieve this are also sensible: start-up support for new, non-road freight transport services, which should however be economically viable in the medium term; support for launching freight services or facilities of strategic European interest, and common learning actions to foster more cooperation in the freight logistics market.

Les instruments prévus pour y parvenir sont également pertinents : une aide au démarrage pour les services de transport non liés à la route, qui devront par ailleurs être viables économiquement à moyen terme, soutien à la mise en exploitation de services de transport de marchandises et d'installations d’un intérêt stratégique sur le plan européen ainsi que des actions de mise en commun des connaissances visant à favoriser la coopération sur le marché de la logistique du transport de marchandises.


The instruments provided to achieve this are also sensible: start-up support for new, non-road freight transport services, which should however be economically viable in the medium term; support for launching freight services or facilities of strategic European interest, and common learning actions to foster more cooperation in the freight logistics market.

Les instruments prévus pour y parvenir sont également pertinents : une aide au démarrage pour les services de transport non liés à la route, qui devront par ailleurs être viables économiquement à moyen terme, soutien à la mise en exploitation de services de transport de marchandises et d'installations d’un intérêt stratégique sur le plan européen ainsi que des actions de mise en commun des connaissances visant à favoriser la coopération sur le marché de la logistique du transport de marchandises.


I say that because we need to develop a common approach, we need to learn from our experience, and we need above all to endeavour to keep this debate free of any dogmatic or ideological attitude towards a single position. That is why I believe that this report provides us with a good basis for the dialogue with the other institutions.

Nous devons en effet aller les uns vers les autres, nous devons tirer les leçons de nos expériences réciproques, et nous devons par-dessus tout nous efforcer de n’instiller dans le débat aucun dogmatisme et aucune idéologisation d’une position particulière. C’est pourquoi je considère que ce rapport nous offre une base de qualité pour le dialogue avec les autres institutions.


The purpose of the visit was to learn about recent procedural and administrative developments at the British House of Commons and providing an opportunity for the delegates to exchange views with their counterparts on their roles in the Chamber.

La visite avait comme objectif de mieux connaître les nouvelles mesures liées à la procédure et à l’administration de la Chambre des communes britanniques et a permis aux délégués d’échanger avec leurs homologues sur leur rôle à la Chambre.


It is worth noting in passing that we provide infrastructure and administrative support to the Quebec English- Speaking Communities Research Network, commonly known as QUESCREN, in which Noel Burke, the dean of our School of Extended Learning, has been and continues to be a key participant.

En passant, il est important de noter que nous fournissons une infrastructure et un soutien administratif au Réseau de recherche sur les communautés québécoises d'expression anglaise, communément appelé le RRCQEA, dont l'un des principaux participants a été et continue d'être Noel Burke, le doyen de notre École de formation continue.


w