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Advertising art director
Art director
Artistic projects manager
Creative director
DG F
DIMPPC
DNIMR
Director Information Management Project Requirements
Director Information Systems Project Delivery
Director Information Systems Project Development
Director Maritime Information Management Requirements
Director Naval Information Management Requirements
Director of data processing
Director of information systems
Directorate 2 - Document Management
Directorate 2 - Information and Knowledge Management
Directorate 2 - Transparency
Directorate for Transparency
Directorate-General F - Communication and Information
Games development director
Games development manager
Gaming development director
Gaming project and product development manager
Manager-EDP systems
Program director
Programme management coordinator
Programme manager
Project coordinator
Project director
Project manager
Project planner
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Traduction de «director information management project requirements » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Director Information Management Project Requirements

Directeur - Besoins des projets (Gestion de l'information)


Director Information Management Project Planning and Control [ DIMPPC | Director Information Systems Project Delivery | Director Information Systems Project Development ]

Directeur - Planification et contrôle des projets (Gestion de l'information) [ DPCPGI | Directeur - Réalisation de projets (Systèmes d'information) | Directeur - Développement des projets (Systèmes d'information) ]


Director Naval Information Management Requirements [ DNIMR | Director Maritime Information Management Requirements ]

Directeur - Besoins en gestion de l'information de la Marine [ DBGIM | Directeur - Besoins en gestion de l'information maritime ]


games development director | gaming project and product development manager | games development manager | gaming development director

directrice de création jeux | directeur de création jeux | directeur de création jeux/directrice de création jeux


advertising art director | creative director | art director | artistic projects manager

directrice artistique | directeur artistique | directeur artistique/directrice artistique


programme management coordinator | projects portfolio manager | program director | programme manager

directeur de projets | directeur de projets/directrice de projets | directrice de projets


Directorate 2 - Document Management | Directorate 2 - Information and Knowledge Management | Directorate 2 - Transparency | Directorate for Transparency

Direction 2 - Gestion de l'information et des connaissances | Direction 2 - Gestion des documents | Direction 2 - Transparence


project manager | project director | project coordinator | project planner

chef de projet


Directorate-General F - Communication and Document Management | Directorate-General F - Communication and Information | Directorate-General F - Communication and Transparency | DG F [Abbr.]

DG F - Communication et gestion des documents | Direction générale F - Communication et information | Direction générale F - Communication et transparence | DG F [Abbr.]


director of data processing | director of information systems | manager-EDP systems

directeur du service de l'informatique
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
These systems include: the Union maritime information and exchange system, SafeSeaNet, providing integrated maritime services[8] inter alia for traffic monitoring (situational awareness) and to ensure the implementation of EU legislation, hosted by the European Maritime Safety Agency (EMSA) and managed by the Commission’s Directorate-General for Mobility and Transport (MOVE) together with EU/EEA Member States in the High Level Steering Group[9]; the Common Emergency Communication and Information System (CECIS) facilitating communicat ...[+++]

Ces systèmes comprennent: le système d’échange d’informations maritimes de l’Union, SafeSeaNet, fournissant des services maritimes intégrés[8] entre autres pour le suivi du trafic (connaissance de la situation) et pour veiller à la mise en œuvre de la législation européenne, hébergé par l’Agence européenne pour la sécurité maritime (EMSA) et géré par la DG Mobilité et transports de la Commission (MOVE) conjointement avec les États membres de l’UE/EEE au sein du groupe de pilotage de haut niveau[9]; le système commun de communication et d’information d’urgence (CECIS) facilitant les communications lors d'incidents et catastrophes maritim ...[+++]


Any member of staff involved in the financial management and control of transactions who considers that a decision he is required by his superior to apply or to agree to is irregular or contrary to the principles of sound financial management or the professional rules he is required to observe shall inform the director in writing and, if the latter fails to take action within a reasonable period, the panel referred to in Article 35 ...[+++]

Tout agent partie à la gestion financière et au contrôle des opérations qui estime qu'une décision que son supérieur lui impose d'appliquer ou d'accepter est irrégulière ou contraire aux principes de bonne gestion financière ou aux règles professionnelles qu'il est tenu de respecter en informe par écrit le directeur et, en cas d’inaction de ce dernier dans un délai raisonnable, l'instance visée à l'article 35 ainsi que le comité de direction.


Support should therefore be focused on the core network and on projects of common interest in the field of traffic management systems, in particular the air traffic management systems resulting from the new-generation European air traffic management system (the SESAR system), which require Union budgetary resources of about EUR 3 000 million, as well as the Intelligent Transport System (ITS), Vessel Traffic Monit ...[+++]

Les aides devraient donc être plus particulièrement destinées au réseau central et aux projets d'intérêt commun dans le domaine des systèmes de gestion du trafic, notamment les systèmes de gestion du trafic aérien issus du système européen de nouvelle génération pour la gestion du trafic aérien (le système SESAR), qui requièrent des ressources budgétaires de l'Union pour un montant d'environ 3 000 millions EUR, ainsi que le système ...[+++]


(Return tabled) Question No. 454 Ms. Hélène Laverdière: With regard to the Extractives Cooperation for Enhanced Economic Development (EXCEED) Program under the Department of Foreign Affairs, Trade and Development (DFATD): (a) which officials from DFATD and other departments, including the Privy Council Office, will be responsible for administering this program; (b) what was the entire process, including consultation, leading to the establishment of the program and what were the related dates; (c) did an external audit and evaluation committee assess the creation of this p ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 454 Mme Hélène Laverdière: En ce qui concerne le Programme de coopération avec les industries extractives pour un développement économique amélioré (programme EXCEED) au sein du ministère des Affaires étrangères, du Commerce et du Développement (MAECD): a) quels responsables du MAECD et d’autres ministères, y compris le Bureau du Conseil privé, seront chargés de l’administration de ce programme; b) quel est le processus complet de la création de ce programme, y compris le processus de consultation, en précisant les dates pertinentes; c) un comité externe d'évaluation et de vérification a-t-il effectué des véri ...[+++]


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(34) Member States should require listed companies to provide information on the gender composition of their boards as well as information on how they managed to meet the objectives laid down in this Directive, on a yearly basis to the competent national authorities in order to enable them to assess the progress of each listed company towards gender bala ...[+++]

(34) Les États membres devraient exiger des sociétés cotées qu’elles communiquent annuellement aux autorités nationales compétentes des informations sur la composition ventilée par sexe de leurs conseils ainsi que des informations sur la mesure dans laquelle elles sont parvenues à atteindre les objectifs fixés dans la présente directive, afin de permettre auxdites autorités d’évaluer les progrès accomplis par chaque société cotée p ...[+++]


Ms Jane Cochran, Executive Director, Procurement and Project Management Policy, Procurement and Project Management Policy Directorate, Comptrollership Branch.

Mme Jane Cochran, directrice générale, Politique sur les acquisitions et la gestion des projets, Direction de la politique sur les acquisitions et la gestion des projets, Direction générale de la fonction contrôleur.


Any member of staff involved in the financial management and control of transactions who considers that a decision he/she is required by his/her superior to apply or to agree to is irregular or contrary to the principles of sound financial management or the professional rules he/she is required to observe shall inform the Director in writing and, if the latter fails to take action within a reasonable period, the panel referred to i ...[+++]

Tout agent partie à la gestion financière et au contrôle des opérations qui estime qu'une décision que son supérieur lui impose d'appliquer ou d'accepter est irrégulière ou contraire aux principes de bonne gestion financière ou aux règles professionnelles qu'il est tenu de respecter en informe par écrit le directeur et, en cas d'inaction de ce dernier dans un délai raisonnable, l'instance visée à l'article 47, paragraphe 4, ainsi que le conseil d'administration.


Ms Jane Cochran, Executive Director, Procurement and Project Management Policy, Procurement and Project Management Policy Directorate, Comptrollership Branch.

Mme Jane Cochran, directrice générale, Politique sur les acquisitions et la gestion des projets, Direction de la politique sur les acquisitions et la gestion des projets, Direction générale de la fonction contrôleur.


Ms Jane Cochran, Executive Director, Procurement and Project Management Policy, Procurement and Project Management Policy Directorate, Comptrollership Branch, Treasury Board of Canada: Honourable senators, we can provide you with a general overview of the way the structure works for advertising contracts generally.

Mme Jane Cochran, directrice générale, Politique sur les acquisitions et la gestion des projets, Direction de la politique sur les acquisitions et la gestion des projets, Direction générale de la fonction contrôleur, Secrétariat du Conseil du Trésor du Canada: Honorables sénateurs, nous pouvons certainement vous décrire dans les ...[+++]


Ms. Garance Reus-Deelder, Managing Director, Mr. Jan Erik Dubbleman, Director of Educational Projects, and Ms. Julie Couture, Canadian Project, of Ann Frank House.

Mme Garance Reus-Deelder, directrice générale, M. Jan Erik Dubbleman, directeur des projets d’éducation, et Mme Julie Couture, Projets canadiens, Maison Ann‑Frank.


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