Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Cabinet Affairs and Coordination Directorate
Import-export coordinator
Import-export officer
International forwarding operations coordinator
International forwarding operations director
OCHA
Office for the Coordination of Humanitarian Affairs
Portfolio Affairs Office
Program director
Programme management coordinator
Programme manager
Projects portfolio manager
Regulatory affairs manager
Regulatory affairs portfolio leader
Regulatory compliance manager
Regulatory compliance officer

Translation of "director portfolio affairs coordination office " (English → French) :

TERMINOLOGY
see also In-Context Translations below
director, Portfolio Affairs Coordination Office

directeur, Bureau de la coordination des affaires du portefeuille [ directrice, Bureau de la coordination des affaires du portefeuille ]


Director, Planning and Coordination Office

directeur du Bureau de la planification et de la coordination


Portfolio Affairs Office

Bureau des affaires du Portefeuille


programme management coordinator | projects portfolio manager | program director | programme manager

directeur de projets | directeur de projets/directrice de projets | directrice de projets


import-export coordinator | import-export officer | international forwarding operations coordinator | international forwarding operations director

coordonnateur d'opérations d'affrètement international | coordonnateur d'opérations d'affrètement international/coordonnatrice d'opérations d'affrètement international | coordonnatrice d'opérations d'affrètement international


regulatory compliance manager | regulatory compliance officer | regulatory affairs manager | regulatory affairs portfolio leader

cheffe de service juridique | responsable juridique | chef de service juridique | directrice juridique


Directorate for Interinstitutional Affairs and Legislative Coordination

Direction des affaires interinstitutionnelles et coordination législative


Central Section of the Directorate of Legal Affairs: Legal Adviser's Department and Treaty Office

Section centrale de la Direction des affaires juridiques : Service du conseiller juridique et Bureau des traités


Cabinet Affairs and Coordination Directorate

Direction des affaires du Cabinet et de la coordination


Office for the Coordination of Humanitarian Affairs [ OCHA ]

Bureau de la coordination des affaires humanitaires [ OCHA | BCAH ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
From the Department of Canadian Heritage: Jean Guérette, Executive Director, Portfolio Affairs; Patrick O'Reilly, Director, Policy, Planning and Resourcing (Portfolio Affairs); Bruce Stockfish, Director General, Copyright Policy; Jeff Richstone, General Counsel; Andrée Delagrave, Assistant Deputy Minister, Transformation, National Library of Canada/National Archives of Canada.

Du ministère du Patrimoine canadien : Jean Guérette, directeur exécutif, Affaires du portefeuille; Patrick O'Reilly, directeur, Politiques, planification et ressources (Affaires du portefeuille); Bruce Stockfish, directeur général, Politique du droit d'auteur; Jeff Richstone, avocat général; Andrée Delagrave, sous-ministre adjointe, Transformation, Bibliothèque nationale du Canada/Archives nationales du Canada.


Witnesses: From the Department of Canadian Heritage: Andrée Delagrave, Assistant Deputy Minister, Transformation, National Library of Canada/National Archives of Canada; Jean Guérette, Executive Director, Portfolio Affairs; Patrick O'Reilly, Director, Policy, Planning and Resourcing (Portfolio Affairs); Bruce Stockfish, Director General, Copyright Policy; Jeff Richstone, General Counsel.

Témoins : Du ministère du Patrimoine canadien : Andrée Delagrave, sous-ministre adjointe, Transformation, Bibliothèque nationale du Canada/Archives nationales du Canada; Jean Guérette, directeur exécutif, Affaires du portefeuille; Patrick O'Reilly, directeur, Politiques, planification et ressources (Affaires du portefeuille); Bruce Stockfish, directeur général, Politique du droit d'auteur; Jeff Richstone, avocat général.


From the Legislative Services: Jean-Michel Roy, Legislative Clerk. Witnesses: From the Department of Canadian Heritage: Jean Guérette, Executive Director, Portfolio Affairs; Patrick O'Reilly, Director, Policy, Planning and Resourcing (Portfolio Affairs); Jeff Richstone, General Counsel; Andrée Delagrave, Assistant Deputy Minister, Transformation, National Library of Canada/National Archives of Canada.

Des Services législatifs : Jean-Michel Roy, greffier législatif Témoins : Du ministère du Patrimoine canadien : Jean Guérette, directeur exécutif, Affaires du portefeuille; Patrick O'Reilly, directeur, Politiques, planification et ressources (Affaires du portefeuille); Jeff Richstone, avocat général; Andrée Delagrave, sous-ministre adjointe, Transformation, Bibliothèque nationale du Canada/Archives nationales du Canada.


Relevant officers of the DARIAH-EU Coordination Office (DCO) and the Board of Directors shall be invited to attend the National Coordinator Committee.

Les membres concernés du bureau de coordination DARIAH-UE (DCO) et le conseil d'administration sont invités à participer aux réunions du comité de coordination national.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
1. The Board of Directors with the competent officer of the DARIAH-EU Coordination Office (DCO) shall prepare a draft budget for the next budgetary period, which shall be presented to the General Assembly in the first quarter of the preceding fiscal year.

1. Le conseil d'administration et le membre responsable au sein du bureau de coordination DARIAH-UE (DCO) élaborent un projet de budget pour l'exercice budgétaire suivant, qui doit être présenté à l'assemblée générale au cours du premier trimestre de l'exercice budgétaire antérieur.


Other relevant officers of the DARIAH-EU Coordination Office (DCO) and the Board of Directors shall be invited to attend the Joint Research Committee.

Les autres membres concernés du bureau de coordination DARIAH-UE (DCO) et le conseil d'administration sont invités à participer aux réunions du comité de recherche conjoint.


4. The description, the organisation and the distribution of the activities of the DARIAH-EU Coordination Office (DCO) shall be decided by the Board of Directors.

4. La description, l'organisation et la répartition des activités du bureau de coordination DARIAH-UE font l'objet d'une décision du conseil d'administration.


The Directorate-General for Employment and Social Affairs of the Commission is responsible for managing the European Coordination Office.

La direction générale de l'emploi et des affaires sociales est chargée de la gestion du Bureau européen de coordination.


Witnesses: From the Department of Canadian Heritage: Jean Guérette, Executive Director, Portfolio Affairs; Patrick O'Reilly, Director, Policy, Planning and Resourcing (Portfolio Affairs); Jeff Richstone, General Counsel; Andrée Delagrave, Assistant Deputy Minister, Transformation, National Library of Canada/National Archives of Canada.

Témoins : Du ministère du Patrimoine canadien : Jean Guérette, directeur exécutif, Affaires du portefeuille; Patrick O'Reilly, directeur, Politiques, planification et ressources (Affaires du portefeuille); Jeff Richstone, avocat général; Andrée Delagrave, sous-ministre adjointe, Transformation, Bibliothèque nationale du Canada/Archives nationales du Canada.


Appearing from Canadian Heritage are Daniel Jean, Deputy Minister; Robert Hertzog, Chief Financial Officer; and René Bouchard, Executive Director, Portfolio Affairs.

Les représentants de Patrimoine canadien sont Daniel Jean, sous-ministre, Robert Hertzog, dirigeant principal des finances, et René Bouchard, directeur exécutif, Affaires du portefeuille.


w