Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Burn-out
Cut-off
Detect malfunctions in engines
Discover malfunctions in engines
Engine builder
Engine burn-out
Engine cut-off
Engine cut-out system
Engine flame-out
Engine manufacturer
Engine out-emissions
Engine-maker
Engine-out approach
Engineering maker-out
Flame-out
Lay-out of the driver's car
Lay-out of the engineer's cab
Motor burn out
Motor cut-off

Traduction de «engineering maker-out » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


motor burn out [ engine burn-out | motor cut-off | engine cut-off | burn-out | cut-off ]

extinction de moteur


engine manufacturer [ engine-maker | engine builder ]

motoriste






engine cut-out system

commande d'arrêt du moteur | dispositif d'arrêt du moteur


lay-out of the driver's car | lay-out of the engineer's cab

disposition de la cabine de conduite






carry out damage control actions for engine malfunctions | perform damage control actions for engine malfunctions | detect malfunctions in engines | discover malfunctions in engines

détecter des dysfonctionnements des moteurs
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Now, with the rapid advent of electronic commerce, and with the speed at which we process and utilise transfers of data reaching new levels, we need to move at Mika Häkkinen Formula 1 speed at the very least. We must, however, be sure that the engine does not give out before the decision makers get to the finishing line.

Aujourd’hui, alors que le commerce électronique arrive en force et que la vitesse de traitement et d’exploitation des transferts de données est à une toute autre dimension, il nous faut au moins la vitesse de la voiture de Mika Häkkinen ; nous devons cependant veiller à ce que l’impulsion donnée par le moteur aux décideurs ne cesse prématurément, avant l’arrivée au but.


The most significant aspects of this proposal are as follows: - the harmonization covered by the Directive is no longer optional but mandatory in all of the Member States (just like the consolidated proposal on "passenger cars"); - the limit values proposed for gaseous pollutants are lower than those set out in Directive 88/77, the figures lying between 40 and 60%; - it is possible to compare the proposed limit values with those in the other European countries since the test cycle adopted by the Community is that which best reflects the conditions under which heavy lorries are used on European highways and motorways, and is the same as that in force in the EFTA and COMECON countries; - the experts consulted by the Commission have demonstrated that the ...[+++]

Les aspects les plus significatifs de la présente proposition sont les suivants : - l'harmonisation visée par la directive n'est plus optionnelle, mais obligatoire pour tous les Etats membres (comme la proposition consolidée "voitures"); - les valeurs limites proposées pour les polluants gazeux sont inférieurs à celles de la directive 88/77 pour un chiffre se situant entre 40 et 60%; - il est possible de comparer les valeurs limites proposées avec celles des autres pays européens, car le cycle d'essai adopté par la Communauté qui est celui qui reflète au mieux les conditions d'utilisation des poids lourds sur les routes et autoroutes européennes, est le même qui est appliqué pour les pays de l' AELE et les pays du COMECON. - Les consultat ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.ca (v4.0.br)

'engineering maker-out' ->

Date index: 2021-12-24
w