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ICNAF-type top-side chafer
Large mesh
Modified Polish-type top-side chafer
Top-side chafer

Translation of "icnaf-type top-side chafer " (English → French) :

TERMINOLOGY
see also In-Context Translations below


modified Polish-type top-side chafer

tablier du type polonais modifié


large mesh (modified Polish-type) top-side chafer

tablier à mailles larges, type polonais modifié


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
(3) All locomotive tenders of the open-top type shall be equipped with a railing on both sides, on top of the coping, to measure eight inches over all from top of coping, the same rails to run the full length of the fuel storage well, or clear of the back coal wall, on the tender.

(3) Tous les tenders de locomotive du type à dessus ouvert doivent avoir une main courante des deux côtés, sur la bordure, à huit pouces (mesure hors tout) du dessus de cette bordure, ces mains courantes devant s’étendre sur toute la longueur du réservoir à combustible ou éviter la paroi arrière de la soute à charbon sur le tender.


493 (1) All locomotive tenders of the coal-hopper type, equipped with hoppers 24 inches and over, shall have a handrail on both sides of the coal hopper, to run the full length of the same and across the back end, the same to have a clearance of not less than two inches between the inner side of the rail and the outside wall of the fuel well, and to be located near the top, but not to project above.

493 (1) Tous les tenders de locomotive du type à trémie à charbon, qui sont munis de trémies de 24 pouces ou plus, doivent avoir une main courante des deux côtés de la trémie à charbon, s’étendant sur toute la longueur de celle-ci et sur toute la largeur de son extrémité arrière; cette main courante doit avoir un espace libre d’au moins deux pouces entre son côté intérieur et la paroi extérieure du réservoir à combustible et être placée près du dessus, mais de façon à ne pas le dépasser.


(7) On tenders of the Vanderbilt type, with three filling holes, there shall be a hand rail four inches above the level of the top running board not less than one inch in diameter, extending from the present hand rail, which extends from the coal space to within 20 inches of the first filling hole, to the rear end of the tender at each side of the top running board.

(7) Sur les tenders du type Vanderbilt ayant trois trous de remplissage, il doit y avoir, à quatre pouces au-dessus du niveau de la passerelle du dessus, une main courante d’au moins un pouce de diamètre. Cette main courante doit s’étendre de la main courante existante, qui va de la soute à charbon à moins de 20 pouces du premier trou de remplissage, jusqu’à l’extrémité arrière du tender, de chaque côté de la passerelle du dessus.


(4) There shall be one vertical end handhold on each side of Vanderbilt type of tender, located within eight inches of rear of tank extending from within eight inches of top of end sill to within eight inches of side handrail.

(4) Il doit y avoir, de chaque côté d’un tender du type Vanderbilt, une poignée en bout verticale placée à moins de huit pouces de l’arrière de la caisse à eau et s’étendant de moins de huit pouces du dessus de la traverse d’about jusqu’à moins de huit pouces de la main courante latérale.


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494 (1) Tenders known as the Vanderbilt type shall be equipped with running boards; one on each side of tender not less than 10 inches in width and one on top of tender not less than 48 inches in width, extending from coal space to rear of tender.

494 (1) Les tenders connus sous le nom de tenders du type Vanderbilt doivent être munis de passerelles, soit une de chaque côté du tender, d’une largeur d’au moins 10 pouces, et une sur le dessus du tender, d’une largeur d’au moins 48 pouces, s’étendant de la soute à charbon à l’arrière du tender.


5.4.Wheelbase/moment of inertia (; ): mm/kgm$ (; )5.5.Type sizes: front: rear: 6.Specifications of protection structure6.1.General arrangement drawing of both the protection structure and its attachment to the tractor.6.2.Photographs from side and rear showing mounting details.6.3.Brief description of protection structure including type of construction, details of mounting on the tractor, details of cladding, means of access and escape, details of interior padding, features to prevent continuous rolling and details of heating and ventilation.6.4.Dimensions6.4.1.Height of roof members above the seat reference point: mm6.4.2.Height of roof ...[+++]

5.4.Empattement/Moment d'inertie (; ): mm/kgm$ (; )5.5.Dimensions des pneumatiques: avant: arrière: 6.Spécifications du dispositif de protection6.1.Dessin de la disposition d'ensemble de la structture du dispositif de protection et de sa fixation sur le tracteur6.2.Photographies du côté et de l'arrière, indiquant les détails de fixation6.3.Description succincte du dispositif de protection comprenant le type de construction, les systèmes de fixation sur le tracteur, les détails de l'habillage, les moyens d'accès et les possibilités de se dégager, des précisions sur le rembourrage intérieur, des particularités susceptibles d'empêcher les t ...[+++]




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Date index: 2022-02-11
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