Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Conservation Policy and Planning Branch
Financial and Economic Policy and Information Branch
IMPACT
Information Market Policy Actions
Information Policy and Planning Branch
Planning and Urban Policy Branch
Programs Branch

Translation of "information policy and planning branch " (English → French) :

TERMINOLOGY
see also In-Context Translations below
Information Policy and Planning Branch

Direction générale de la planification et de la politique de l'information


Programs Branch [ Programs, Policy and Planning Branch ]

Direction des programmes [ Direction des programmes, des politiques et de la planification ]


Conservation Policy and Planning Branch

Direction de la planification et des politiques de conservation


Financial and Economic Policy and Information Branch

Division principale de la Politique economique et financiere et de l'Information


Planning and Urban Policy Branch

Division principale de la Planification et de la Politique urbaine


Information Market Policy Actions | plan of action for setting up an information services market | IMPACT [Abbr.]

Plan d'action pour la création d'un marché des services de l'information | IMPACT [Abbr.]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Witnesses: From Health Canada: Marie Fortier, Acting Assistant Deputy Minister, Policy and Consultation Branch and Assistant Deputy Minister, Home Care Development; Abby Hoffman, Director general, Health Policy and Information Directorate; Phyllis Colvin, Director, Health Policy Division, Policy and Consultation Branch; Frank Fedyk, Director, Health System and Policy Division, Policy and Consultation Branch; Richard Jock, Direc ...[+++]

Témoins : De Santé Canada : Marie Fortier, sous-ministre adjoint par intérim, Direction générale des politiques et de la consultation et sous-ministre adjoint, Développement des soins à domicile; Abby Hoffman, directrice générale, Direction des politiques de santé et de l'information; Phyllis Colvin, directrice, Division de la politique de la santé, Direction générale des politiques et de la consultation; Frank Fedyk, directeur, D ...[+++]


Witnesses: From the Health Canada: Robert S. Lafleur, Senior Assistant Deputy Minister, Corporate Services Branch; Orvel Marquardt, Director General, Departmental Planning and Financial Administration, Corporate Services Branch; Scott Broughton, A/Assistant Deputy Minister, Health Policy and Consultation Branch; Michel Léger, Director, Consultation and Collaboration Division, Information ...[+++]

Témoins : De Santé Canada : Robert S. Lafleur, sous-ministre adjoint principal, Direction générale des services de gestion; Orvel Marquardt, directeur général, Planification ministérielle et administration financière, Direction générale des services de gestion; Scott Broughton, sous-ministre adjoint par intérim, Direction générale des politiques et de la consultation; Michel Léger, directeur, Consultation et collaboration, Direction de l'analyse et de la connectivité de l'information; Seamus Hogan, directeur, Analyse de l'offre et ...[+++]


Witnesses: From the Department of Health: Ian C. Green, Deputy Minister; Munir Sheikh, Associate Deputy Minister; Ian Shugart, Assistant Deputy Minister, Health Policy and Communications Branch; Patrick Borbey, Assistant Deputy Minister, Corporate Services Branch; Cliff Halliwell, Director General, Applied Research and Analysys Directorate, Information, Analysis and Connectivity Branch; Orvel Marquardt, Director General, Departmental Financial ...[+++]

Témoins : Du ministère de la Santé : Ian C. Green, sous-ministre; Munir Sheikh, sous-ministre délégué; Ian Shugart, sous-ministre adjoint, Direction générale de la politique de la santé et des communications; Patrick Borbey, sous-ministre adjoint, Direction générale des services de gestion; Cliff Halliwell, directeur général, Recherche appliquée et analyse, Direction générale de l'information, de l'analyse et de la connectivité; Orvel Marquardt, directeur général, Planification et administration financière, Direction générale des services de gestion.


Witnesses: From the Department of Health: Caroline Weber, Director General, Policy Planning and Priorities Directorate; Lise Lavoie, Senior Policy Analyst, Special Projects Division, Health Policy and Communications Branch; Francine Manseau, Senior Policy Analyst, Health Policy and Communications Branch, Special Projects Division.

Témoins: De Ministère de la Santé: Caroline Weber, Directrice générale, Direction de la planification des politiques et des prioritées; Lise Lavoie, Analyste principale des politiques, Division des projets spéciaux, Direction générale de la politique de la santé et communications; Francine Manseau, Analyste principale des politiques, Direction générale de la politique de la santé et des communications, Division des projets spéciaux.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
3. The prohibition laid down in paragraph 1 shall not prevent disclosure between the credit institutions and financial institutions or between those institutions and their branches and majority-owned subsidiaries located in third countries, provided that those branches and majority-owned subsidiaries fully comply with the group-wide policies and procedures, including procedures for sharing ...[+++]information within the group, in accordance with Article 45, and that the group-wide policies and procedures comply with the requirements laid down in this Directive.

3. L'interdiction énoncée au paragraphe 1 n'empêche pas la divulgation entre les établissements de crédit et les établissements financiers ni entre ces établissements et leurs succursales et leurs filiales détenues majoritairement situées dans des pays tiers, à condition que ces succursales et filiales détenues majoritairement respectent pleinement les politiques et procédures définies à l'échelle du groupe, y compris les procédures en matière de partage d'informations au sein du groupe, conformément à l'article 45, et que les politiq ...[+++]


For inclusion, the emphasis would be on promoting participation in decision-making, ensuring policy coordination between branches and levels of government and mainstreaming a concern with poverty and exclusion into national planning.

En ce qui concerne l’inclusion, il s’agirait principalement de favoriser la participation à la prise de décisions, d’assurer une coordination entre les secteurs et échelons des pouvoirs publics et d’intégrer dans les plans nationaux des préoccupations touchant à la pauvreté et à l’inclusion.


Social Solidarity Revised Directive on transfers of undertakings Social partners’ consultation on cross-border collective bargaining Simplify legislation on information and consultation of workers Follow up of Green Paper on the evolution of labour law European Strategy on Information and Communication Technologies to promote social inclusion and independent living in an ageing society Justice and Home Affairs Follow-up to Green Papers on succession and wills, matrimonial property regimes and the attachment of bank ...[+++] accounts Green Paper and a Policy Plan on the establishment of the second phase of the Common European Asylum System Green Paper on the effective enforcement of judicial decisions Minimum standards relating to the gathering and handling of evidence with a view to mutual admissibility Communication on drugs policy and on mechanisms to detect, monitor and respond to emerging trends in drug use and drug markets Communication on a more harmonized interpretation of key provisions of the Data Protection Directive Sustainable Management and Use of Resources and Environment Protection Revision of the EU Emission Trading Scheme and a proposal on Carbon Capture and Geological Storage New initiative on Green Public Procurement as part of the Action Plan on sustainable production and consumption New structures for development and demonstration of clean coal technologies Establishment of the new EU Chemicals Agency in Helsinki and implementing legislation on the new chemicals regulation (REACH) Review of the Habitats and Birds Directives, to adapt them to new scientific knowledge Conclusion of the Green Paper’s consultation on a future maritime policy and presentation of an Action Plan |

Solidarité sociale Directive révisée relative aux transferts d'entreprises. Consultation des partenaires sociaux sur les négociations collectives transfrontalières. Simplification de la législation concernant l'information et la consultation des travailleurs. Suivi du livre vert sur l'évolution du droit du travail. Stratégie européenne relative aux technologies de l'information et de la communication visant à favoriser l'insertion sociale et l'autonomie dans une société vieillissante. Justice et affaires intérieures Suivi des livres v ...[+++]


3. Unless the competent authorities of the home Member State have reason to doubt the adequacy of the administrative structure or the financial situation of the assurance undertaking or the good repute and professional qualification or experience of the directors or managers or the authorised agent, taking into account the business planned, they shall, within three months of receiving all the information referred to in paragraph 2, communicate that information to the competent authorities of the Member State of the ...[+++]

3. À moins que l'autorité compétente de l'État membre d'origine n'ait des raisons de douter, compte tenu du projet en question, de l'adéquation des structures administratives ou de la situation financière de l'entreprise d'assurance, ou de l'honorabilité et de la qualification ou de l'expérience professionnelles des dirigeants responsables et du mandataire général, elle communique les informations visées au paragraphe 2, dans les trois mois à compter de la réception de toutes ces informations, à l'autorité compétente de l'État membre de la succursale et e ...[+++]


3. Unless the competent authorities of the home Member State have reason to doubt the adequacy of the administrative structure or the financial situation of the assurance undertaking or the good repute and professional qualification or experience of the directors or managers or the authorized agent, taking into account the business planned, they shall within three months of receiving all the information referred to in paragraph 2 communicate that information to the competent authorities of the Member State of the ...[+++]

3. À moins que l'autorité compétente de l'État membre d'origine n'ait des raisons de douter, compte tenu du projet en question, de l'adéquation des structures administratives ou de la situation financière de l'entreprise d'assurance, ou de l'honorabilité et de la qualification ou de l'expérience professionnelles des dirigeants responsables et du mandataire général, elle communique les informations visées au paragraphe 2, dans les trois mois à compter de la réception de toutes ces informations, à l'autorité compétente de l'État membre de la succursale et e ...[+++]


Then there are two corporate branches. There is the Corporate Services Branch, which does administration, finance, facilities management, infomatics the usual things; and then the smallest branch, which is my branch, is the Policy and Consultation Branch, which has responsibilities for planning, communications, federal-provinci ...[+++]

Viennent ensuite les deux directions de services ministériels: d'une part, la Direction générale des services de gestion qui s'occupe de l'administration, des finances, de la gestion des installations, de l'informatique ce qu'on retrouve d'habitude dans ce genre de direction et, d'autre part, la plus petite direction, la mienne, soit la Direction générale des politiques et de la consultation, qui se charge de la planification, des communications, des relations fédérales-provinciales de même que des relations internationales; elle est aussi responsable de pans importants de l ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.ca (v4.0.br)

'information policy and planning branch' ->

Date index: 2021-12-05
w