Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
LG shock strut compression
Landing gear aircraft ground safety pin
Landing gear ground safety pin
Landing gear shock strut
Landing gear shock strut compression
MLG shock absorber
Main LG brace strut
Main landing gear brace strut
Main landing gear brace strut attachment
Main landing gear downlock safety pin
Main landing gear shock absorber assembly
Main landing gear shock strut
Main landing gear strut cylinder
Nose landing gear shock strut

Translation of "main landing gear shock strut " (English → French) :

TERMINOLOGY
see also In-Context Translations below
main landing gear shock strut

amortisseur de l'atterrisseur principal


main L/G brace strut [ main landing gear brace strut ]

contrefiche de train principal [ contre-fiche de train principal ]


landing gear shock strut compression | LG shock strut compression

enfoncement du train


main landing gear brace strut | main LG brace strut

contrefiche de train principal


nose landing gear shock strut

amortisseur de l'atterrisseur avant


main landing gear shock absorber assembly | MLG shock absorber

amortisseur de l'atterrisseur principal




main landing gear brace strut attachment

point d'attache de la jambe de train d'atterrissage principal


main L/G strut cylinder [ main landing gear strut cylinder ]

vérin de contre-fiche avant [ vérin de contrefiche avant ]


landing gear aircraft ground safety pin | landing gear ground safety pin | main landing gear downlock safety pin

goupille de sécurité des atterrisseurs
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Once a helicopter starts being made, you can't march in and say, “Ah well, you know, we'd like a third engine”, or “We'd like a tail landing gear instead of a main landing gear”.

Une fois que la fabrication d'un hélicoptère débute, on ne peut pas intervenir en disant: «Oh, vous savez, nous aimerions un troisième moteur», ou «Nous aimerions une roulette de queue plutôt qu'un train d'atterrissage principal».


(2) The main steering gear of every Arctic class ship shall be fitted with a shock absorbing device and shall be capable of moving the rudder from 35 degrees on one side to 30 degrees on the other in

(2) L’appareil à gouverner principal d’un navire de cote arctique est muni d’un dispositif amortisseur de choc et peut faire passer le safran de 35° sur un bord à 30° sur l’autre bord en


Main landing gear; evacuation systems; interior lighting

Train d'atterrissage principal; systèmes d’évacuation; éclairage intérieur


Moreover, some minimum landing sizes are set for species caught, mainly with fishing gear and practices that are not regulated in this proposal and where selectivity is essentially left to the fishermen themselves.

En outre, certaines tailles minimales de débarquement sont déterminées en fonction des espèces capturées, le plus souvent avec des engins et des méthodes non couverts par cette proposition, la sélectivité étant essentiellement laissée à l’appréciation des pêcheurs eux-mêmes.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Moreover, some minimum landing sizes are set for species caught, mainly with fishing gear and practices that are not regulated in this proposal and where selectivity is essentially left to the fishermen themselves.

En outre, certaines tailles minimales de débarquement sont déterminées en fonction des espèces capturées, le plus souvent avec des engins et des méthodes non couverts par cette proposition, la sélectivité étant essentiellement laissée à l’appréciation des pêcheurs eux-mêmes.


Therefore, in essence, what Morocco is offering is not interesting to major sections of the fleet, because it renders the fisheries non-profitable due to the combination of factors, including new fishing zones which means exclusion from the main fishing grounds, obligatory landings, gear and extended biological rest periods, increased licence fees etc.

En conséquence, la proposition du Maroc ne présente aucun attrait pour d'importants segments de la flotte parce qu'elle rend l'activité de pêche non rentable par la conjonction d'une série de facteurs, dont les nouvelles zones de pêche qui provoquent l'exclusion des grands fonds de pêche, les débarquements obligatoires, les engins ainsi que l'allongement des périodes de repos biologique, l'augmentation des redevances, etc




datacenter (1): www.wordscope.ca (v4.0.br)

'main landing gear shock strut' ->

Date index: 2021-04-06
w