Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Administer budgets in social services
Business and Service Strategies Division
Clerical and Domestic Services Division
DDF
Division Services
Field Programme Development Division
General Services Division
General Services Section
Manage budget for social services programme
Manage budgets for social services programs
NGO Programmes Coordination Division
Plan budgets for social services programmes
Policy and Service Transformation Sector
Program services division
Programme services division
SAS Division
Sector for General Services
Service Transformation Division
Social Assistance and Services Division
TC
Telecom Services
Telecom Services Division
Welfare Services and Work Activity Division

Traduction de «programme services division » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Field Programme Development Division | DDF [Abbr.]

Division du développement des programmes de terrain | DDF [Abbr.]


NGO Programmes Coordination Division

Division de la coordination des programmes des organisations privées


Clerical and Domestic Services Division

Division des Services administratif et intérieur


program services division [ programme services division ]

division des services de la programmation


Social Assistance and Services Division [ SAS Division | Assistance and Vocational Rehabilitation Services Division | Welfare Services and Work Activity Division ]

Division de l'assistance sociale et des services sociaux [ Division de l'ASSS | Division de l'assistance et des services de réadaptation professionnelle | Division des services de bien-être social et de l'adaptation au travail ]


administer budgets in social services | manage budget for social services programme | manage budgets for social services programs | plan budgets for social services programmes

gérer les budgets pour les programmes de services sociaux


Business and Service Strategies Division [ Policy and Service Transformation Sector | Service Transformation Division ]

Division des stratégies des opérations et des services [ Secteur des politiques et de la Transformation des services | Division de la transformation des services ]


General Services Section (1) | General Services Division (2)

Division Services généraux


Telecom Services (1) | Telecom Services Division (2) [ TC ]

Services de télécommunication (1) | Division Services de télécommunication (2) [ TC ]


Division Services (1) | Sector for General Services (2)

Domaine services
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Witnesses: From Health Canada: Denis Gauthier, Assistant Deputy Minister, Information, Analysis and Connectivity Branch; Jerry Lee, Director, Infostructure Systems Management Division, Information, Analysis and Connectivity Branch; Mimi Breton, Executive Director, Hepatitis C Division, Health Promotion and Programs Branch; Catherine Stewart, Director, Policy Development and Coordination Division, Health Promotion and Programs Branch; David Fransen, Director general, Population Health Directorate, Health Promotion and Programs Branch; Janet Davies, Director, Strategies and Systems for Health Directorate, Health Promotion and Programs ...[+++]

Témoins : De Santé Canada : Denis Gauthier, sous-ministre adjoint, Direction générale de l'information, de l'analyse et de la connectivité; Jerry Lee, directeur, Division de la gestion des systèmes de l'infostructure, Direction générale de l'information, de l'analyse et de la connectivité; Mimi Breton, directrice exécutive, Division de l'hépatite C, Direction générale de la promotion et des programmes de la santé; Catherine Stewart, directrice, Division de l'élaboration et de la coordination des politiques, Direction générale de la ...[+++]


(b) to the Department of Agriculture and Agri-Food the control and supervision of those portions of the public service in the Department of National Health and Welfare known as the Food Inspection Division for the Atlantic, Ontario, Quebec, Central and Western regions and the Food Inspection Programme Support Unit of the Food Directorate; and

b) au ministère de l’Agriculture et de l’Agroalimentaire, la responsabilité à l’égard des secteurs de l’administration publique connus sous les noms de Division de l’inspection des aliments, dans les régions de l’Atlantique, du Québec, de l’Ontario, du Centre et de l’Ouest, et Groupe de soutien aux programmes d’inspection des aliments de la Direction des aliments, qui font partie du ministère de la Santé nationale et du Bien-être social;


Witnesses: From the Health Canada: Robert S. Lafleur, Senior Assistant Deputy Minister, Corporate Services Branch; Orvel Marquardt, Director General, Departmental Planning and Financial Administration, Corporate Services Branch; Scott Broughton, A/Assistant Deputy Minister, Health Policy and Consultation Branch; Michel Léger, Director, Consultation and Collaboration Division, Information Analysis and Connectivity Branch; Seamus Hogan, Director of Health Demand and Supply Analysis, Information Analysis and Connectivity Branch; Lau ...[+++]

Témoins : De Santé Canada : Robert S. Lafleur, sous-ministre adjoint principal, Direction générale des services de gestion; Orvel Marquardt, directeur général, Planification ministérielle et administration financière, Direction générale des services de gestion; Scott Broughton, sous-ministre adjoint par intérim, Direction générale des politiques et de la consultation; Michel Léger, directeur, Consultation et collaboration, Direction de l'analyse et de la connectivité de l'information; Seamus Hogan, directeur, Analyse de l'offre et de la demande en soins de santé, Direction de l'analyse et de la connectivité de l'information; Laurett ...[+++]


21. Believes that the long-term governance and management structure of GNSS should address the division of tasks and responsibilities between the Commission, the GSA and the European Space Agency (ESA), as well as other relevant issues, such as appropriate cost-sharing, the revenue-sharing mechanism, the liability regime, pricing policy and the possible involvement and contribution of the private sector in the GNSS programmes; calls, in this context, on the Commission to make swift progress with the ongoing reflection on future gover ...[+++]

21. considère que la structure d'administration et de gestion à long terme du GNSS doit définir la division des tâches et des responsabilités entre la Commission, l'Agence du GNSS européen et l'Agence spatiale européenne et régler d'autres questions importantes, telles qu'un partage judicieux des coûts, le mécanisme de partage des recettes, le système de responsabilité, la politique de tarification ainsi que la participation et la contribution éventuelles du secteur privé aux programmes GNSS; invite la Commission, dans ce contexte, à ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
21. Believes that the long-term governance and management structure of GNSS should address the division of tasks and responsibilities between the Commission, the GSA and the European Space Agency (ESA), as well as other relevant issues, such as appropriate cost-sharing, the revenue-sharing mechanism, the liability regime, pricing policy and the possible involvement and contribution of the private sector in the GNSS programmes; calls, in this context, on the Commission to make swift progress with the ongoing reflection on future gover ...[+++]

21. considère que la structure d'administration et de gestion à long terme du GNSS doit définir la division des tâches et des responsabilités entre la Commission, l'Agence du GNSS européen et l'Agence spatiale européenne et régler d'autres questions importantes, telles qu'un partage judicieux des coûts, le mécanisme de partage des recettes, le système de responsabilité, la politique de tarification ainsi que la participation et la contribution éventuelles du secteur privé aux programmes GNSS; invite la Commission, dans ce contexte, à ...[+++]


21. Believes that the long-term governance and management structure of GNSS should address the division of tasks and responsibilities between the Commission, the GSA and the European Space Agency (ESA), as well as other relevant issues, such as appropriate cost-sharing, the revenue-sharing mechanism, the liability regime, pricing policy and the possible involvement and contribution of the private sector in the GNSS programmes; calls, in this context, on the Commission to make swift progress with the ongoing reflection on future gover ...[+++]

21. considère que la structure d'administration et de gestion à long terme du GNSS doit définir la division des tâches et des responsabilités entre la Commission, l'Agence du GNSS européen et l'Agence spatiale européenne et régler d'autres questions importantes, telles qu'un partage judicieux des coûts, le mécanisme de partage des recettes, le système de responsabilité, la politique de tarification ainsi que la participation et la contribution éventuelles du secteur privé aux programmes GNSS; invite la Commission, dans ce contexte, à ...[+++]


Request for a preliminary ruling — High Court of Justice (Chancery Division) — Interpretation of Article 3(1) of Directive 2001/29/EC of the European Parliament and of the Council of 22 May 2001 on the harmonisation of certain aspects of copyright and related rights in the information society (OJ 2001 L 167, p. 10) — Concept of ‘communication to the public’ — Authorisation, by right holders, of the television broadcasting of their works on the free terrestrial network covering either the whole territory of a Member State or a limited geographical area within that Member State — Continuous transmission ...[+++]

Demande de décision préjudicielle — High Court of Justice (Chancery Division) — Interprétation de l’art. 3, point 1, de la directive 2001/29/CE du Parlement européen et du Conseil, du 22 mai 2001 sur l’harmonisation de certains aspects du droit d’auteur et des droits voisins dans la société de l’information (JO L 167, p.10) — Notion de «communication au public» — Autorisation, par des titulaires du droit, de la radiodiffusion télévisuelle de leurs oeuvres sur le réseau terrestre gratuit soit sur l’ensemble du territoire d’un Etat membre, soit sur une zone géographique limitée de celui-ci — Service ...[+++]


9. Stresses the need for strong cooperation between the UN Environment Programme, the UN Framework Convention on Climate Change and the WTO, and asks the Commission to develop an initiative to support this aim; asks for swift progress to be made in updating the WTO's definition of environmental goods and services, particularly in the current Doha Round negotiations, but recommends, as a starting point, a specific link to climate change, in order to reach agreement on the removal of tariff and non-tariff barriers to 'green' goods and ...[+++]

9. souligne la nécessité d'une coopération étroite entre le programme des Nations unies pour l'environnement (PNUE), la convention-cadre des Nations unies sur les changements climatiques et l'OMC, et invite la Commission à prendre une initiative à l'appui de cet objectif; demande que des progrès rapides soient accomplis dans l'actualisation de la définition des biens et services environnementaux de l'OMC, en particulier dans le contexte des négociations en cours dans le cadre du cycle de Doha, mais recommande, comme point de départ, ...[+++]


10. Stresses the need for strong cooperation between the United Nations Environment Programme (UNEP), the Climate Change Convention and the WTO, and asks the Commission to develop an initiative to support this aim; asks for swift progress to be made in updating the WTO’s definition of environmental goods and services, particularly in the current Doha Round negotiations, in order to reach agreement on the removal of tariff and non-tariff barriers to ‘green goods and services’; calls on the Commission to build a consensus on granting ...[+++]

10. souligne la nécessité d'une coopération renforcée entre le programme des Nations unies pour l'environnement (PNUE), la Convention sur les changements climatiques et l'OMC, et invite la Commission à prendre une initiative à l'appui de cet objectif; demande que des progrès rapides soient accomplis dans l'actualisation de la définition des biens et services environnementaux de l'OMC, en particulier dans le contexte des négociations en cours dans le cadre du cycle de Doha, de manière à ce qu'un accord se dégage autour de l'éliminatio ...[+++]


PROJECT UK 305: INFORMATICS AND ENGINEERING TRAINING IN WEST LONDON Contractor: West London Training and Enterprise Council Policy and Research Division United Kingdom Partners: Technology Centre Limburg (NL) North West College Derry (IRL) KLM Amsterdam (NL) Aim/objective: The aim of the West London Training and Enterprise Council strategy is to provide new impetus for supporting enterprises and training at local level. This includes the development of a range of technological, commercial and management assistance services for companies speci ...[+++]

PROJET UK 305 : FORMATION EN INFORMATIQUE ET EN INGENIERIE DANS LA BANLIEUE OUEST DE LONDRES Contractant: West London Training Enterprise Council Policy Research Division Royaume-Uni Partenaires Technology Centre Limburg (NL) North West College Derry (IRL) KLM Amsterdam (NL) But/objectif La stratégie du TEC (Conseil de l'entreprise et de la formation, de la partie ouest de Londres a pour objectif la redynamisation du soutien aux entreprises et à la formation à l'échelle locale. Cette initiative comprend : le développement d'une série de services d'assistance techno ...[+++]


w