Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Answerer
Call corder
Call rates
Code-a-phone
Communications tariff
Communications tariff system
Cost of calls
Cost of phone calls
Cost of telephone calls
Phone call rates
Price of calls
Price of phone calls
Price of telephone calls
Record-a-call
Record-a-call telephone answering system
TAD
TAE
TAS
Telecommunications tariffs
Telephone answerer
Telephone answering device
Telephone answering equipment
Telephone answering machine
Telephone answering set
Telephone answering system
Telephone call rates
Telephone charges
Transmissions tariff

Traduction de «record-a-call telephone answering system » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
record-a-call telephone answering system

répondeur-enregistreur téléphonique


telephone answerer | answerer | telephone answering machine | telephone answering set | telephone answering equipment | TAE | telephone answering system | TAS | telephone answering device | TAD | Call corder | Code-a-phone | Record-a-call

répondeur téléphonique | répondeur | répondeur-enregistreur | répondeur-enregistreur téléphonique | répondeur automatique


telephone charges [ call rates | communications tariff | communications tariff system | cost of calls | cost of phone calls | cost of telephone calls | phone call rates | price of calls | price of phone calls | price of telephone calls | telephone call rates | transmissions tariff | Telecommunications tariffs(ECLAS) ]

tarif des communications [ prix de la communication téléphonique | prix des appels téléphoniques | prix des communications | tarif des transmissions | tarification des communications ]


weather data recording system via switched telephone line

réseau climatologique à liaison par ligne téléphonique commutée
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
(1) ‘e-Call in-vehicle system’ means a system activated either automatically via in-vehicle sensors or manually, which carries, by means of mobile wireless communications networks, a standardised minimum set of data and establishes a 112-based audio channel between the occupants of the vehicle and a public safety answering point.

(1) «système "eCall" embarqué», un système actionné soit automatiquement par l’activation de détecteurs embarqués, soit manuellement, qui contient, grâce à des réseaux de communications sans fil, un ensemble minimal de données et établit un canal audio basé sur le numéro 112 entre les occupants du véhicule et un centre de réception des appels d’urgence.


Products or equipment of transmitting sound, images or other information by telecommunications, such as User terminals and systems, Facsimile, Telex, Telephones, Pay telephones, Cordless telephones, cellular telephones, Answering systems

Produits ou équipements pour transmettre des sons, des images ou d'autres informations par télécommunication, tels que terminaux et systèmes pour les utilisateurs, télécopieurs, télex, téléphones, téléphones payants, téléphones sans fils, téléphones cellulaires, répondeurs


(1) ‘e-Call in-vehicle system’ means a system activated either automatically via in-vehicle sensors or manually, which carries, by means of mobile wireless communications networks, a standardised minimum set of data and establishes a 112-based audio channel between the occupants of the vehicle and a public safety answering point;

(1) «système "eCall" embarqué», un système actionné soit automatiquement par l’activation de détecteurs embarqués, soit manuellement, qui contient, grâce à des réseaux de communications sans fil, un ensemble minimal de données et établit un canal audio basé sur le numéro 112 entre les occupants du véhicule et un centre de réception des appels d’urgence;


Products or equipment of transmitting sound, images or other information by telecommunications, such as User terminals and systems, Facsimile, Telex, Telephones, Pay telephones, Cordless telephones, cellular telephones, Answering systems

Produits ou équipements pour transmettre des sons, des images ou d'autres informations par télécommunication, tels que terminaux et systèmes pour les utilisateurs, télécopieurs, télex, téléphones, téléphones payants, téléphones sans fils, téléphones cellulaires, répondeurs


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Article 26 of Directive 2002/22/EC of the European Parliament and of the Council of 7 March 2002 on universal service and users’ rights relating to electronic communications networks and services (Universal Service Directive) requires that calls to the single European emergency call number 112 are answered appropriately and handled in a manner that is best suited to the national organisation of emergency systems, including the emergency call response centres (public safety answering points).

L’article 26 de la directive 2002/22/CE du Parlement européen et du Conseil du 7 mars 2002 concernant le service universel et les droits des utilisateurs au regard des réseaux et services de communications électroniques (directive «service universel») imposent que les appels dirigés vers le numéro d’appel d’urgence unique européen «112» reçoivent une réponse appropriée et soient acheminés jusqu’à leurs destinataires de la façon la mieux adaptée à l’organisation nationale des systèmes d’urgence (centres de réception des appels d’urgence).


A telephone link is then set up with the appropriate emergency call centre (also known as public safety answering points - PSAPs) and details of the accident are sent to the rescue services, including the time of incident, the accurate position of the crashed vehicle and the direction of travel.

Une liaison téléphonique est ensuite établie avec le centre des appels d’urgence compétent (également appelé «centre de réception des appels d’urgence»- PSAP), et des informations détaillées sur l’accident sont envoyées aux services de secours, notamment l’heure de l’accident, la position précise du véhicule accidenté et le sens de déplacement.


‘unsuccessful call attempt’ means a communication where a telephone call has been successfully connected but not answered or there has been a network management intervention.

«appel téléphonique infructueux», toute communication au cours de laquelle un appel téléphonique a été transmis mais est resté sans réponse ou a fait l'objet d'une intervention de la part du gestionnaire du réseau.


‘unsuccessful call attempt’ means a communication where a telephone call has been successfully connected but not answered or there has been a network management intervention.

«appel téléphonique infructueux», toute communication au cours de laquelle un appel téléphonique a été transmis mais est resté sans réponse ou a fait l'objet d'une intervention de la part du gestionnaire du réseau.


When answering the telephone, staff shall identify themselves or their department. They shall return telephone calls as promptly as possible.

Tout membre du personnel est tenu de s'identifier ou d'identifier son service au téléphone et de répondre aux appels le plus rapidement possible.


SMS is the computer system in charge of managing the subscriber base (the billing and collection of subscriptions, telephone answering, statistics, etc.).

Le système de gestion des abonnements est le dispositif informatique qui sert à gérer le fichier d'abonnés (facturation et recouvrement, réponse à des appels téléphoniques, statistiques, etc.).




datacenter (1): www.wordscope.ca (v4.0.br)

'record-a-call telephone answering system' ->

Date index: 2024-03-04
w