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Archive and records manager
Archive manager
Archives
Archives and Records Management Centre
Archives and Records Management Section
Archivist
Archivist and records manager
Filing
RAMP
Records and Archives Management Programme
Records management
Unit 2B - Records Management and Central Archives

Traduction de «records and archives management programme » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Records and Archives Management Programme | RAMP [Abbr.]

Programme de gestion de documents et des archives | RAMP [Abbr.]


Records and Archives Management Programme

Programme de gestion des documents et des archives


archive and records manager | archivist and records manager | archive manager | archivist

chef de service d'archives | cheffe de service d'archives | responsable de service d'achives


archives [ filing | records management | records management(UNBIS) ]

archives [ archivage | gestion des archives ]


Unit 2B - Archives, Records and Documentation | Unit 2B - Records Management and Central Archives

Unite 2B - Archives, Records et Documentation | Unité 2B - Records Management et Archives centrales


Archives and Records Management Centre

Centre de gestion des archives et des dossiers


Guide for Managing Electronic Records from an Archival Perspective

Guide for Managing Electronic Records from an Archival Perspective


Archives and Records Management Section

Section des archives et de la gestion des dossiers
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Between 2006 and 2010 the Commission will set up, with the Member States, a reference framework for authenticated electronic documents across the EU and will develop and implement a work programme for closer cooperation on management and authentication of and easier cross-border access to electronic records and archives in public administrations.

Entre 2006 et 2010, la Commission établira, avec les États membres, un cadre de référence relatif aux documents électroniques authentifiés dans l’UE et mettra au point et en œuvre un programme de travail pour une coopération plus étroite concernant la gestion et l’authentification des dossiers et archives électroniques dans l’administration publique et un accès transfrontière plus aisé à ces documents.


396. ensure that there is a system for recording and storing in computerised form detailed accounting records of each action under the annual programmes and that the data on implementation necessary for financial management, monitoring, control and evaluation is collected.

(i) s'assurer qu'il existe un système informatisé d'enregistrement et de stockage d'une comptabilité détaillée de chaque action relevant des programmes annuels, et une collecte des données sur la mise en œuvre aux fins de la gestion financière, du suivi, du contrôle et de l'évaluation.


245. ensure that there is a system for recording and storing in computerised form detailed accounting records of each action under the annual programmes and that the data on implementation necessary for financial management, monitoring, control and evaluation is collected.

(h) s'assurer qu'il existe un système informatisé d'enregistrement et de stockage d'une comptabilité détaillée de chaque action relevant des programmes annuels, et une collecte des données sur la mise en œuvre aux fins de la gestion financière, du suivi, du contrôle et de l'évaluation.


91. ensure that there is a system for recording and storing in computerised form detailed accounting records of each action under the annual programmes and that the data on implementation necessary for financial management, monitoring, control and evaluation is collected.

(h) s'assurer qu'il existe un système informatisé d'enregistrement et de stockage d'une comptabilité détaillée de chaque action relevant des programmes annuels et une collecte des données sur la mise en œuvre aux fins de la gestion financière, du suivi, du contrôle et de l'évaluation.


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it has the capacity to issue and manage attesting documents referred to in Article 4(1), as well as to process and archive records;

il est en mesure de délivrer et de gérer les attestations visées à l'article 4, paragraphe 1, ainsi que de traiter et d'archiver des dossiers;


A Programme Office shall be set-up to assist the Programme Manager and support the day-to-day management of Euro-Argo ERIC including, without limitation, filing of mail and correspondence, archiving of documents, travel arrangements, organising meetings, preparing reports and financial documents.

Un bureau du programme est institué pour assister le gestionnaire du programme et contribuer à la gestion courante de l'ERIC Euro-Argo, laquelle comprend entre autres le classement du courrier et la correspondance, l'archivage des documents, l'organisation de voyages, l'organisation de réunions, la préparation de rapports et de documents financiers.


A Programme Office shall be set-up to assist the Programme Manager and support the day-to-day management of Euro-Argo ERIC including, without limitation, filing of mail and correspondence, archiving of documents, travel arrangements, organising meetings, preparing reports and financial documents.

Un bureau du programme est institué pour assister le gestionnaire du programme et contribuer à la gestion courante de l'ERIC Euro-Argo, laquelle comprend entre autres le classement du courrier et la correspondance, l'archivage des documents, l'organisation de voyages, l'organisation de réunions, la préparation de rapports et de documents financiers.


it has the capacity to issue and manage attesting documents referred to in Article 7(1), as well as process and archive records;

il est en mesure de délivrer et de gérer des attestations visées à l’article 7, paragraphe 1, ainsi que de traiter et d’archiver des dossiers;


Between 2006 and 2010 the Commission will set up, with the Member States, a reference framework for authenticated electronic documents across the EU and will develop and implement a work programme for closer cooperation on management and authentication of and easier cross-border access to electronic records and archives in public administrations.

Entre 2006 et 2010, la Commission établira, avec les États membres, un cadre de référence relatif aux documents électroniques authentifiés dans l’UE et mettra au point et en œuvre un programme de travail pour une coopération plus étroite concernant la gestion et l’authentification des dossiers et archives électroniques dans l’administration publique et un accès transfrontière plus aisé à ces documents.


ensure that there is a system for recording and storing in computerised form accounting records of each action under the annual programmes and that the data on implementation necessary for financial management, monitoring, control and evaluation is collected;

s'assurer qu'il existe un système informatisé d'enregistrement et de stockage d'une comptabilité détaillée de chaque action relevant des programmes annuels et une collecte des données sur la mise en œuvre nécessaires aux fins de la gestion financière, du suivi, du contrôle et de l'évaluation;




datacenter (1): www.wordscope.ca (v4.0.br)

'records and archives management programme' ->

Date index: 2021-01-19
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