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Airline client service representative
Airline customer service representative
CRS-USCC
Customer transit agent
Farm relief service
Farm replacement service
Medical representative
Medical service representative
PSR - ethical products
Passenger representative
Pharmaceutical sales representative - ethical products
Railway passenger service agent
Railway station customer service representative
Relief
Relief SR
Relief service representative
Relief-service
Representative in pharmaceutical products
War Relief Services - National Welfare Conference

Traduction de «relief service representative » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
relief service representative | relief SR

préposé de relève


relief service representative [ relief SR ]

préposé de relève


customer transit agent | passenger representative | railway passenger service agent | railway station customer service representative

agente commerciale ferroviaire | agent commercial ferroviaire | agent commercial ferroviaire/agente commerciale ferroviaire


rental service team leader in agricultural machinery and equipment | rental service worker in agricultural machinery and equipment | rental service manager in agricultural machinery and equipment | rental service representative in agricultural machinery and equipment

agente de comptoir en location de matériel agricole | agent de comptoir en location de matériel agricole | responsable de comptoir en location de matériel agricole


relief | relief-service

mesure de redressement | mesure réparatoire | redressement | relief


rental service assistant in office machinery and equipment | rental service supervisor in office machinery and equipment | rental sales assistant in office machinery and equipment | rental service representative in office machinery and equipment

agente de comptoir en location de matériel de bureau | agent de comptoir en location de matériel de bureau | responsable de comptoir en location de matériel de bureau


farm relief service | farm replacement service

service de remplacement | service de remplacement agricole | service de remplacement dans les exploitations agricoles | service de remplacement sur l'exploitation


Catholic Relief Services (United States Catholic Conference) [ CRS-USCC | Catholic Relief Services - National Catholic Welfare Conference | War Relief Services - National Welfare Conference ]

Catholic Relief Services (United States Catholic Conference) [ CRS-USCC | Catholic Relief Services - National Catholic Welfare Conference | War Relief Services - National Welfare Conference ]


pharmaceutical sales representative - ethical products | PSR - ethical products | representative in pharmaceutical products | medical service representative | medical representative

représentant pharmaceutique | représentante pharmaceutique | représentant médical | représentante médicale | délégué médical | déléguée médicale | visiteur pharmaceutique | visiteuse pharmaceutique | visiteur médical | visiteuse médicale


airline customer service representative [ airline client service representative ]

représentant du service à la clientèle de transporteur aérien [ représentante du service à la clientèle de transporteur aérien ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
(2) The Commissioner shall consider the matters alleged in the application and declarations referred to in subsection (1), and, if satisfied that the applicant has a bona fide interest and that a case for relief has been made, he shall direct the applicant to serve copies of the application and declarations on the patentee or his representative for service and on any other persons appearing from the records of the Patent Office to be interested in the patent, and the applicant shall advertise the application in the Canada Gazette and ...[+++]

(2) Le commissaire prend en considération les faits allégués dans la requête et dans les déclarations, et, s’il est convaincu que le demandeur possède un intérêt légitime et que, de prime abord, la preuve a été établie pour obtenir un recours, il enjoint au demandeur de signifier des copies de la requête et des déclarations au breveté ou à son représentant aux fins de signification, ainsi qu’à toutes autres personnes qui, d’après les registres du Bureau des brevets, sont intéressées dans le brevet, et le demandeur annonce la requête dans la Gazette du Canada et dans la Gazette du Bureau des brevets.


(2) The Commissioner shall consider the matters alleged in the application and declarations referred to in subsection (1), and, if satisfied that the applicant has a bona fide interest and that a case for relief has been made, he shall direct the applicant to serve copies of the application and declarations on the patentee or his representative for service and on any other persons appearing from the records of the Patent Office to be interested in the patent, and the applicant shall advertise the application in the Canada Gazette and ...[+++]

(2) Le commissaire prend en considération les faits allégués dans la requête et dans les déclarations, et, s’il est convaincu que le demandeur possède un intérêt légitime et que, de prime abord, la preuve a été établie pour obtenir un recours, il enjoint au demandeur de signifier des copies de la requête et des déclarations au breveté ou à son représentant aux fins de signification, ainsi qu’à toutes autres personnes qui, d’après les registres du Bureau des brevets, sont intéressées dans le brevet, et le demandeur annonce la requête dans la Gazette du Canada et dans la Gazette du Bureau des brevets.


Changes represent administrative relief and cost benefits for the carriers and barely aligns the Canadian act with OSRA on confidential, one-on-one service contracts.

Elles ne servent qu'à fournir des exemptions administratives aux transporteurs et à leur faire réaliser des économies de coûts, et ne rendent la loi canadienne compatible avec l'OSRA américaine qu'en ce qui concerne les contrats de services confidentiels exclusifs.


He visited one of the main refugee camps, Stankovac, and met with representatives of key international organizations, UNHCR, World Food Program, and with non-governmental organizations, including Médecins sans frontière, Catholic Relief Services, and an organization called Handicap International, to discuss the issue of land mines.

Il a visité un des principaux camps de réfugiés, Stankovac, et a rencontré des représentants de grands organismes internationaux comme le Haut Commissariat pour les réfugiés, le Programme alimentaire mondial, ainsi qu'avec des organismes non gouvernementaux, y compris Médecins sans frontière, le Service de secours catholique et un organisme appelé Handicap International, en vue de discuter des mines terrestres.


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36. Calls for clarity and coherence of EU action in view of the respective institutional roles of the European Commission and the High Representative for Foreign Affairs and Security Policy and the European External Action Service (EEAS) which should be mindful of their respective powers and respect the limits of each others’ mandates; calls therefore on the Commission and the EEAS to develop appropriate working arrangements and transparent rules with a view to ensuring, where possible, close cooperation and coordination of issues pertaining to EU disaster response, building on existing mechanisms without slowing down ...[+++]

36. demande que soient assurées la clarté et la cohérence de l'action de l'Union européenne, dans le respect des rôles institutionnels respectifs de la Commission européenne, du haut représentant pour les affaires étrangères et la politique de sécurité, et du Service européen pour l'action extérieure (SEAE), en tenant compte de leurs compétences respectives et des limites des mandats de chacun d'entre eux; invite, par conséquent, la Commission et le SEAE à mettre au point des modalités appropriées de travail et des règles transparentes afin de garantir, si possible, une coopération et une coordination étroites sur les ...[+++]


36. Calls for clarity and coherence of EU action in view of the respective institutional roles of the European Commission and the High Representative for Foreign Affairs and Security Policy and the European External Action Service (EEAS) which should be mindful of their respective powers and respect the limits of each others' mandates; calls therefore on the Commission and the EEAS to develop appropriate working arrangements and transparent rules with a view to ensuring, where possible, close cooperation and coordination of issues pertaining to EU disaster response, building on existing mechanisms without slowing down ...[+++]

36. demande que soient assurées la clarté et la cohérence de l'action de l'Union européenne, dans le respect des rôles institutionnels respectifs de la Commission européenne, du haut représentant pour les affaires étrangères et la politique de sécurité, et du Service européen pour l'action extérieure (SEAE), en tenant compte de leurs compétences respectives et des limites des mandats de chacun d'entre eux; invite, par conséquent, la Commission et le SEAE à mettre au point des modalités appropriées de travail et des règles transparentes afin de garantir, si possible, une coopération et une coordination étroites sur les ...[+++]


36. Calls for clarity and coherence of EU action in view of the respective institutional roles of the European Commission and the High Representative for Foreign Affairs and Security Policy and the European External Action Service (EEAS) which should be mindful of their respective powers and respect the limits of each others' mandates; calls therefore on the Commission and the EEAS to develop appropriate working arrangements and transparent rules with a view to ensuring, where possible, close cooperation and coordination of issues pertaining to EU disaster response, building on existing mechanisms without slowing down ...[+++]

36. demande que soient assurées la clarté et la cohérence de l'action de l'Union européenne, dans le respect des rôles institutionnels respectifs de la Commission européenne, du haut représentant pour les affaires étrangères et la politique de sécurité, et du Service européen pour l'action extérieure (SEAE), en tenant compte de leurs compétences respectives et des limites des mandats de chacun d'entre eux; invite, par conséquent, la Commission et le SEAE à mettre au point des modalités appropriées de travail et des règles transparentes afin de garantir, si possible, une coopération et une coordination étroites sur les ...[+++]


14. Calls firmly once again on the Nepalese Government to re-establish the Tibetan Refugee Welfare Office (TRWO) in Kathmandu and to allow the representative office of the Dalai Lama to resume operations in providing relief services to Tibetan refugees as an implementing partner of the UNHCR;

14. demande à nouveau fermement aux autorités népalaises de procéder à la réouverture de l'Office d'aide aux réfugiés tibétains (TRWO) de Katmandou et d'autoriser la représentation du Dalaï Lama, en sa qualité de partenaire d'exécution du HCR, à reprendre sa mission d'assistance aux réfugiés tibétains;


14. Calls firmly once again on the Nepalese Government to re-establish the Tibetan Refugee Welfare Office in Kathmandu and to allow the representative office of the Dalai Lama to resume operations in providing relief services to Tibetan refugees as an implementing partner of the UN High Commissioner for Refugees;

14. demande à nouveau fermement aux autorités népalaises de procéder à la réouverture de l'Office d'aide aux réfugiés tibétains (TRWO) de Katmandou et d'autoriser la représentation du Dalaï Lama, en sa qualité de partenaire d'exécution du HCR, à reprendre sa mission d'assistance aux réfugiés tibétains;


The service providers are, of course, proud of their call centre's ability to answer calls quickly, but with no single representative who is accountable to students each time they call, the time saved by getting a call answered in less than 27 seconds is more than surpassed by being bounced around 27 times to different representatives, to receive interest relief, for example.

Bien sûr, les fournisseurs de services sont très fiers de la capacité de leur centre de répondre aux appels très rapidement, mais le fait qu'il n'y a pas de responsable qui s'occupe des questions des étudiants chaque fois qu'ils doivent appeler le centre, implique que même si le centre peut se vanter de répondre à chaque appel en moins de 27 secondes, cela ne veut plus rien dire quand on sait que chaque étudiant doit parler à 27 personnes différentes pour faire une demande d'allégement du taux d'intérêt, par exemple.


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